Citat:
Ursprungligen postat av
berranisse
Det hr inlgget skrev jag 2005:
Jag fattar inte varfr man piercar eller tatuerar man sig.
Man ser en snygg ung, sexig tjej och s upptcker man att hon r tatuerad eller piercad. Snacka om att bli avtnd!
Varfr r det s hftigt att frstra sin kropp?
Jag fattar fortfarande inte varfr man frstr sin kropp med s mycket skit!
40-60 riga kvinnor med tatueringar ser ju bara patetiska och ljliga ut. Att det i dag finns vetenskapliga bevis p att tatuering innebr en kad cancerrisk, gr ju inte saken bttre.
Tyvrr blir cancerisken strre om man tar bort tatueringar, vilket gr att vi fr st ut med skrynkliga tatuerade gamla krringar.
Kvinnor fljer kvinnor frmst. D ditt inlgg verkar handla om kvinnor.
Jag har aldrig trffat en man som tycker kuksugarlppar ser bra ut eller bakdelar som ladugrdsvggar, men, det verkar finnas en inbillad attraktion hos det andra knet d blir det en sport att vara sexigast i just ladugrdsvggar eller fgelinspirerade lppar. Eller som de senaste ren, att frska gra sitt redan ultimat vackra jag nnu vackrare med tatueringar, ja, nu kan jag tycka en tatuering vara smakfull, men nr hela verkroppen r full med tatueringar som redan frn brjan bara fanns fr sakens skull, ja d sitter vi hr och funderar och sedan blir de pverkade av att vi diskuterar och d r vi grisar och de tjnar fr lite pengar.