2014-04-26, 19:10
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Frågan kanske har dykt upp förut, men med tanke på att HIV idag ökar bland homosexuella män i Sverige - hur vanligt, uppskattningsvis, är det att homosexuella använder kondom vid tillfälliga kontakter?

Jag skulle aldrig ligga med någon utan kondom.
Jag tror att HIV ökar delvis för många homosexuella asylsökande som bosätter sig här.
Det hivsmittande bastuklubbsknullandet är inte utbrett längre. Jag tror att det främst finns en riskfaktor vid ras- och åldermässiga överskridande kontakter.
Citera
2014-04-27, 00:21
Medlem
Jag har tre frågor:

Stämmer det att bögar knarkar oftare än heterosexuella?

Vart ligger tjusningen i att ragga på heterosexuella män? Chansen att lyckas måste ju vara liten, och om det lyckas borde ju sexet bli väldigt dåligt (En heterosexuell man kan väl knappast suga penis eller ta den i baken särskilt bra)

Vad är tjusningen med sk. gloryholes? Att stoppa in tasken kan jag ju förstå, men inte stå på andra sidan. bara snaska massa penis utan att få ngt själv? Eller turas man om?
Citera
2014-04-27, 04:26
Medlem
Hegernatarens avatar
Hej bögar. Besvärar det er någonsin att alla bögar automatiskt hamnar i helvetet när de dör? Bögeri är ju trots allt den värsta synd man kan begå, Gud förintade ju faktiskt hela staden Sodom för att den var full av vidriga sodomiter. Så därför tänker jag ändå att det måste vara jobbigt när man inser att man är dömd till evig eld och lidande varje gång man trycker upp bajs i någon ändtarm. Så är det jobbigt?

Sedan undrar jag också ifall ni sodomiter tänder på bajs i allmänhet eftersom ni ändå älskar att packa bajs? Är det så att ni får en våldsam reflex att betäcka en hög med bajs ifall ni får syn på en sådan till exempel?

Är det jobbigt att ni har flera hundra procent högre chans än en normal människa att drabbas av Guds vrede i form av AIDS?

Förövrigt tycker jag att en tråd om vidriga bögjävlar borde ligga i sektionen för alternativ sexualitet eftersom det är som nekrofili och pedofili fast 100 gånger värre att vare en smutsig böghora.
Citera
2014-04-27, 09:13
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag har tre frågor:

Stämmer det att bögar knarkar oftare än heterosexuella?

Vart ligger tjusningen i att ragga på heterosexuella män? Chansen att lyckas måste ju vara liten, och om det lyckas borde ju sexet bli väldigt dåligt (En heterosexuell man kan väl knappast suga penis eller ta den i baken särskilt bra)

Vad är tjusningen med sk. gloryholes? Att stoppa in tasken kan jag ju förstå, men inte stå på andra sidan. bara snaska massa penis utan att få ngt själv? Eller turas man om?

Jag tror inte att det knarkas mer i bögvärlden än heterovärlden. Däremot kan det nog vara mer accepterat med partydroger i utelivet bland bögar. Men jag har för dålig koll för att uttala mig helt säkert där.

Ragga på heteromän? Nej tack för min del. Känns som mycket jobb för lite nöje om man säger så.

Gloryhole är ganska roligt visst det kanske är lite konstigt att bli avsugen av någon man inte ser men samtidigt är det kanske det man behöver. Bara få komma lite snabbt.
Citera
2014-04-27, 09:20
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Hej bögar. Besvärar det er någonsin att alla bögar automatiskt hamnar i helvetet när de dör? Bögeri är ju trots allt den värsta synd man kan begå, Gud förintade ju faktiskt hela staden Sodom för att den var full av vidriga sodomiter. Så därför tänker jag ändå att det måste vara jobbigt när man inser att man är dömd till evig eld och lidande varje gång man trycker upp bajs i någon ändtarm. Så är det jobbigt?

