Citat:
Ursprungligen postat av
Bckash
Hur ofta händer det att ni får utstå hat på stan? Hur ofta är det någon som skriker något elakt till dig pga din läggning? Är det ett stort problem eller har det blåsts upp något enormt av media?
Gärna svar från många olika homosexuella och om ni vill, berätta gärna vad du själv råkat ut för.
Det har aldrig hänt. Men jag beter mig heller inte stereotypt. Dock så har jag både hållit hand med killar på stan och kyssts med två killar på stan. Aldrig blivit några kommentarer. Bor i sthlm.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ratad
Hur ofta råkar ni bögar och flator i tråden ut för att någon annan gör sig till talesperson för er och säger sig veta hur/varför/när ni knullar, köper kläder, tittar på schlager, lyssnar på Suffocation osv?
Händer väl ofta på gaycommunitys och då jag varit på RFSL. Mycket vänsterpropaganda och dålig stämning då jag ärligt sagt att jag själv röstar SD. De tycker inte att man som homosexuell "kan rösta på SD", då de inte vill ha samkönade äktenskap i kyrkan. Själv så går jag dock inte till kyrkan och tror inte någon på RFSL gör det heller...
Citat:
Ursprungligen postat av
Gunnilas-bulle
Hur ofta brukar ni gå och bada bastu?
Gör det ibland på jobbet. Har dock aldrig besökt gay-sauna. Tänker aldrig göra det häller. Lär flöda av HIV på sådana platser.