Citat:
Ursprungligen postat av
mr.gegge
Till er som är lite mer utsvävande i ert bögande, hur agerar ni kanske på en bastuklubb eller i en bögorgie när någon du verkligen inte vill böga med vill vara med?
Tex. att ett gäng killar bögar på bastuklubben, allt är jättetrevligt men så dyker just den där bögen upp och hoppar in i "smeten". Biter man ihop och bögar ändå, går därifrån eller säger man ifrån? Hur löser man sådana situationer?
Nu har jag aldrig varit på en Bastuklubb så vet inte hur det funkar där, men om det varit tal om gruppsex så har arrangören varit väldigt tydlig med vilka som kommer så man kan checka av om det är någon man är synnerligen ointresserad av. Ibland kunde någon som varit med flera gånger få en fråga om de kände en person som eventuellt ville vara med, för att få veta om det var en vettig person eller ett praktarsle.
Jag hänger ibland på en sida för fetish-intresserade, mest för nöjes skull då klientelet där inte riktigt är de jag söker, men även i de fall det handlar om heterosexuellt gruppsex eller gangbangs eller liknande så är det väldigt noga att alla vet om vilka som kommer och att alla är OK med det, och om någon suspekt person sagt att den är intresserad så kan andra höra av sig med anledningar varför arrangören ska vara på sin vakt mot den personen (kan vara allt från att vara lite socialt missanpassad, ha lite för stort ego, inte ha varit "hel/ren" vid ett tidigare tillfälle, inte kunnat läsa av stämningen och bara kört "sitt race", etc) och så får arrangören prata med vederbörande eller bara säga att denne inte är välkommen.
Jag har alltså aldrig varit med om ett "öppet" gruppsextillfälle. Typ, öppet hus där man dyker upp när man vill, knullar lite och sedan går när man tröttnat. Jag vet inte om det är så på Bastuklubbar men i de arrangemang jag varit på har det alltid varit noga med vilka som bjudits in.