2021-01-31, 18:43
Medlem
VitHerres avatar
Intressant det här med svenska bögar som har gruppsex med afghaner. Har själv en kusin som är bög och han glider runt med 5-8 afghaner i Uppsala och följer ofta med hem till dem på flyktingförläggningen. Han har berätta att han blir riktigt kåt när åtta maskulina mörka män knullar honom i tur och ordning och han får suga kuk samtidigt. Tycker själv att det låter vidrigt, men hur är det med er bögar här i tråden? Något ni fantiserar om: att bli tagen bakifrån i fyra timmar av virila unga afghaner som sprutar er i ansiktet och kallar dig för "svennehora"?
Citera
2021-02-02, 16:44
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitHerre
Intressant det här med svenska bögar som har gruppsex med afghaner. Har själv en kusin som är bög och han glider runt med 5-8 afghaner i Uppsala och följer ofta med hem till dem på flyktingförläggningen. Han har berätta att han blir riktigt kåt när åtta maskulina mörka män knullar honom i tur och ordning och han får suga kuk samtidigt. Tycker själv att det låter vidrigt, men hur är det med er bögar här i tråden? Något ni fantiserar om: att bli tagen bakifrån i fyra timmar av virila unga afghaner som sprutar er i ansiktet och kallar dig för "svennehora"?

Gött för din kusin
8 låter alldeles för mycket, skulle aldrig idas ligga med så många och det kan nog lätt gå överstyr med så många killar inblandade, speciellt om dom är väldigt kåta
Ja, har legat med en del afghaner men tror inte jag skulle våga träffa fler än kanske 3 vid ett och samma tillfälle. 2 är nog bäst ändå, tycker jag. Lätt att hantera två killar
Senast redigerad av GretelThronberg 2021-02-02 kl. 16:49.
Citera
2021-02-04, 09:15
Medlem
Nedomanskys avatar
Är det vanligt med ATM när det ska sexas bland er bögar?
Citera
2021-02-05, 11:27
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky

Inte för min del, tycker att det låter väldigt äckligt!
Citera
2021-02-05, 11:49
Medlem
2n00b4Us avatar
Är det vanligt att man har oskyddat sex med en person som man har träffat på nätet?
Citera
2021-02-05, 12:20
Medlem
Är det generellt mer vanligt med öppna förhållanden bland bögar jämfört med hetropar?

Såg ett TV-klipp för några år sedan där Mark Levengood uttalande sig om öppna förhållanden och sa något i stil med att ”ni hetro-par ligger så långt efter oss bögar eftersom ni inte klarar av att skilja på sex och kärlek”.

Har hört från flera att det ska vara relativt vanligt med öppna förhållanden bland homosexuella par men jag har aldrig hör det direkt från en bög.
Citera
2021-02-05, 13:27
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulDAllison
Är det generellt mer vanligt med öppna förhållanden bland bögar jämfört med hetropar?

Såg ett TV-klipp för några år sedan där Mark Levengood uttalande sig om öppna förhållanden och sa något i stil med att ”ni hetro-par ligger så långt efter oss bögar eftersom ni inte klarar av att skilja på sex och kärlek”.

Har hört från flera att det ska vara relativt vanligt med öppna förhållanden bland homosexuella par men jag har aldrig hör det direkt från en bög.

Ja, min erfarenhet är att öppna förhållanden är extremt vanligt bland bögar.
Citera
2021-02-05, 17:55
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky

Ja, jag knullar alltid med kondom men föredrar att avsluta med munnen, så är ju rätt fräscht då man tar av kondomen innan man tar den i munnen.

Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Är det vanligt att man har oskyddat sex med en person som man har träffat på nätet?

Har alltid oskyddat oralsex då jag tycker det är poänglöst och tråkigt att suga med kondom på. Gör ens någon det? Har aldrig oskyddat analt dock.
Citera
2021-02-05, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Ja, min erfarenhet är att öppna förhållanden är extremt vanligt bland bögar.
Skulle du säga att det är mer regel än undantag med öppna förhållanden?
Skiljer det sig åt mellan nya yngre par och mer långvarig förhållanden?
Lever du själv i ett öppet förhållande och i så fall pratar ni om era ”utomäktenskapliga eskapader”?
Citera
2021-02-07, 12:03
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlRabe
Skulle du säga att det är mer regel än undantag med öppna förhållanden?
Skiljer det sig åt mellan nya yngre par och mer långvarig förhållanden?
Lever du själv i ett öppet förhållande och i så fall pratar ni om era ”utomäktenskapliga eskapader”?

Jag tror att det är relativt vanligt som sagt, men tror inte att det skiljer så mycket mellan yngre par och mer långvariga förhållanden. En del vill vara trogna, andra vill ha det bästa av båda världar. När man är på Grindr (som är en app endast för sexträffar), så ser man att det är många som skriver ut att de är "partnered", och man är ju på Grinder av en enda orsak: sex!

