2019-12-21, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Jag såg den här pollen på qx hemsida:

https://www.qx.se/fragor/113662/har-...mband-med-sex/
Så gillar ni att bli kissade på eller att kissa på era partners?

Har faktiskt testat den en gång förra sommaren. Brukar oftast bara ha vanlig "vaniljsex" utan konstigheter. Men hade en sexuellt experimentell period ifjol och träffade ett par afghanska killar på grindr (bor typ huset intill ett av deras såna där boenden och ser en del av dem där på grindr). Kändes nog så snuskigt som det var med två utlänningar, vilket väl var syftet. Så när vi duschade i mitt badkar efter sexet så testade vi och jag lät dem kissa på mig. Var äckligare än jag trodde, gör det förmodligen inte igen, men man vet ju aldrig. Man glömmer hur äckligt det var och vips så är man kåt igen, haha.

Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
En fråga, om ni träffar någon ute på nattklubb typ och det skall dras hem, stämmer ni av på något sätt vilken "roll" den andra har, det vill säga givare eller mottagare så att säga?

Det klickar undermedvetet vem som gör vad i sängen, om inte båda parter är rätt lika och så kallat "ombytliga". Numera tror jag man träffar ligg mer med mobilappar än gayklubbar och då är det mer rakt på sak om vad man gillar, vilket jag tycker är bra.
Citera
2019-12-21, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Kan en bög vara i ett omklädningsrum med andra, straighta, män utan att få stånd?

Ja, jag tycker 90% av män är oattraktiva och jag får inte automatiskt stånd av att se en snygg kille naken heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Träffas ni inte i olika parker som Humlegården och Bragebacken i Slottskogen?

Nej, så gjorde man väl på 80-talet? Är inte så gammal, har alltid träffats via internet.
Citera
2019-12-21, 16:26
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoketeGo
Ja, jag tycker 90% av män är oattraktiva och jag får inte automatiskt stånd av att se en snygg kille naken heller.

Nej, så gjorde man väl på 80-talet? Är inte så gammal, har alltid träffats via internet.

Den här artikeln är från 2006.

https://www.expressen.se/nyheter/bog...isbeegolfbana/

Har även läst andra nutidsartiklar om cruisandet i Bragebacken.
Citera
2019-12-27, 09:45
Medlem
The-Zombie-Hosts avatar
Gällande att kommunala flaggstänger i Sölvesborg inte längre skall hissa privata organisationers symboler: vad känner du som enskild homosexuell kring det och hur är generell upprördhet inom gay-community?
Citera
2019-12-27, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Zombie-Host
Gällande att kommunala flaggstänger i Sölvesborg inte längre skall hissa privata organisationers symboler: vad känner du som enskild homosexuell kring det och hur är generell upprördhet inom gay-community?

Det förstoras av ett gäng som ordnar lokala Pride-festivaler. Dessa har ofta vänsterextrema åsikter utan att förstå innebörden och historien kring deras politiska fantasier. Visst är det bra om man kan synliggöras men bara kräva och kommer mothåll så blir man kränkt och skriker natzist är inte så konstruktivt i längden.

Pride behöver komma mot mitten så fler bögar kan känna sig en del i det. Som det är idag så splittras gayrörelsen och många känner inte igen sig i Pride och deras agenda. Så jag talar säkert för fler när jag säger att jag står på sidan om och betraktar det på avstånd och känner inte det som något påhopp på mig själv.
Citera
2019-12-28, 14:18
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vt420
Pride behöver komma mot mitten så fler bögar kan känna sig en del i det. Som det är idag så splittras gayrörelsen och många känner inte igen sig i Pride och deras agenda. Så jag talar säkert för fler när jag säger att jag står på sidan om och betraktar det på avstånd och känner inte det som något påhopp på mig själv.

Mycket välformulerat, håller med dig fullständigt.
Citera
2019-12-30, 08:05
Medlem
Till er som är lite mer utsvävande i ert bögande, hur agerar ni kanske på en bastuklubb eller i en bögorgie när någon du verkligen inte vill böga med vill vara med?

Tex. att ett gäng killar bögar på bastuklubben, allt är jättetrevligt men så dyker just den där bögen upp och hoppar in i "smeten". Biter man ihop och bögar ändå, går därifrån eller säger man ifrån? Hur löser man sådana situationer?
Citera
2019-12-30, 19:11
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Till er som är lite mer utsvävande i ert bögande, hur agerar ni kanske på en bastuklubb eller i en bögorgie när någon du verkligen inte vill böga med vill vara med?

