Citat:
för att fördjupa kan jag ge exempel på två rätt motbjudande egenskaper jag har återfunnit hos ett litet antal fag hags (de är inte representativa för fag hags i stort):
1) det finns fag hags som tycker att de ska ha medalj för att de inte hatar bögar. det må låta märkligt, men de finns alltså. de väntar sig tacksamhet och belöningar för att de behandlar bögar som människor. bögar som hatar sig själva brukar dras till den här sortens fag hag.
2) det finns fag hags som å ena sidan berömmer sig själva för att de är så öppensinnade mot bögar men å andra sidan hyser ett mer eller mindre dolt förakt för vissa bögar, vanligen sådana de tycker är för mesiga/fjolliga/töntiga/avvikande från stereotyp maskulinitet. ofta ser de bögar som ett slags accessoarer. även denna sorts fag hag är populär bland bögar som vill bekräftas i sin låga självkänsla.
en bit upp kan du se exempel på båda dessa attityder i ett inlägg från en och samma användare. ta det som en oväntad gratisbonus.
1) det finns fag hags som tycker att de ska ha medalj för att de inte hatar bögar. det må låta märkligt, men de finns alltså. de väntar sig tacksamhet och belöningar för att de behandlar bögar som människor. bögar som hatar sig själva brukar dras till den här sortens fag hag.
2) det finns fag hags som å ena sidan berömmer sig själva för att de är så öppensinnade mot bögar men å andra sidan hyser ett mer eller mindre dolt förakt för vissa bögar, vanligen sådana de tycker är för mesiga/fjolliga/töntiga/avvikande från stereotyp maskulinitet. ofta ser de bögar som ett slags accessoarer. även denna sorts fag hag är populär bland bögar som vill bekräftas i sin låga självkänsla.
en bit upp kan du se exempel på båda dessa attityder i ett inlägg från en och samma användare. ta det som en oväntad gratisbonus.

Wow! Du borde få ett pris för din klarsynthet! Du sätter till viss del ord på det jag känt/sett hos många faghags/bögar. Som två parasiter som lever i symbios

Min favorit-faghag är ju de som är tillsammans med en skithot straight-curious kille och hemskt gärna vill kolla när testar med en annan kille för första gången.. Har hänt mig en gång, de var verkligen "på" om man säger så, och killen var så söt-sexig-manlig att jag fick fan stånd bara han pratade med mig.
MEN, TYVÄRR så:
1: Skulle jag ALDRIG kunna ha sex framför en kvinna. Jag finner alla kvinnor lika icke-sexuellt och avtändande som min egen mor. (undantaget var en extremt killaktig/manlig ung läbb som jag attraherades av en enda gång, tyvärr var von ju läbb

2. Jag levde då i ett fast förhållande sen några år tillbaka och ville inte förstöra det.
Jag var dock tvungen att bryta kontakten med detta par då lockelsen var extremt stor jag hade nog kunnat få killen i säng utan hans brud (som för övrigt var en extremt vacker liten sak med stora bröst och vackra rådjursögon)
Hursomhelst.. Jag tappade bort vad jag skulle skriva mer..