2012-01-18, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Skulle ni bögar, om ni hade möjligheten (lek med tanken) att snabbt med ett magiskt piller eller nån form av operation att bli normal, skulle ni då göra det?

Jag är redan normal. Så jag skulle aldrig behöva eller vilja ta ett sådant piller
Citera
2012-01-18, 00:48
Medlem
johanness avatar
Citat:
Skulle ni bögar, om ni hade möjligheten (lek med tanken) att snabbt med ett magiskt piller eller nån form av operation, att bli normal, skulle ni då göra det?
jag har aldrig ens lekt med tanken, så jag antar att svaret är nej.
Citera
2012-01-18, 11:38
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enilone
Är det som man tror, att bögar blir kåta på alla andra killar som inte är homo?
Det är nog mest att bögar ser en snygg kille som är trevlig och då blir intresserade, och om statistiken stämmer så är det väl runt 90% chans att den killen är hetero..
Bara för att man är bög betyder det inte att man aldrig tänder på något annat än andra bögar. Tänder inte heterokillar på lesbiska tjejer i porr, tex?

Citat:
Skulle ni bögar, om ni hade möjligheten (lek med tanken) att snabbt med ett magiskt piller eller nån form av operation, att bli normal, skulle ni då göra det?
Inte alls. Jag trivs rätt bra som homo. Om det fanns ett piler som gjorde alla i världen bisexuella, skulle du ta ett då? Jag menar, då finns det ju ingen begränsning alls för vilka personer du kan ha sex med, istället för bara med hälften av befolkningen.
Om jag å andra sidan hade ett magiskt piller som gjorde heterokillar homo för en dag.. DÅ kan vi snacka om saken..
Citera
2012-01-18, 18:48
Medlem
mrdominiks avatar
Denna fråga vill jag att en 100%bög svarar på, inte bi...

Tycker du inte att kvinnokroppen är sexig? Ibland tänker jag hur det skulle vara att vara bög, kan aldrig komma fram till vad det är man ser hos män, men det jag har ännu svårare att förstå är hur ni ej kan bli intresserade av den vackra kvinnokroppen?

T.ex. när du ser det här:
http://www.gunaxin.com/wp-content/up...-girls-195.jpg

Är det avtändande? För när jag ser det här: http://www.umnet.com/pic/diy/screens...82a5e-48c5.gif
så tycker jag att det är avtändande.

Jag hetero - tycker att nakna män är avtändande
Du homo - tycker att nakna kvinnor är avtändande
Det är ju vad logiken säger iaf...
Citera
2012-01-18, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdominik

Tycker du inte att kvinnokroppen är sexig? Ibland tänker jag hur det skulle vara att vara bög, kan aldrig komma fram till vad det är man ser hos män, men det jag har ännu svårare att förstå är hur ni ej kan bli intresserade av den vackra kvinnokroppen?

Är det avtändande? För när jag ser det här: http://www.umnet.com/pic/diy/screens...82a5e-48c5.gif

Jag tycker inte att kvinnokroppen är sexig. Dock kan jag tycka att vissa har snygga kroppar. Första bilden du länka ser jag inget sexigt med, men visst hon har en snygg röv

Andra bilden på killen är väl inget man blir direkt tänd på gillar inte direkt vältränade killar.

Det sista tycker jag har du har rätt i enligt mig i alla fall.
Citera
2012-01-19, 01:45
Medlem
johanness avatar
Citat:

det rycker inte i baguetten hos mig när jag ser någon av bilderna. men svaret är nej, jag har hittills inte sett en kvinnokropp som jag tyckt varit sexig. jag kan bli enormt attraherad av kvinnor (i undantagsfall), men inte på det sättet att jag vill knulla med dem. jag vill mer titta på dem och dregla, liksom.
därmed inte sagt att jag tycker att kvinnor är avtändande i allmänhet. det ska ha gått väldigt långt innan en kropp är direkt avtändande, enligt mig. bajs är avtändande. människor är det i regel inte.
Citera
2012-01-20, 14:32
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
* Hur reagerade er omgivning när ni kom ut?

* Har nån kändis stött på er..?

* Vad tyckte ni/du när Hysèn kom ur garderoben?
själv ryckte jag bara på axlarna och gav ett "jaha?"

* Har man som stright roligare på gayklubb vs en "vanlig" nattklubb?

* Hur ser du på dom "feminina bögarna" vs dom "manligare"..vad attraheras du av?
  • Med förvåning och acceptans.
  • Nej.
  • Jag reagerade väl ungefär som dig.
  • Som sagt, fråga de straighta.
  • Ingen av ytterligheterna är så tilltalande för mig, det är vanliga killar som gäller för mig. Hellre åt det mer feminina hållet än det übermaskulina, men det får inte gå till överdrift där heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Enilone
Är det som man tror, att bögar blir kåta på alla andra killar som inte är homo?
Nej. Jag är inte intresserad av merparten av alla killar jag ser.