Sedan undrar jag också ifall ni sodomiter tänder på bajs i allmänhet eftersom ni ändå älskar att packa bajs? Är det så att ni får en våldsam reflex att betäcka en hög med bajs ifall ni får syn på en sådan till exempel?

Är det jobbigt att ni har flera hundra procent högre chans än en normal människa att drabbas av Guds vrede i form av AIDS?

Förövrigt tycker jag att en tråd om vidriga bögjävlar borde ligga i sektionen för alternativ sexualitet eftersom det är som nekrofili och pedofili fast 100 gånger värre att vare en smutsig böghora.

Hej ditt lilla troll trots att du bara ville bete dig som en omogen liten skit så skall jag ändå svara.

Nej det oroar mig inte att homosexuella skall brinna i helvetet. Tror det kan bli bra party där eftersom alla torrbollar verkar vara de enda som kommer till himmlen.

Nej de flesta av oss sodomiter tänder inte på bajs. Liksom de flesta heterofolk inte tänder på kiss.

Om Aids är guds vrede för att straffa homosexuella bör du åka till ett barnhem i Ukraina där alla barn är hivsmittade. Sen kan du komma tillbaka och säga att dessa barn får skylla sig själva. Visst kan det vara så att homosexuella har större risk att drabbas av hiv. Men fortfarande drabbas idag fler heterosexuella än homosexuella.

Sen när det kommer till vart du tycker att denna tråd skall ligga skiter nog alla i. Jag tycker homo och bisexualitet skulle ha en helt egen kayegori.
Citera
2014-04-27, 14:58
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Hur vanligt är det att ni bögar träffar killar som är s.k. binyfikna eller vad det kallas när heterokillar är nyfikna på andra killar?
Citera
2014-04-27, 22:09
Medlem
dellamores avatar
Citat:
Hur vanligt är det att ni bögar träffar killar som är s.k. binyfikna eller vad det kallas när heterokillar är nyfikna på andra killar?

Jag kan ju bara prata för mig själv, men jag skulle inte påstå att det är jättevanligt. Jag har (vad jag vet) inte träffat någon sådan. Däremot har jag vänner som dragit hem nyfikna straighta killar och gått all-in.
Citera
2014-04-28, 09:45
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:

Jag tror att det är vanligare att killar kallar sig nyfikna men att de är rätt säkra på sin sak. Jag har ett par gånger tagit hem killar som säger sig vara helt oerfarna och bara lite binyfikna och då brukar det visa sig att de är mycket mer avancerade än vad de sa i början. Eller så är de naturtalanger.
Citera
2014-04-28, 11:21
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:

Du gick för hårt fram, vännen. Ska man provocera så måste man vara lite taktfull
Citera
2014-04-28, 19:33
Medlem
Hegernatarens avatar
Ja okej ursäkta. Är 100% emot bögerier, men om man ska debattera måste man vara taktfull och saklig annars sjunker hela standarden på forumet. My bad.
Citera
2014-04-28, 20:11
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ja okej ursäkta. Är 100% emot bögerier, men om man ska debattera måste man vara taktfull och saklig annars sjunker hela standarden på forumet. My bad.

Det är helt okej att vara emot. Och vi finns här för att svara på dina frågor. Men räkna med spydiga svar om du ställer spydiga frågor. Men jag har inga problem med att du är emot vad jag gör. Du behöver verkligen inte tycka om det. Många gör det inte men kanske kan vi få dig att förstå oss. Men som sagt ställ ordentliga frågor så skall iallafall jag svara så ärligt jag kan.
Citera
2014-04-28, 23:52
Medlem
ActionFactorys avatar
Citat:

Jag är 100% emot straighterier, men sänker jag mig till din nivå? Aldrig. Bögerier är inte ett val man gör, så att tycka att det är fel eller vara emot det är lika onaturligt som att vara emot vardagars existens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in