2021-04-16, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jizzberg
Har hänt, pullat och slickat fitta några gånger. Var upphetsande, men inte alls samma härligt pirrande känsla som att vara med en snubbe.

Gör det inte dig till bi istället för bög?
Citera
2021-04-16, 10:34
Medlem
grottmuttans avatar
Varför är ni så bögiga?
Citera
2021-04-16, 13:11
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Varför är ni så bögiga?

Nu kanske det här inlägget var menat som ironi, men jag kan bara svara för mig själv; skulle inte säga att jag är den typiska bögen, om du träffade mig tror jag inte du skulle få bilden av mig som en typisk bög. Stör mig dock på killar som ska vara överdrivet "fjolliga", de går fetbort i min smak.
Citera
2021-04-25, 23:25
Medlem
jizzbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inkan8
Gör det inte dig till bi istället för bög?

Nja, jag föredrar män. Mina sexuella erfarenheter med tjejer var när jag var yngre och då hade jag aldrig varit med en kille.

That said - Efter drygt 18 år av att suga kuk kan jag säkert påstå att jag är ganska mycket bög.
Citera
2021-04-25, 23:45
Medlem
skogs08s avatar
Någon med tips på var man kan hitta killar som oerfaren? vill främst bli påsatt men är gärna "aktiv" med.
Citera
2021-04-26, 06:26
Medlem
Grindr eller Qruiser, Bodycontact funkar säkert med.

Annars är det väl bara och testa att ragga på någon på krogen.

Men jag brukar träffa mina kontakter på grindr. Och jag upplever att vill man bli påsatt och är oerfaren så är man ett hett byte.
Citera
2021-04-28, 12:48
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Enligt en studie så fick 86 % av lesbiska kvinnor orgasm nästan varje gång vid sex , medan siffran för heterosexuella kvinnor bara var 65 %. Av män som hade sex med kvinnor fick 95 % orgasm, medan siffran för homosexuella män var 89 %.

En fråga till homosexuella män: har ni någon kommentar till ovanstående siffra (från icke-närmare definierad "studie")?

Är er uppfattning att detta stämmer? I så fall, vad är den typiska orsaken? Upplevs det som orättvist om inte båda kommer?
Citera
2021-04-28, 17:34
Medlem
I mitt fall får jag alltid orgasm vid killsex men men kanske 80% vid heteosex.
Citera
2021-04-28, 18:58
Medlem
Vad kallar ni när ett gäng bögar bildar ett "tåg", dvs du trycker in penisen i mannen framför dig medans du får kuk i anus av mannen bakom dig? Finns det något officiellt rekord där säg... 400 personer har varit länkade till varandra?
Citera
2021-04-28, 22:38
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Vad kallar ni när ett gäng bögar bildar ett "tåg", dvs du trycker in penisen i mannen framför dig medans du får kuk i anus av mannen bakom dig? Finns det något officiellt rekord där säg... 400 personer har varit länkade till varandra?

SJ? *

* = Snopparnas Järnväg 😏
Citera
2021-04-29, 02:34
Medlem
Om ni inte har kommit ut i ett visst sammanhang, och ni upptäcker att det finns en bög där, påverkar det er vilja att komma ut?

T.ex.: Att ni blir mindre diskreta för att det känns tryggt, eller att ni håller det hemligt för att undvika eventuellt bög-strul?
Citera
2021-04-29, 17:56
Avstängd
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punggung
Om ni inte har kommit ut i ett visst sammanhang, och ni upptäcker att det finns en bög där, påverkar det er vilja att komma ut?

T.ex.: Att ni blir mindre diskreta för att det känns tryggt, eller att ni håller det hemligt för att undvika eventuellt bög-strul?

Tror dom flesta tycker det är brutalt bekvämare att komma ut om man ser att det finns andra homo/bisexuella män och kvinnor som behandlas schysst av folk runt dom.

Eller menar du "nämna att man är bög" som bara fakta man berättar i ett nytt sammanhang och inte att "komma ut" som handlingen att hantera sin egen läggning och vara ärlig med sin närmaste omgivning och sig själv?

Är det en annan homosexuell person i samma grupp så snackar jag med honom som alla andra. Har desperat dålig gaydar men har inte en tanke på vem som förälskar sig i vilket/vilka kön mm när jag träffar folk - men är verkligen inte hemlig med vem jag är (typ person1: "så du och din fru bor här", jag: "yup fast jag och min man", person1: "hehe sry", jag: "np hur skulle du veta det?")

Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
En fråga till homosexuella män: har ni någon kommentar till ovanstående siffra (från icke-närmare definierad "studie")?

Är er uppfattning att detta stämmer? I så fall, vad är den typiska orsaken? Upplevs det som orättvist om inte båda kommer?

Alltså vinsten med att vara bög ligger i stor del att sex blir bredare än bara en kuk som åker in i en fitta är det enda som är sex. Målet är att alla närvarande ska vilja komma och tycka det är kul - det kanske drar ut på tiden eller så tänker man att det finns en dag imorrn också eller tusen och en orsaker.
Om den man är med säger "det e lugnt, du e skyldig mig en" så tar man väl han på orden?

Personligen vette faen för att vara ärlig - e litet skakig kring såna här undersökningar eftersom metodik och utval kan skifta som faen och precis som med heteron är folks preferenser skiftande - så det blir ofta luddigt fort.

Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Varför är ni så bögiga?

För att vi kan.

Skillnaden mellan en heterosnubbe som toppar ensamhetsligan och lider i tystnad medans han förgås utan en social rätt att visa sig svag, visa sina känslor, våga känna sig vacker, flombojant osv har jag och andra homos carte blanche att svaja friskt om vi vill. Jag kan ena dan vara tyst och mumlande som en Norrlänning på lugnande och andra dagen vara flambojant som en tangoprimadonna som just förlorade sin livskärlek i kriget.
Senast redigerad av triptyken 2021-04-29 kl. 18:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in