2016-05-04, 05:31
Medlem
Danlos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
för att fördjupa kan jag ge exempel på två rätt motbjudande egenskaper jag har återfunnit hos ett litet antal fag hags (de är inte representativa för fag hags i stort):

1) det finns fag hags som tycker att de ska ha medalj för att de inte hatar bögar. det må låta märkligt, men de finns alltså. de väntar sig tacksamhet och belöningar för att de behandlar bögar som människor. bögar som hatar sig själva brukar dras till den här sortens fag hag.

2) det finns fag hags som å ena sidan berömmer sig själva för att de är så öppensinnade mot bögar men å andra sidan hyser ett mer eller mindre dolt förakt för vissa bögar, vanligen sådana de tycker är för mesiga/fjolliga/töntiga/avvikande från stereotyp maskulinitet. ofta ser de bögar som ett slags accessoarer. även denna sorts fag hag är populär bland bögar som vill bekräftas i sin låga självkänsla.

en bit upp kan du se exempel på båda dessa attityder i ett inlägg från en och samma användare. ta det som en oväntad gratisbonus.

Wow! Du borde få ett pris för din klarsynthet! Du sätter till viss del ord på det jag känt/sett hos många faghags/bögar. Som två parasiter som lever i symbios

Min favorit-faghag är ju de som är tillsammans med en skithot straight-curious kille och hemskt gärna vill kolla när testar med en annan kille för första gången.. Har hänt mig en gång, de var verkligen "på" om man säger så, och killen var så söt-sexig-manlig att jag fick fan stånd bara han pratade med mig.

MEN, TYVÄRR så:
1: Skulle jag ALDRIG kunna ha sex framför en kvinna. Jag finner alla kvinnor lika icke-sexuellt och avtändande som min egen mor. (undantaget var en extremt killaktig/manlig ung läbb som jag attraherades av en enda gång, tyvärr var von ju läbb )
2. Jag levde då i ett fast förhållande sen några år tillbaka och ville inte förstöra det.

Jag var dock tvungen att bryta kontakten med detta par då lockelsen var extremt stor jag hade nog kunnat få killen i säng utan hans brud (som för övrigt var en extremt vacker liten sak med stora bröst och vackra rådjursögon)

Hursomhelst.. Jag tappade bort vad jag skulle skriva mer..
Citera
2016-05-04, 06:56
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Ok, det här har nog frågats förut, ber om ursäkt att jag är teh lazy bum som inte orkar bläddra, men...

...och det gäller bara er killar som gillar sagge i munnen...

Gillar ni att ta er egen sagge i munnen? Är det skillnad? Smakar sagge lika dant från person till person samt samma person beroende på diet/dag/omständighet?

Jag inser att det varierar från person till person (alltså, om man gillar det lol), intresserad att höra lite olika perspektiv.
Citera
2016-05-08, 18:57
Bannlyst
Flörtar ni med varje kille ni ser? Eller upptäcker ni ganska fort att han inte är redo eller intresserad i att ta den i dajmkrysset?
Citera
2016-05-08, 21:43
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medelhavet
Flörtar ni med varje kille ni ser? Eller upptäcker ni ganska fort att han inte är redo eller intresserad i att ta den i dajmkrysset?
nej, jag finner de flesta män sexuellt ointressanta och bryr mig i sådana fall inte om huruvida de vill ha något i dajmkrysset eller ej.
Citera
2016-05-08, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
nej, jag finner de flesta män sexuellt ointressanta och bryr mig i sådana fall inte om huruvida de vill ha något i dajmkrysset eller ej.

Tror att du missförstod mig lite grann.

Jag menar, brukar ni flörta med män i det civila? Alltså när killar gå fram till tjejer på gatan eller kafeteria och frågar ut henne. Gör ni samma sak?
Citera
2016-05-08, 22:46
Medlem
Citat:

Jag menar, brukar ni flörta med män i det civila? Alltså när killar gå fram till tjejer på gatan eller kafeteria och frågar ut henne. Gör ni samma sak?

Inte jag, jag menar vad är sannolikheten att de är bögar? Jag är avis på straighta som kan göra detta. Men jag kan vara extra vänlig mot de jag tycker är attraktiva, men jag flörtar inget uppenbart.
Citera
2016-05-09, 05:01
Medlem
johanness avatar
Citat:
hur skulle du tolka den här frågan:
Citat:
Flörtar ni med varje kille ni ser?
?

nåväl.
Citat:
jag föredrar ställen där sannolikheten är hög för att andra män man träffar på är ute efter sex. med det sagt händer det, ja. är den andre inte intresserad brukar han inte heller fatta galoppen.
Citera
2016-05-09, 09:03
Medlem
Citat:

När du skriver sådär så går mina tankar till bastuklubbar och bög-swinger klubbar även saker som SLM.

