2021-05-04, 11:44
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Om du som bög skulle göra en uppskattning av hur stor del/procent av bögarna som sätter på minderåriga, vad skulle ditt svar bli?

Finns forskning om att pedofili/hebefili är vanligare bland bögar, därav min fråga.

Vad tänker ni om Federleys förhållande med sambon + vänskap med ytterligare tre dömda pedofiler (mörkertalet torde vara högre).

Hur vanligt är det att bögar fördömer sex med minderåriga (ej med ord utan med handling, typ utesluter pedofiler i vänskapskretsen o.likn)?

E litet intresserad av den forskningen för att vara ärlig eftersom majoriteten av den forskning jag lojt tittat på säger ungefär motsatsen.

Jag tror ungefär i samma utsträckning som heterosnubbar. Kan ju bli mycket ungdomshets och "barely legal" är ju inte ovanligt i nåt av lägren. Sen i verkligheten - och nu är det anekdotiskt som satan det hajjar jag - tror jag det är få som tafsar under målsnöret och raggar på tonåringar eller gör nåt av det.

Så gissar på "som heterosnubbar" - när det kommer till 17-åringar finns det folk som inte kan hålla sig till sukt och ett enmansband-solo om det behövs tyvärr men (och igen anekdotisk så det förslår) tror verkligen att folk i min vänskapskrets hade tokflippat om nån snubbe jagade tonåringar och hade det visat sig att nån var pedofil (vilket ju inte säger nåt om homo/hetero om man ska vara pillig med termerna) så hade dom åkt ut på öronen.
Senast redigerad av triptyken 2021-05-04 kl. 11:47.
Citera
2021-05-04, 12:01
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
E litet intresserad av den forskningen för att vara ärlig eftersom majoriteten av den forskning jag lojt tittat på säger ungefär motsatsen.

Jag tror ungefär i samma utsträckning som heterosnubbar. Kan ju bli mycket ungdomshets och "barely legal" är ju inte ovanligt i nåt av lägren. Sen i verkligheten - och nu är det anekdotiskt som satan det hajjar jag - tror jag det är få som tafsar under målsnöret och raggar på tonåringar eller gör nåt av det.

Så gissar på "som heterosnubbar" - när det kommer till 17-åringar finns det folk som inte kan hålla sig till sukt och ett enmansband-solo om det behövs tyvärr men (och igen anekdotisk så det förslår) tror verkligen att folk i min vänskapskrets hade tokflippat om nån snubbe jagade tonåringar och hade det visat sig att nån var pedofil (vilket ju inte säger nåt om homo/hetero om man ska vara pillig med termerna) så hade dom åkt ut på öronen.

Ditt inlägg gör mig både glad och hoppfull. Sitter vid mobilen nu, kan senare leta fram forskningen och länka i pm om du vill (för att inte gå off topic i denna tråd).

Vad tänker du kring Federleys affärer ur ditt bögperspektiv? Han borde vara persona non grata i bögkretsar (om din hållning är den vanligaste).
Citera
2021-05-04, 12:11
Medlem
Avsiktarens avatar
Tycker ni att Sverige borde ha politiker som Crispin Blunt?

https://www.youtube.com/watch?v=BxAi4WxZccA

Skulle ni kryssa för hans namn om han var svensk?

Skulle ni vilja trycka på honom?
Senast redigerad av Avsiktaren 2021-05-04 kl. 12:13.
Citera
2021-05-04, 14:24
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ditt inlägg gör mig både glad och hoppfull. Sitter vid mobilen nu, kan senare leta fram forskningen och länka i pm om du vill (för att inte gå off topic i denna tråd).

Vad tänker du kring Federleys affärer ur ditt bögperspektiv? Han borde vara persona non grata i bögkretsar (om din hållning är den vanligaste).

Jag ska va totalt ärlig här - ingen åsikt alls. Jag har läst brutalt litet om det och... jag har väl bara bögigheten gemensamt med honom och politiker som äcklar sig eller vad han gjort känns inte som mitt huvudfokus (plus "politiker har svinat sig" känns som ett jävla heltidsyrke att följa vid det här laget).
Om jag inte är helt ute och cyklar så hade hans sambo haft med tonåringar att göra på ett sjukt ofräscht sett och han hade typ tittat åt annat håll? Nåt sånt.

Det är väl som Kevin Spacey - om du minns? Han torskade i #metoo för han hade grisat sig på nån grabb och bara snabbt som fan kom ut som homo och istället för att det skulle slätas över så fick han ryggen av basically hela bögvärlden med åsikter om "kolla här! Vi kan också vara svin!" vilket ju är helt jävla sant! Vi e som vilken jävla snubbe som helst. Det du och dina polare snackar om, snackar bögar i din ålder om (fast byt kön på det man vill ha om sex och relationer kommer in). Vissa personligheter är vanligare (att som mig vara en nörd som lyssnat på metal hela sitt liv är inte helt vanligt mellan dig och mig )

Om du kommer ihåg att skicka gört, om inte är det ingen ko på isen.
Citera
2021-05-05, 12:06
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Tycker ni att Sverige borde ha politiker som Crispin Blunt?

https://www.youtube.com/watch?v=BxAi4WxZccA

Skulle ni kryssa för hans namn om han var svensk?

Skulle ni vilja trycka på honom?

Jag gör om det till en fråga som passar här. Är det vanligt att bögar använder poppers? Verkar vara en obehaglig drog.

