Citat:
Ursprungligen postat av
Passepartout
Ditt inlägg gör mig både glad och hoppfull. Sitter vid mobilen nu, kan senare leta fram forskningen och länka i pm om du vill (för att inte gå off topic i denna tråd).
Vad tänker du kring Federleys affärer ur ditt bögperspektiv? Han borde vara persona non grata i bögkretsar (om din hållning är den vanligaste).
Jag ska va totalt ärlig här - ingen åsikt alls. Jag har läst brutalt litet om det och... jag har väl bara bögigheten gemensamt med honom och politiker som äcklar sig eller vad han gjort känns inte som mitt huvudfokus (plus "politiker har svinat sig" känns som ett jävla heltidsyrke att följa vid det här laget).
Om jag inte är helt ute och cyklar så hade hans sambo haft med tonåringar att göra på ett sjukt ofräscht sett och han hade typ tittat åt annat håll? Nåt sånt.
Det är väl som Kevin Spacey - om du minns? Han torskade i #metoo för han hade grisat sig på nån grabb och bara snabbt som fan kom ut som homo och istället för att det skulle slätas över så fick han ryggen av basically hela bögvärlden med åsikter om "kolla här! Vi kan också vara svin!" vilket ju är helt jävla sant! Vi e som vilken jävla snubbe som helst. Det du och dina polare snackar om, snackar bögar i din ålder om (fast byt kön på det man vill ha om sex och relationer kommer in). Vissa personligheter är vanligare (att som mig vara en nörd som lyssnat på metal hela sitt liv är inte helt vanligt mellan dig och mig

)
Om du kommer ihåg att skicka gört, om inte är det ingen ko på isen.