Tex. att ett gäng killar bögar på bastuklubben, allt är jättetrevligt men så dyker just den där bögen upp och hoppar in i "smeten". Biter man ihop och bögar ändå, går därifrån eller säger man ifrån? Hur löser man sådana situationer?
Nu har jag aldrig varit på en Bastuklubb så vet inte hur det funkar där, men om det varit tal om gruppsex så har arrangören varit väldigt tydlig med vilka som kommer så man kan checka av om det är någon man är synnerligen ointresserad av. Ibland kunde någon som varit med flera gånger få en fråga om de kände en person som eventuellt ville vara med, för att få veta om det var en vettig person eller ett praktarsle.

Jag hänger ibland på en sida för fetish-intresserade, mest för nöjes skull då klientelet där inte riktigt är de jag söker, men även i de fall det handlar om heterosexuellt gruppsex eller gangbangs eller liknande så är det väldigt noga att alla vet om vilka som kommer och att alla är OK med det, och om någon suspekt person sagt att den är intresserad så kan andra höra av sig med anledningar varför arrangören ska vara på sin vakt mot den personen (kan vara allt från att vara lite socialt missanpassad, ha lite för stort ego, inte ha varit "hel/ren" vid ett tidigare tillfälle, inte kunnat läsa av stämningen och bara kört "sitt race", etc) och så får arrangören prata med vederbörande eller bara säga att denne inte är välkommen.

Jag har alltså aldrig varit med om ett "öppet" gruppsextillfälle. Typ, öppet hus där man dyker upp när man vill, knullar lite och sedan går när man tröttnat. Jag vet inte om det är så på Bastuklubbar men i de arrangemang jag varit på har det alltid varit noga med vilka som bjudits in.
Citera
2020-01-06, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge

Det beror självklart på vissa saker alltså är det en kille du absolut inte vill ha med och göra så går du därifrån lite snyggt för att inte förstöra stämningen men det sagt så brukar det lösa sig så att man helt enkelt inte rör vid vederbörande. Nu vet jag inte hur mycket du varit i gruppsexmiljö men det är sällan så att du är i en "böghög" utan att du är utspridd över en yta så det finns plats. Jag tror alla som varit i situationen har tillfällen när det inte känts helt 100 men man har bitit ihop och kört ändå för att det känns bättre för stunden. En bastuklubb är en större yta där du har flera mindre "bås" och gemensamma ytor där du träffas och umgås/möts för att sedan gå till ett mindre rum och ha sex. Det finns också rum med fönster utåt för de som vill känna sig iakttagna.
Citera
2020-01-06, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vt420

Instämmer även jag på detta.
Citera
2020-01-06, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
En fråga, om ni träffar någon ute på nattklubb typ och det skall dras hem, stämmer ni av på något sätt vilken "roll" den andra har, det vill säga givare eller mottagare så att säga?

Japp det gör man.
Du frågar om den andra är typ "aktiv/passiv Top/bottom" Det finns väldigt många namn på detta men typ så är det och sådana frågor kommer upp väldigt tidigt i en konversation när bögar blir lite fullare så det är ingen speciell grej direkt.
Citera
2020-01-06, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bornhigh
Det beror självklart på vissa saker alltså är det en kille du absolut inte vill ha med och göra så går du därifrån lite snyggt för att inte förstöra stämningen men det sagt så brukar det lösa sig så att man helt enkelt inte rör vid vederbörande. Nu vet jag inte hur mycket du varit i gruppsexmiljö men det är sällan så att du är i en "böghög" utan att du är utspridd över en yta så det finns plats. Jag tror alla som varit i situationen har tillfällen när det inte känts helt 100 men man har bitit ihop och kört ändå för att det känns bättre för stunden. En bastuklubb är en större yta där du har flera mindre "bås" och gemensamma ytor där du träffas och umgås/möts för att sedan gå till ett mindre rum och ha sex. Det finns också rum med fönster utåt för de som vill känna sig iakttagna.

Jag har ingen som helst erfarenhet av gruppsex. Det närmaste jag kommit det är att jag råkade gå in i mitt eget sovrum när jag hade fest och där bögade tre snubbar i min säng. En av dem visste jag inte ens att han var gay (de andra två var ett par). Så det blev en chock i chocken. Fick slänga både lakan, påslakan och örngott efter det (de köpte nytt och bad om ursäkt).

Jag trodde det var "böghög" på sådana ställen där alla var med alla fritt fram, inte att man delade upp sig, så tackar för infon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in