Citat:
Ursprungligen postat av
Guy86
Hade du aldrig råkat se en sexscen i en Hollywoodfilm när du var liten? När jag såg det brukade jag önska jag var bruden i filmen. Jag visste min sexuella läggning var avvikande och skämdes för det.
Fast varför drar du slutsatsen att du är bög bara för du har sett en film? Skådespelare får miljontals dollar i lön för att avsiktligen du ska kunna relatera till dom. Det har inget att göra med din identitet.
Sen finns ju åldersgränser av en anledning. Tror du att du hade blivit homosexuell om dina föräldrar hade uppsyn och du inte såg porr (ja det är ju i princip porr) när du va 5?
Citat:
Ursprungligen postat av
Guy86
När jag var i övre tonåren, insåg jag jag kan tända på kvinnor sexuellt, vi pratar dock om endast väldigt få kvinnor. Men jag känner ingen emotionell dragning till dem. Man kan säga jag har en typisk heterosexuell kvinnas sexuella läggning.
Och vad vet du om heterosexuella kvinnors läggning? Du är ju homosexuell så jag utgår ifrån att kvinnor inte avslöjat särskilt mycket för dig om deras innersta känslor. Eller att du helt enkelt inte bemödat dig att lära dig så mycket om kvinnor.
Jag menar, när du ser en sexscen i hollywood, är du säker på att det du gillar i killen du ser är samma sak som tjejer gillar? Du kanske hört talas om termen ”male gaze”.