Citat:
Ursprungligen postat av
TSK1453
När ni har "riktig" sex blir det i regel att ni töjer varandras brunhål eller är det mer kuksugande och smek och skick?
Är det så att vissa bögar i regel ger och andra tar?
Hur gör ni i duschen efter gymmet bland heterokillar? Jag skulle få stånd bland nakna kvinnor. Får ni stånd bland nakna killar? Måste ni inte gömma det för annars...
Undviker ni allmänna duschar helt?
Kan ni på något sätt förstå att heterokillar tycker det är det vidrigaste å mest förödmjukande som finns att suga en kuk eller ta den i tvåan?
Eller känns det helt naturligt för er?
Tittar ni mycket på bögporr på samma sätt som vi tittar på straight?
Varför är vissa bögar så fjolliga och vulgära medans andra bögar är mer "normala"? Är det ett spel?
Gillar ni shemales?
Erkänner ni att rent evolutionärt och biologiskt så är homosexualitet fel vad media än säger?
Bögar brukar dela in sig i a) passiva b) ombytliga c) aktiva - på engelska bottom/versatile/top.
Vad man gör och gillar när man har sex är väldigt olika. Själv skulle jag aldrig "töja" en annan killes "brunhål" och helst ger jag bara oralsex.
Det jag undrar är varför ni heterokillar alltid ska använda så sjukt osexiga ord så fort ni ska prata sex?
"Brunhål", "sås", "leka", "busa", "dajmkryss", etc.
Jag går inte på gym. Jag hade varit så obekväm att jag inte att kunnat få stånd, tror jag.
Undviker badhus. De känns ofräscha.
Annars är det också något jag undrar... vissa bögar(framförallt äldre och invandrarkillar verkar det som - det är/var ju ett sätt att träffas innan internet kom eller om man lever någonstans där det inte är okej att vara bög) verkar vilja mötas på badhus/bastu. Jag förstår inte vad de gör när de är där och hur de gör med stånd och sånt...
Jag kan förstå att heterokillar tycker att det är äckligt(jag kan inte tänka mig vara med en tjej av samma anledning), men inte att det skulle vara förödmjukande.
Heterokillar ska definitivt få tycka att det är äckligt, men det är en stor skillnad på att tycka att det är äckligt och att säga nedvärderande saker, hota, mobba, etc mot bögar.
Bli äcklad av att ha sex med en annan kille, men behandla ändå bögar med respekt(som vilken människa som helst) och se det som en självklarhet att vi ska ha samma rättigheter som alla andra.
De allra flesta bögar tittar på porr. Bögar är minst lika porrskadade som heterosexuella killar.
Personligen tittar jag bara ibland.
Varför skulle jag tända på shemales(antar att du med 'gillar' menar tända på)? Jag tänder på killar/män, inte någon slags blandning av en kvinna och en man.
För att det bara är så. Människor är olika vad gäller allt.
Vissa av dem är falska, andra inte. Vissa är verkligen så till personligheten. Det är okej att inte vilja umgås med den typen av människa, men varför inte bara stanna där istället för att börja hota/misshandla(som många heterokillar hade gjort om de fått chansen)?
Vet inte riktigt vad du menar med "vulgär". När det gäller sex är hetero- och bögkillar väldigt lika, enligt mig. Skillnaden är att många tjejer inte är på samma nivå så att säga, och det är där det blir skillnad. Bögar kan vara mer frigjorda kring hela den grejen då de har med andra lika frigjorda killar att göra, medan heterokillar mer eller mindre måste anpassa sig till tjejerna och hur de vill ha det.
Jag anser inte, till skillnad från många andra, att bögar är mer sexfixerade än heterokillar. De två lägren har bara helt vitt skilda förutsättningar.
Nej, det finns inget att erkänna då det inte är fel.
Du kan kanske se det såhär: en svag stam(klan) har svårt att få mat, så att få fler barn skulle bara ta onödiga krafter då de inte skulle kunna ge barnet den föda den behöver. Männen i stammen blir sexuellt frustrerade då de inte kan sätta på kvinnorna så då får de roa sig med bögen tills det blir bättre tider ;P
Eller: bögen slåss inte om kvinnorna i stammen, men han är bra att ha när de ska samla mat och kriga. Har bögen brutna handleder kan han väl göra fint och piffa upp hemmet med fina dekorationer och fläta kvinnornas pubishår tills det är dags för sexytiiime.