Citat:
Ursprungligen postat av
berranisse
Det här inlägget skrev jag 2005:
”Jag fattar inte varför man piercar eller tatuerar man sig.
Man ser en snygg ung, sexig tjej och så upptäcker man att hon är tatuerad eller piercad. Snacka om att bli avtänd!
Varför är det så häftigt att förstöra sin kropp?”
Jag fattar fortfarande inte varför man förstör sin kropp med så mycket skit!
40-60 åriga kvinnor med tatueringar ser ju bara patetiska och löjliga ut. Att det i dag finns vetenskapliga bevis på att tatuering innebär en ökad cancerrisk, gör ju inte saken bättre.
Tyvärr blir cancerisken större om man tar bort tatueringar, vilket gör att vi får stå ut med skrynkliga tatuerade gamla kärringar.
Kvinnor följer kvinnor främst. Då ditt inlägg verkar handla om kvinnor.
Jag har aldrig träffat en man som tycker kuksugarläppar ser bra ut eller bakdelar som ladugårdsväggar, men, det verkar finnas en inbillad attraktion hos det andra könet då blir det en sport att vara sexigast i just ladugårdsväggar eller fågelinspirerade läppar. Eller som de senaste åren, att försöka göra sitt redan ultimat vackra jag ännu vackrare med tatueringar, ja, nu kan jag tycka en tatuering vara smakfull, men när hela överkroppen är full med tatueringar som redan från början bara fanns för sakens skull, ja då sitter vi här och funderar och sedan blir de påverkade av att vi diskuterar och då är vi grisar och de tjänar för lite pengar.