Själv är jag gift med en yngre kille, och vi har lite olika inställning till sex. Jag gillar sex och vill ha mycket sex, han vill vara trogen och bara ha sex med mig. Han har gått med på att jag träffar andra, och vill inte att jag berättar för honom om mina sexträffar. Så det funkar bra för oss, vi har ett bra liv tillsammans, och jag får den sex som jag behöver och vill ha.
Citera
2021-02-17, 10:23
Medlem
Jag hoppas att bögarna som svarar på frågor här har inställningen ”det finns inga dumma frågor”. För denna fråga kanske är dum och säkert redan ställd.

Jag har vid några tillfällen besökt nakenbad i Centraleuropa. Även någon svensk badt där en del damer väljer att bada nakna. Jag skulle säga att det är ca 70% män och resterande 30% är kvinnor på de europeiska nakenbadhusen. Något som förvånade mig lite är att nästan alla kvinnor som besöker nakenbaden är yngre vackra kvinnor. Som heterosexuell man har jag svårt att inte ”sneak a peek” av dessa kvinnors kön. Det känns lite fel men det är svårt att låta bli och det är jävligt erotiskt ibland.
Den första gången jag besökte ett nakenbad var det en vacker kvinna som kom in i en bastu där vi var tre män, hon hade en perfekt trimmad landing strip (något jag tänder på). Jag skulle gissa på att hon hade ett exhibitionistiskt drag eftersom hon valde att lägga sig så att hennes vagina låg rakt i männens blickfång. Min gissning var att hon uppskattade uppmärksamheten (och det tänder jag också på). Jag blev så upphetsad att jag var tvungen att gå ut ur bastun innan jag fick stånd. Det var ju ett extremt exempel. Men jag kan lätt bli jävligt kåt av att bara dela duschrum, omklädningsrum, bastu med massa vackra nakna kvinnor.

Ni förstår säkert vad jag kommer fråga. Som bög, blir man blasé inför andra nakna män dom ni kan se nakna i duschrum och omklädningsrum mm. Eller händer det att ni också ”sneak a peek” på någon ni tycker är extra sexig? Att ni tänder sexuellt på någon utseendemässigt.
Citera
2021-02-17, 13:15
Citat:
Ursprungligen postat av PaulDAllison
Jag hoppas att bögarna som svarar på frågor här har inställningen ”det finns inga dumma frågor”. För denna fråga kanske är dum och säkert redan ställd.

Jag har vid några tillfällen besökt nakenbad i Centraleuropa. Även någon svensk badt där en del damer väljer att bada nakna. Jag skulle säga att det är ca 70% män och resterande 30% är kvinnor på de europeiska nakenbadhusen. Något som förvånade mig lite är att nästan alla kvinnor som besöker nakenbaden är yngre vackra kvinnor. Som heterosexuell man har jag svårt att inte ”sneak a peek” av dessa kvinnors kön. Det känns lite fel men det är svårt att låta bli och det är jävligt erotiskt ibland.
Den första gången jag besökte ett nakenbad var det en vacker kvinna som kom in i en bastu där vi var tre män, hon hade en perfekt trimmad landing strip (något jag tänder på). Jag skulle gissa på att hon hade ett exhibitionistiskt drag eftersom hon valde att lägga sig så att hennes vagina låg rakt i männens blickfång. Min gissning var att hon uppskattade uppmärksamheten (och det tänder jag också på). Jag blev så upphetsad att jag var tvungen att gå ut ur bastun innan jag fick stånd. Det var ju ett extremt exempel. Men jag kan lätt bli jävligt kåt av att bara dela duschrum, omklädningsrum, bastu med massa vackra nakna kvinnor.

Ni förstår säkert vad jag kommer fråga. Som bög, blir man blasé inför andra nakna män dom ni kan se nakna i duschrum och omklädningsrum mm. Eller händer det att ni också ”sneak a peek” på någon ni tycker är extra sexig? Att ni tänder sexuellt på någon utseendemässigt.

Jag ska försöka mig på ett svar, sen kan jag som sagt inte svara för alla bögar, men det här är min högst personliga åsikt. Det var faktiskt just så här min "resa" började kan man säga, att jag såg en snygg kille när han stod där och duschade hela sin nakna kropp. Jag minns att jag tyckte det var lite spännande men samtidigt en liten förbjuden känsla; hur kan jag som kille uppskatta en annan killes nakna kropp? minns jag att tankarna gick på ett ungefär.

Så ja, jag brukar spana in en del killar när man befinner sig i duschen (diskret förstås) för att jag tycker det är så otroligt fint med en naken manskropp. Ibland kan jag erkänna att det blir svårt att hålla känslorna i styr men jag har lärt mig genom åren att kontrollera mig själv, att duscha med andra män har liksom blivit avsexualiserat på något sätt. Men att kika är ju aldrig förbjudet tänker jag. =)

Hoppas att det var lite av svar på dina funderingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in