Inte för att många straighta är bättre, finns sexmissbrukare vare sig man är man eller kvinna eller homosexuell eller straight, bara att bögarna är mer bedömda i samhället då homosexualitet(i synnerhet böghet) ses som abnormalt, men det grundar sig förståss i okunskap och oförmågan att låta andra leva sitt jävla liv hur fan dom vill. Great om många bögar vill ha sex, vem vill inte?

Å jag gillar bögar, de är trevliga, för de mesta, finns riktigt otrevliga, men de är få.

Och jag skiter i plus poäng. jag tycker vad jag tycker.
Citera
2016-05-09, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ConGOAT
En massa smörja.

Ok, då vet jag.
Citera
2016-05-09, 22:25
Medlem
tarsiers avatar
Ni som är gay.
Asså, när kom ni fram till det? Jag har liksom känt mig dragen till killar sen jag var typ 14, 15. Är 22 nu. Men jag var aldrig kär i någon kille på något sätt när jag var liten, faktum är att jag var kär i några tjejer. Kan inte minnas en enda gång att killar var något för mig förens jag var typ 14.
Tror väldigt få skulle misstänka att jag är något annat än heterosexuell..

Grejen är att jag aldrig varit i ett riktigt förhållande eller haft sex med ngt av könen. Så jag har svårt att veta. Jag vet liksom inte om allt bara är självförnekelse eller om jag är genuint osäker. Men det blir lite av en ond spiral för jag känner att jag borde veta om jag ska börja dejta eller försöka med något slags förhållande. Men det är ju svårt att veta utan att göra det först.
Citera
2016-05-10, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarsier
Ni som är gay.
Asså, när kom ni fram till det? Jag har liksom känt mig dragen till killar sen jag var typ 14, 15. Är 22 nu. Men jag var aldrig kär i någon kille på något sätt när jag var liten, faktum är att jag var kär i några tjejer. Kan inte minnas en enda gång att killar var något för mig förens jag var typ 14.

Grejen är att jag aldrig varit i ett riktigt förhållande eller haft sex med ngt av könen. Så jag har svårt att veta. Jag vet liksom inte om allt bara är självförnekelse eller om jag är genuint osäker. Men det blir lite av en ond spiral för jag känner att jag borde veta om jag ska börja dejta eller försöka med något slags förhållande. Men det är ju svårt att veta utan att göra det först.

Jag kände drag till killar ganska tidigt, tror redan vid ca 10 års ålder. Men det tog några år till innan jag förstod att jag var bög. Folk sa nämligen till en att "Intresset för tjejer de kommer senare med tiden".

Kom ut när jag var 18. Då hade jag accepterat det helt och kände att jag kunde gå vidare. Förutom att titta gayporr så läste jag lite här på flashback och sen började jag chatta med folk på QX.

Folk i min omgivning hade heller inte några misstankar om att jag var gay. De flesta bögar är ju inte som de på tv.

Jag tycker du kan börja med att snacka med lite bögar via någon sida, tex QX. Annars har du dejting appar som du kan komma i kontakt med folk på. Beroende lite på vad du gillar. Scruff (där jag hittade min nuvarande kille) och Growlr är för lite hårigare/större män. Grindr är majoriteten skägglösa och smala/vältränade.

Känns ju lite som du börjar acceptera det iom att du skriver här. Så tror du är på god väg.
Citera
2016-05-10, 00:57
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarsier
Ni som är gay.

Du behöver inte alls vara säker på vad du vill när du börjar dejta. Det är som att säga att du måste veta precis vilka kvaliteter du söker i en partner utan att någonsin haft ett förhållande och inte har koll på hur det är. Det finns flera som haft fru/man och barn och sedan i 40års åldern börjat fundera och kommit ut som homosexuella och börjat om sina liv.
Börja umgås med några bögar, om du bor någonstans med ett aktivt RFSL-ställe så kan de ha café eller olika kring-aktiviteter som körer, sportlag eller vad som. Om detär någon du faktiskt vill testa att ha sx med så testa det. Detsamma gäller om du vill testa med en tjej istället. Det kan dock vara artigt att på förhand söga att du är lite osäker på hur du ligger till, om du är homo, hetero, bi eller vad du nu är. Många bögar har testat förhållanden och sex med tjejer innan, vågar nästan säga att det nästan är vanligare än de som är "exklusivt" bögar, så även om du skulle landa som homo så är du långt ifrån ensam av att ha testat tjejer innan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in