2021-03-23, 19:39
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Känslan du för precis efter orgasm. Någon sekund efter man fått orgasm den känslan som lägger sig i en. Alla män har detta. Inte under sex, inte när man är kåt eller hur man mår innan utan jag menar dom där specifika 15-20 sekunderna precis efter utlösning då allt blod pumpas tillbaka i huvudet på en och man blir akut alert och väldigt medveten om hur man inte är kåt längre.

Det verkar som du av nån anledning tror att post-nut clarity känns mer obehagligare för bögar än för heterokillar efter de haft sex med/runkat till personer av det kön de föredrar? Isåfall varför tror du det? 🤔
Citera
2021-03-23, 19:45
Medlem
freeriderXIIs avatar
Ni som är bögar skulle ni vilja fötts som heterosexuella om ni kunde ha bestämt det?
Citera
2021-03-23, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Det verkar som du av nån anledning tror att post-nut clarity känns mer obehagligare för bögar än för heterokillar efter de haft sex med/runkat till personer av det kön de föredrar? Isåfall varför tror du det? 🤔

Äntligen någon som fattar.

Ja för att en heterokille har ingen press att fortsätta knulla när han ligger utslagen i postnut-clarity. Man rullar av tjejen och lägger sig och pratar bara. Röker en cigarett eller något.

Är man bög, alltså såvida inte båda får orgasm exakt samtidigt, så måste ju/förväntas en av parterna genomlida mera sex även fast det helt enkelt inte känns upphetsande längre.

En annan dimension av det är att tjejer inte vet hur det känns med postnutclarity, men män vet. Så att om du knullar mig, och jag får orgasm, då vet jag att du vet att jag vet så att säga. Det måste ju vara jättekonstigt psykologiskt sett. Tjejer däremot vet inte, så dom ligger bara där och ser allmänt bimbo ut, vilket känns skönt som kille. Man får vara någorlunda ifred i sin postuma orgasm. Hon tar dessutom udden av det när hon ställer någon dum fråga typ ”vill du bara ha mig för sex? ” eller annan typisk efterspels-kommentar som får en på totalt andra tankegångar.
Senast redigerad av fr0g 2021-03-23 kl. 20:14.
Citera
2021-03-23, 23:37
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Äntligen någon som fattar.

Ja för att en heterokille har ingen press att fortsätta knulla när han ligger utslagen i postnut-clarity. Man rullar av tjejen och lägger sig och pratar bara. Röker en cigarett eller något.

Är man bög, alltså såvida inte båda får orgasm exakt samtidigt, så måste ju/förväntas en av parterna genomlida mera sex även fast det helt enkelt inte känns upphetsande längre.

Märkligt resonemang. Om jag kommer och inte är sugen längre så slutar jag ha sex, vilket jag antar att de flesta gör. Kan runka eller suga av en kille även om jag inte är kåt, men skulle aldrig fortsätta ha analsex för det är oskönt efter att man kommit.

QUOTE=freeriderXII|75199133]Ni som är bögar skulle ni vilja fötts som heterosexuella om ni kunde ha bestämt det?[/quote]

Nej.
Citera
2021-03-24, 15:30
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Ni som är bögar skulle ni vilja fötts som heterosexuella om ni kunde ha bestämt det?

Jag skulle nog svara ja på den frågan. Varför? Jo för att det verkar så mycket "lättare" att vara hetero i en värld som är anpassad efter just att det ska vara man och kvinna. Ibland kan jag till exempel vara lite avundsjuk på mina syskon (som alla är hetero) eftersom de har haft det så smidigt genom livet. Ingen har liksom ifrågasatt deras sexualitet, men som bög blir man ju lite mer ifrågasatt om man säger så.

Dock ska tilläggas att jag ändå är nöjd med den jag är idag. Och jag försöker att inte tänka allt för mycket på vad normer och samhället säger till en.
Citera
2021-03-24, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Märkligt resonemang. Om jag kommer och inte är sugen längre så slutar jag ha sex, vilket jag antar att de flesta gör. Kan runka eller suga av en kille även om jag inte är kåt, men skulle aldrig fortsätta ha analsex för det är oskönt efter att man kommit.

Först så vill jag veta om vi ens är på samma kapitel, om du ens förstår vad jag menar med post-nut-clarity(PNC) eller om det fortfarande flög över huvudet på dig. Du jämför liksom känslan efter orgasm med att rent allmänt inte vara kåt, och det är ju så långt ifrån vad som menas med PNC. Att rent generellt inte känna sig särskilt kåt är inte samma sak som den extremt djupa filosofiska upplevelsen man får strax efter utlösning.

Tycker inte det är märkligt. Flera andra i tråden verkar förstå och underhålla argumentet så jag vet inte varför du Inte förstår.
Citera
2021-03-25, 10:15
Medlem
jizzbergs avatar
Citat:

Nej, att vara hetro för med sig press och saker jag mår illa av att tänka på. Fru, barn, plikt, monogami, svartsjuka, sexuell-frustration, press från familj att skaffa barn osv...väldigt klaustrofobiskt
Citera
2021-03-25, 10:33
Medlem
freeriderXIIs avatar
Vad tänker ni bögar då ni ser ner i dekolletaget på en vacker ung kvinna?
Citera
2021-03-25, 15:33
Medlem
freeriderXIIs avatar
Kan ni homosar nämna en känd man utländsk som svensk som ni tycker är en 10:a för er?
Senast redigerad av freeriderXII 2021-03-25 kl. 15:36.
Citera
2021-03-25, 16:17
Citat:
Kan ni homosar nämna en känd man utländsk som svensk som ni tycker är en 10:a för er?

Henry Cavill (spelar Superman), där snackar vi en man som jag lätt skulle vilja bli tillsammans med, men jag tror dock att han är hetero.
Citera
2021-03-25, 19:57
Medlem
patajavels avatar
Citat:

Ehh?
Varför känd? Jag antar att det är en läggning i sig att tända på "kändisar" . I mitt tycke en väldigt märklig läggning . Saknas pengar ? Eller uppmärksamhet?
Varför denna besatthet av "känd"?
Citera
2021-03-25, 19:58
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel

Ehh?
Varför känd? Jag antar att det är en läggning i sig att tända på "kändisar" . I mitt tycke en väldigt märklig läggning . Saknas pengar ? Eller uppmärksamhet?
Varför denna besatthet av "känd"?

Vill du hellre diskutera en man som ingen vet hur denne ser ut? Det blir lite svårt.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in