Citat:
Jag antar att du med "normal" menar "heterosexuell"? I så fall skulle jag mycket hellre bli bisexuell, men jag skulle nog ta pillret om jag bara blev straight också. Mycket mer praktiskt och enklare att hitta en partner. Missförstå mig inte nu, jag har inget emot att vara bög, men straight låter mycket mer praktiskt att vara. Normal sådär i största allmänhet skulle jag inte vilja bli.

Citat:

Jag tycker att kvinnokroppen är estetiskt tilltalande, men inte sexig. Själva könsorganet är däremot äckligt, men lättklädda kvinnor har jag inga problem med även om jag inte tänder på det.
Senast redigerad av P-Orridge 2012-01-20 kl. 14:35.
Citera
2012-03-07, 17:02
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejda
Har lite frågor, vilket vore intressant att få höra svar på:

1. Vad anser ni bögar om hbt-lobbyn?

2. Vill ni få positiv specialbehandling eller vill ni bli behandlade som vem som helst?

3. Har ni provat poppers och är det vanlig förekommande i era "bögkretsar"?

4. Vad anser ni om kärnfamiljen? ska den förintas?

5. Vad är vanligast bland bögar top eller bottom?

6. Hur visste ni att ni var homosexuella?

7. Vilka konsekvenser har ni fått p.g.a. er sexualitet?

8. Hur reagerar tjejer på att ni är bögar?

1. De jag tänker på, exempelvis RFSL, gör ett väldigt bra jobb för att skapa tolerans och jämställdhet i samhället.

2. Oftast ska man inte göra någon skillnad. Men ibland kan det vara motiverat med positiv särbehandling för minoritetsgrupper, ja.

3. Det verkar vara vanligast bland gamla gubbar. Har ej prövat...

4. Nej, jag gillar inte förintande. Man ska få leva i vilken familjeform man än känner för. Men självklart så ska samhället ge exempelvis skolbarn positiva kunskaper om de andra familjeformerna och visa på att de är minst lika bra som en mer tråkig kärnfamilj. Regnbågsfamiljer, kollektivfamiljer. Spännande familjer som är moderna!

5. Bottom är nog vanligast - och skönast!

6. Blir kär och tänder på killar, förstås!

7. Mina föräldrar tog tyvärr delvis avstånd från mig. Men det är okej, jag gillade dem ändå inte.

8. De reagerar oftast positivt. Antingen tycker de att det är spännande eller sött. Typ.

Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Tar du som homosexuell illa upp när någon kallar dig för bög?

Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
* Hur reagerade er omgivning när ni kom ut?

1. Har nån kändis stött på er..?

2. Vad tyckte ni/du när Hysèn kom ur garderoben?
själv ryckte jag bara på axlarna och gav ett "jaha?"

3. Har man som stright roligare på gayklubb vs en "vanlig" nattklubb?

4. Hur ser du på dom "feminina bögarna" vs dom "manligare"..vad attraheras du av?

1. Det tror jag inte.
2. Gillar inte sport, så är inte intresserad.
3. Det skulle jag nog faktiskt vilja påstå att man har, ja.
4. Jag föredrar feminina/androgyna killar. Är inte så förtjust alls i maskulina. Men de kan duga som påsättare ibland, om de har en rejäl kuk

Citat:

Nej. Livet som hetero verkar bra mycket tristare. Jag är inte så förtjust i alldaglighet.
Senast redigerad av MrMario 2012-03-07 kl. 17:13.
Citera
2012-03-07, 17:06
Medlem
SiSeniors avatar
Hur ser ni på sex mellan en man och en kvinna?
När insåg du för första gången att du var bög?
Citera
2012-03-07, 17:15
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
När insåg du för första gången att du var bög?

Sex är alltid bra, oavsett vilka som har det med varandra
När jag var ca 12-13 år gammal.
Citera
2012-03-07, 17:48
Medlem
johanness avatar
Citat:
helst inte, det skulle kännas konstigt. men heteroporr kan vara riktigt roligt att titta på ibland.
Citera
2012-03-07, 18:50
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KooperativSkog
Hej Bögar!
Hur vanligt är det att ni går till typiska bastuklubbar och sätter på främlingar (alltså någon ni inte känt mer än några timmar)?

Hur vanligt är det att ni har gangbang?

Svara.

Jag har varit på porrklubb i Köpenhamn vid ett tillfälle. Var dock stupfull och minns inte s mycket annat än att jag och mina kompisar gick omkring i endast handduk därinne
Gangbang vet jag väl inte, men jag har varit delaktig i gruppsex med fler än tre deltagare vid 2 tillfällen.
En gång vid hemmafest och en gång på klubben Kristoffer i Danmark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in