Citat:
Ursprungligen postat av
technoisbest
Ja, det är bara fantasin om att bli påsatt i en kvinnokropp som är upphetsande. Om jag inte fantiserar om att sätta på kvinnor, som man alltså.
Alltså det kan vara både och, när jag crossdreamar (fantiserar om att vara kvinna) så går jag ju in i den rollen, men det är sexigt för mig att se en naken het kvinna också, gärna i sällskap med en alfahanne. (porrskadad?)
Tror att det mest är själva könsdimorfismen i heterosex jag går igång på.
Hmm, skulle inte vilja uppfostra någon annans barn (det som cuckold innebär va?), och tror inte jag vill skaffa egna barn heller, men vet inte säkert än.
Femdom verkar dock intressant och värt att utforska.

Mja, alltså det där kan du ju till vis del uppnå genom att bara leka trans-person för en kväll. Klä upp dig i damkläder och sedan hitta någon kille (som är med på vad det handlar om!) som kan ha sex med dig. Dock, Vaginalt sex kan jag ju inte direkt hjälpa dig med.. Antar att operation för att få både kvinnligt och manligt könsorgan (vilket är vad hermafroditer har) inte är fullt lika vanligt som att korrigera från det ena till det andra.
Mja, Cuckold har inget mer barn att göra. Däremot handlar det om att ett par bjuder in en annan kille för att ha sex med tjejen. Alltså, inte en riktig trekant då alla tre är involverade utan det finns versioner där mannen sitter hemma och väntar medan hans fru har sex med någon annan. Minns ett avsnitt ur programmet
Ligga med P3 där de intervjuade ett par som just sysslade med Cuckold. Finns även många filmer om det om du kollar in lämplig porr-streaming sida.
Men idén är att en annan man kommer in, kallad bull (Bull = Tjur. Ska gärna vara mer välhängd, mer deffad, mer aggressiv, mer dominant och allt sånt), som har sex med kvinnan. Antingen ska mannen sitta på en stol bredvid, eller så smyger han runt med en kamera och filmar/fotar, eller så sitter han ensam någon annanstans och sedan får titta på bilderna/filmerna som tjejen tagit när hon kommer hem och hon berättar vad de gjort. Hur mycket mannen i förhållandet involveras med mannen som plockas in som bull är helt varierande det med. Finns versioner där han ska slicka sperman ur sin fru efteråt eller där de inte har någon kontakt alls..
Mjo, femdom låter som någon som skulle kunna vara en del av din lösning i alla fall. Låter även lite som om Cuckold skulle kunna vara något värt att läsa på lite mer om.