Citat:
Ursprungligen postat av
Geigerzehler
Har bögar generellt en bra gaydar? Jag som är hetero tycker mig ha en väldigt god förmåga till att uppfatta om en annan man är gay. Är det samma för er?
Förmodligen individuellt, men vilken typ av män attraheras ni av? Jag har även fått för mig att bögar är väldigt intresserade av kukstorlek? Vad är grejen med det? Jag fattar att en micropenis eller väldigt liten säkert måste vara avtändande, men varför är det så attraktivt med en helt enorm kuk? Det ser väl nästan lika groteskt ut som en micropenis.
En grej till. Är man som bög antingen aktiv eller passiv? Är det alltid en part som ger eller tar emot under sex eller kan det variera?
Gör likadant som heteros gör med tjejer se om en kille jag gillar verkar intresserad. Söker ögonkontakt och ser hur han reagerar när man tittar på honom osv.
Jag gillar mest ungdomliga killar och tonårskillar. Träffar mest killar runt 18-25 på grindr och liknande.
Är inte så intresserad av stora kukar. Har haft sex med 20cm+ några gånger i undantagsfall då man varit sugen på stor, men oftast föredrar jag normalstora, gärna 15-16 cm för de är enklare att hantera
Citat:
Ursprungligen postat av
Geigerzehler
Hur mår du idag efter att ha varit med om det? Anser du att prostitution bör vara olagligt i Sverige?
Mår helt OK, tänker inte mycket på det då det var länge sedan nu.
Ja, tycker det borde vara lagligt.