Citat:
Ursprungligen postat av
Hegernataren
Hej bögar. Besvärar det er någonsin att alla bögar automatiskt hamnar i helvetet när de dör? Bögeri är ju trots allt den värsta synd man kan begå, Gud förintade ju faktiskt hela staden Sodom för att den var full av vidriga sodomiter. Så därför tänker jag ändå att det måste vara jobbigt när man inser att man är dömd till evig eld och lidande varje gång man trycker upp bajs i någon ändtarm. Så är det jobbigt?
Sedan undrar jag också ifall ni sodomiter tänder på bajs i allmänhet eftersom ni ändå älskar att packa bajs? Är det så att ni får en våldsam reflex att betäcka en hög med bajs ifall ni får syn på en sådan till exempel?
Är det jobbigt att ni har flera hundra procent högre chans än en normal människa att drabbas av Guds vrede i form av AIDS?
Förövrigt tycker jag att en tråd om vidriga bögjävlar borde ligga i sektionen för alternativ sexualitet eftersom det är som nekrofili och pedofili fast 100 gånger värre att vare en smutsig böghora.
Hej ditt lilla troll trots att du bara ville bete dig som en omogen liten skit så skall jag ändå svara.
Nej det oroar mig inte att homosexuella skall brinna i helvetet. Tror det kan bli bra party där eftersom alla torrbollar verkar vara de enda som kommer till himmlen.
Nej de flesta av oss sodomiter tänder inte på bajs. Liksom de flesta heterofolk inte tänder på kiss.
Om Aids är guds vrede för att straffa homosexuella bör du åka till ett barnhem i Ukraina där alla barn är hivsmittade. Sen kan du komma tillbaka och säga att dessa barn får skylla sig själva. Visst kan det vara så att homosexuella har större risk att drabbas av hiv. Men fortfarande drabbas idag fler heterosexuella än homosexuella.
Sen när det kommer till vart du tycker att denna tråd skall ligga skiter nog alla i. Jag tycker homo och bisexualitet skulle ha en helt egen kayegori.