Citat:
Ursprungligen postat av
Guy86
Det verkar som du av nån anledning tror att post-nut clarity känns mer obehagligare för bögar än för heterokillar efter de haft sex med/runkat till personer av det kön de föredrar? Isåfall varför tror du det? 🤔
Äntligen någon som fattar.
Ja för att en heterokille har ingen press att fortsätta knulla när han ligger utslagen i postnut-clarity. Man rullar av tjejen och lägger sig och pratar bara. Röker en cigarett eller något.
Är man bög, alltså såvida inte båda får orgasm exakt samtidigt, så måste ju/förväntas en av parterna genomlida mera sex även fast det helt enkelt inte känns upphetsande längre.
En annan dimension av det är att tjejer inte vet hur det känns med postnutclarity, men män vet. Så att om du knullar mig, och jag får orgasm, då vet jag att du vet att jag vet så att säga. Det måste ju vara jättekonstigt psykologiskt sett. Tjejer däremot vet inte, så dom ligger bara där och ser allmänt bimbo ut, vilket känns skönt som kille. Man får vara någorlunda
ifred i sin postuma orgasm. Hon tar dessutom udden av det när hon ställer någon dum fråga typ ”vill du bara ha mig för sex?

” eller annan typisk efterspels-kommentar som får en på totalt andra tankegångar.