Citat:
Eventuell bieffekter är huvudvärk, bröstsmärtor, näsblod och att du kan få svårt att behålla ståndet.
Andra risker med att ta det är medvetslöshet, huvudvärk och röda eller kliande utslag runt näsan eller munnen. Om preparatet spills på huden kan man få röda märken eller brännmärken.
https://www.qx.se/livsstil/182392/va...lilla-flaskan/
Citera
2021-05-05, 12:20
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Jag gör om det till en fråga som passar här. Är det vanligt att bögar använder poppers? Verkar vara en obehaglig drog.

https://www.qx.se/livsstil/182392/va...lilla-flaskan/

Att inte kunna behålla ståndet borde inte vara ett problem eftersom det är tagarna som sniffar poppers för att slappna av i baken. Bögarna som svarar i den här tråden har sagt att de inte tar det men de är ju inte alla.
Citera
2021-05-05, 12:31
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken

Det är väl som Kevin Spacey - om du minns? Han torskade i #metoo för han hade grisat sig på nån grabb och bara snabbt som fan kom ut som homo och istället för att det skulle slätas över så fick han ryggen av basically hela bögvärlden med åsikter om "kolla här! Vi kan också vara svin!" vilket ju är helt jävla sant! Vi e som vilken jävla snubbe som helst. Det du och dina polare snackar om, snackar bögar i din ålder om (fast byt kön på det man vill ha om sex och relationer kommer in). Vissa personligheter är vanligare (att som mig vara en nörd som lyssnat på metal hela sitt liv är inte helt vanligt mellan dig och mig )

Angående Kevin Spacey. Ari Ben berättade att Kevin Spacey hade gått och klämt honom på pungen. Är det en vanlig raggningsmetod? Den verkar rätt kontraproduktiv. De flesta män är inte ens intresserade av andra män på det sättet. Tror ni att han kommer att råka illa ut för sina rättframma raggningsmetoder?
Citera
2021-05-05, 12:40
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Angående Kevin Spacey. Ari Ben berättade att Kevin Spacey hade gått och klämt honom på pungen. Är det en vanlig raggningsmetod? Den verkar rätt kontraproduktiv. De flesta män är inte ens intresserade av andra män på det sättet. Tror ni att han kommer att råka illa ut för sina rättframma raggningsmetoder?

Ingen vill ju jobba med karln längre men sen vet man ju inte vad som händer legalt (har inte plåtkoll dock) sen med raggningsmetoder... jag menar ta nån lallare som tar kvinnliga interns på fittan - det är ju inte direkt en vanlig raggningsmetod ute i verkligheten heller och det verkar ju inte vara en charmarmanövern karln siktade på.

Plus med tanke på att karln antastade ungar till höger och vänster så vette faen vad man kan dra för slutsattser på resten av hans handlande?

Men nej, nej det är inte vanligt att klämma relativt främmande män du inte vet är intresserade som satan på pungen på en nobelmiddag. Tror också att dom flesta skulle vänta med själva klämmet tills dom fått ett jävla gott klartecken med (hur många skulle tända på att få pungen KLÄMD? Jag menar bortom kinksters)
Citera
2021-05-05, 12:46
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Att inte kunna behålla ståndet borde inte vara ett problem eftersom det är tagarna som sniffar poppers för att slappna av i baken. Bögarna som svarar i den här tråden har sagt att de inte tar det men de är ju inte alla.

Undrar hur vanligt förekommande det är. Inbillar mig att att det är skillnad på bögar i städer versus landet. Partybögarna a la Federley lär använda poppers, de mer avslappnade som inte behöver skrika ut sitt bögeri behöver kanske inte ..

Mina fördomar, rätta mig om jag har fel.
Citera
2021-05-05, 16:00
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Undrar hur vanligt förekommande det är. Inbillar mig att att det är skillnad på bögar i städer versus landet. Partybögarna a la Federley lär använda poppers, de mer avslappnade som inte behöver skrika ut sitt bögeri behöver kanske inte ..

Mina fördomar, rätta mig om jag har fel.

Fast poppers känns ju helt 90-tal? Sen vill jag påpeka att jag är en storstads-nörd som också e homo så vette faen jag kanske hamnat mellan stolarna som aldrig använt eller träffat nån som använt poppers under sex . Jag menar hajjar att tanken med dom men känns litet overkill? (nån som testat får kasta in hur dom funkar och varför)

Sen vill jag också säga att landsortshomos och flator är ungefär som storstadshomos och flator - mindre utgångsmöjligheter och ont om Pridetåg kanske varför dom inte syns? Plus ju större städer desto större ansamling av massa olika grupper (vilka som helst) så det kanske känns som mer massa när man ser det.

Oh! En brasklapp här bara: jag har en helt jävla SJUK landsortsromantik i mig som nån som växt upp och levt i storstäder hela mitt liv så min bild av landet är nog rätt färgad av hur otroligt bra jag tror det är. (finns få som kan romantisera svenska småbyar som nån som aldrig satt sin fot i en) - så jag har nog absurt många positiva mysiga fördommar ofta baserat på dom som flyttat till en större stad för plugg eller jobb.... så ta med en nypa salt här
Citera
2021-05-10, 22:33
Medlem
Kackelhuss avatar
Alexander bögen Bard fick ett lite hysteriskt anfall när det var tal om Federley då han skulle förklara att det finns inte så få peofiler som i bögrörelsen.

Samtidigt har Jonas bögen Gardell gått ut och talat om hur män och gubbar sög av honom när han var runt 15år.

Hur går egentligen allt ihop kring bögar och pedofili?
Citera
2021-05-11, 00:19
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackelhus
Alexander bögen Bard fick ett lite hysteriskt anfall när det var tal om Federley då han skulle förklara att det finns inte så få peofiler som i bögrörelsen.

Samtidigt har Jonas bögen Gardell gått ut och talat om hur män och gubbar sög av honom när han var runt 15år.

Hur går egentligen allt ihop kring bögar och pedofili?

Samma som för heterosnubbar och yngre tjejer typ och tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in