2020-06-29, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Registrerad.Medlem
Har det hänt att eran gaydar går igång på en man och ni tror att han är bög men det visar sig vara fel?

Jadå det händer, men som hetero kanske man sätter in en stöt på en som visar sig vara ointresserad. Svårare än så är det inte.
Citera
2020-06-30, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Vid manlig homosexuell prostitution, är det alltid den som betalar som "sätter på"?

Eller finns det män som är köpare och samtidigt mottagare?

Jag sålde sex några gånger i sthlm vid 17-18 års ålder, de som betalade satte på. Men jättevanligt i alla fall på grindr i USA med unga män/killar som säljer "påsättningar". Vet inte hur det ser ut i Sverige, förekommer inte samma 'öppna annonser' på appar här som det gör när man är i typ LA, SF.
Citera
2020-07-03, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoketeGo
Jag sålde sex några gånger i sthlm vid 17-18 års ålder, de som betalade satte på. Men jättevanligt i alla fall på grindr i USA med unga män/killar som säljer "påsättningar". Vet inte hur det ser ut i Sverige, förekommer inte samma 'öppna annonser' på appar här som det gör när man är i typ LA, SF.

Hur såg dina kunder ut? Gamla gubbar, heterokillar, vanliga bögar...?
Citera
2020-07-03, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ion-Cannon
Hur såg dina kunder ut? Gamla gubbar, heterokillar, vanliga bögar...?
Män, 40-50 års åldern.
Citera
2020-07-07, 16:19
Medlem
Har bögar generellt en bra gaydar? Jag som är hetero tycker mig ha en väldigt god förmåga till att uppfatta om en annan man är gay. Är det samma för er?

Förmodligen individuellt, men vilken typ av män attraheras ni av? Jag har även fått för mig att bögar är väldigt intresserade av kukstorlek? Vad är grejen med det? Jag fattar att en micropenis eller väldigt liten säkert måste vara avtändande, men varför är det så attraktivt med en helt enorm kuk? Det ser väl nästan lika groteskt ut som en micropenis.

En grej till. Är man som bög antingen aktiv eller passiv? Är det alltid en part som ger eller tar emot under sex eller kan det variera?
Senast redigerad av Geigerzehler 2020-07-07 kl. 16:29.
Citera
2020-07-07, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoketeGo
Hur mår du idag efter att ha varit med om det? Anser du att prostitution bör vara olagligt i Sverige?
Citera
2020-07-07, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Har bögar generellt en bra gaydar? Jag som är hetero tycker mig ha en väldigt god förmåga till att uppfatta om en annan man är gay. Är det samma för er?

Förmodligen individuellt, men vilken typ av män attraheras ni av? Jag har även fått för mig att bögar är väldigt intresserade av kukstorlek? Vad är grejen med det? Jag fattar att en micropenis eller väldigt liten säkert måste vara avtändande, men varför är det så attraktivt med en helt enorm kuk? Det ser väl nästan lika groteskt ut som en micropenis.

En grej till. Är man som bög antingen aktiv eller passiv? Är det alltid en part som ger eller tar emot under sex eller kan det variera?

När det gäller gayradar så är det alltid lite svårt att ha rätt vilka som är homo eller inte. Klart uppe bara fall är enkelt men då jag personligen inte är ute efter killar med lös handled så blir det mer utmaning.

Testa analt själv och efter ett tag märker du att det är två olika upplevelser att få en liten eller en stor. Även om en liten är skönt speciellt om den sitter på en skön person.

Majoriteten kan vara både aktiv och passiv men ofta finns det något man föredrar. Sen finns de renodlade passiva eller aktiva som inte gör något annat.
Citera
2020-07-07, 18:05
Medlem
Citat:

Gör likadant som heteros gör med tjejer se om en kille jag gillar verkar intresserad. Söker ögonkontakt och ser hur han reagerar när man tittar på honom osv.
Jag gillar mest ungdomliga killar och tonårskillar. Träffar mest killar runt 18-25 på grindr och liknande.
Är inte så intresserad av stora kukar. Har haft sex med 20cm+ några gånger i undantagsfall då man varit sugen på stor, men oftast föredrar jag normalstora, gärna 15-16 cm för de är enklare att hantera

Citat:
Hur mår du idag efter att ha varit med om det? Anser du att prostitution bör vara olagligt i Sverige?

Mår helt OK, tänker inte mycket på det då det var länge sedan nu.
Ja, tycker det borde vara lagligt.
Citera
2020-07-12, 12:39
Medlem
Citat:

En del är bara passiva, en del är bara aktiva, och en del är ombytliga - dvs både och.

Ja, tyvärr är väldigt många bögar "size queens". Själv föredrar jag runt 13-17cm. Det är mycket lättare att tillfredsställa en man med en normalstor penis än en hästkuk. Jag tycker grovheten är viktigare än längden.

Grejen är ju den att du inte vet hur många bögar du träffar som du inte gissar är bögar
Citera
2020-07-14, 08:45
Medlem
Har läst en miljon inlägg i tråden och samma frågor om och om igen.. Har dock inte sett denna

Ni killar som lever med en kille av samma kroppsstorlek, delar ni garderob?
Citera
2020-07-14, 09:38
Medlem
All-the-way-77s avatar
Finns det någon intern "hierarki" inom gayvärlden? Har en vältränad stor manlig kille högre status än en feminin "fjolla" eller är det lika?

Är det någon skillnad i "status" att vara utpräglad aktiv eller passiv?
Citera
2020-07-14, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Finns det någon intern "hierarki" inom gayvärlden? Har en vältränad stor manlig kille högre status än en feminin "fjolla" eller är det lika?

Är det någon skillnad i "status" att vara utpräglad aktiv eller passiv?

Nää, "gayvärlden" är väl ett luftslott, det finns liksom inget secret society med egna regler och normer. Det finns väl några aktivister som tror att homosexuella är nån sorts religiös familj med gemensamma intressen, men skulle säga att det i det stora hela bara är individer med specifik smak, precis som inom "heterovärlden". Några tänder på hunks, andra tänder på fjollor, sissys och liknande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in