Citat:
Ursprungligen postat av
niobium
Sverige utmärker sig som ett ställe med flest tatuerade idioter för här finns flest andel kulturellt sinnesförvirrade mongon som inte har någon moralisk kompass eller mening i sina liv. Dessa personer finns också på andra ställen i världen men i det haverereade åsnelandet Sverige är de påtagligt flest.
Om man har ett liv som saknar mening eller excitement, om man är född helt jävla ointressant så kan man skaffa sig en tatuering i tron att man ska bli "wild and crazy" och spännande.
Å andra sidan så är det väl då om man nu ska gå på den linjen inte unikt för tatueringar på något sätt? Folk som absolut måste ha märkeskläder, att gå i en jacka som Canada Goose?
Jag tycker inte är ful men inget speciellt med, men jag stör mig inte på folk som har den eller tycker de är korkade. Tatuering ser jag jag som en konstform. Inom konsten så finns det ju alltid dålig konst och det finns bra konst. Vissa tatueringar är fula ja, men många också väldigt välgjorda. Ska dessa människor anpassa sig vad andra tycker? Vad anser du själv vara snyggt då?