Citat:
Ursprungligen postat av
AuticaMinore
Eller så är detta något du bara intalat dig själv för att förenkla din egen världsbild i syftet att få mer kontroll över den.
Finns gott om berättelser där kvinnor medger fejkad njutning och orgasmer för att de inte vågat påpeka bristerna i partnerns sexteknik och kvinnor kommer ju undan med lögnerna för att de är goda skådespelare samt det faktum att kvinnans njutning inte är lika tydlig som ett stånd eller en utlösning.
Och samma möjlighet ges ju då till män att fejka om nu påståendet är sant att de kan känna njutning utan att få stånd. Då blir det ju lätt att skylla på detta om påsättaren nu skulle undra varför den andre förblir slak under sexet och den undergivne inte vågar berätta sanningen att han inte njuter av den smärtsamma behandlingen.
Aha, och där hamnar vi i din solipsistiska argumentation igen... Jag behöver inte känna de tvivelkänslor du uppenbarligen vill att jag och andra bögar ska känna. Ingen här verkar vittna om en sådan osäkerhet så jag har ingen aning varifrån du får dessa fantasier och hjärnspöken ifrån.
Det blir dessutom svårt att ta dina inlägg på allvar då du ungefär argumenterar såhär "Jag har en uppfattning om mäns sexualitet och njutningsförmåga - trots att jag själv inte är man - och även har jag en uppfattning om hur bögar känner, tycker och tänker; om då svaren här inte bekräftar mina föreställningar som jag har så måste det betyda att dessa bögar och män ljuger och döljer något, ty min kunskap om det andra könets njutningsförmåga är alltid sann!" Ja, med en sådan argumentation så spelar det ingen roll vad någon här säger då du redan har en teori som inte går att motbevisa.
Det är lika dumt som att hävda att ingen människa kan tycka om senap då senap är för stark och äcklig och om någon då säger att denne tycker om senap så ljuger den för att visa sig tuff eller vara lite annorlunda. Om man har en sådan syn på senap så är det omöjligt att anse något annat än att senap måste vara äckligt - oavsett vad folk säger. Därför blir det rätt meningslöst att diskutera med dig, jag uppmanar folk att helt enkelt ignorera dig tills du ändrar utgångspunkt som gör samtalet möjligt och meningsfullt.
Det du förespråkar är att det finns en internationell bög-konspiration där generationer efter generationer, från kontinent till kontinent, från århundrade till århundrade, ljuger om att analsex är skönt för den som tar emot, av någon mystisk anledning som du inte har gett någon vettig förklaring till. Jag tror det är helt orimligt, snudd på vanföreställningar, att hävda att alla de bögar jag träffat är en del i denna konspiration och jag, som ensam bög, är den enda som kan finna njutning i att bli knullad.
Citat:
Så varför läser man så sällan om alla dessa män utanför bögarnas sfär som älskar att få samma behandling?
I sexspalter tex är ju män anonyma och förlorar därmed inte sitt anseende på att fråga om anal stimulans, ändå brukar ämnet sällan komma på tal annat än av kvinnor vars partner tjatar om att ge henne analsex och allt som vanligast blir kolumnistens svar mer varnande än uppmuntrande - "gå inte med på något som inte känns rätt", "använd rikligt med lubrikanter", "ändtarmen är känslig och spricker lätt så var försiktig i tempo" och andra mindre inbjudande förmaningar.
Jag läser inte sexspalter så jag kan inte svara på det. Jag baserar min uppfattning från heterosexuella kvinnor och män jag träffar ute i verkligheten och pratar med.
Citat:
Kände du inte snarare en lätt brännande smärta som du kanske misstog för njutning alternativt att du kände både och?
Och samma fråga när en välutrustad man rör sig därinne i ett eskalerande tempo - borde inte detta ge upphov till hemorrojder och andra mer bestående problem som uttöjdhet och förslappning?
Det finns ett skämt om att de som tar det i baken kommer i all framtid att bara kunna lägga smygare och tysta pruttar. Jag har själv ingen erfarenhet att det skulle vara så -- och nej, det brändes inte. Sluta spekulera i hur min kropp uppfattar saker o ting.