2020-08-23, 12:10
Medlem
Slottsherres avatar
"Snyggt, men inte prligt, sa krringen - tatuerade en ddskalle p skinkan."
Citera
2020-08-23, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGårman
Mste erknna att jag aldrig skulle vara ihop med en kvinna som har tatueringar. S jvla fult.

Men fan va sknt att du slipper det d 😂 tnk att vi alla har ju rtten att vlja sjlva.
Tack fr ditt erknnande, en Sten mste ha lmnat ditt hjrta.

Sitt kvar i pojkrummet nu och lek med datorn s slipper dom hr tatuerade kvinnorna se dig med.
Haha vilket jvla stolpskott..
Citera
2020-08-23, 12:26
Medlem
Paddington75s avatar
Mina tatueringar har varit ett utmrkt stt att f ytliga mnniskor att beknna frg s att de kan undvikas - och de som vill undvika mig pga dito har samma mjlighet. Win-win, sparar massa tid.
Citera
2020-08-23, 13:59
Medlem
S.O.Stolps avatar
En fnig sak med tatueringar r att man sllan ser vad dom frestller, om man inte kommer vldigt nra personen. Men man bryr sig inte heller. Det har blivit s vanligt nu att man inte orkar titta vad de frestller. Oj, ett fickur. Titta, en trning. Jass, du har spader ess och en fisk? S himla unikt.

Man ser ju ofta personer med tatueringar men det enda man ser r att dom har blaktiga armar eller nn blckplump p benet eller var det nu r. Det r som en bl stmpel bara, som skriker frort eller arbetarklass.
Citera
2020-08-29, 23:41
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Men fan va sknt att du slipper det d 😂 tnk att vi alla har ju rtten att vlja sjlva.
Tack fr ditt erknnande, en Sten mste ha lmnat ditt hjrta.

Sitt kvar i pojkrummet nu och lek med datorn s slipper dom hr tatuerade kvinnorna se dig med.
Haha vilket jvla stolpskott..

Lt mig gissa, du har tatueringar?

De lgintellektuella gormar som hgst. Var ju inget nytt att stjrtskaven blckfisk knt sig tvungen att frsvara nersmutsad&Co
Citera
2020-08-30, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15cmSLAK30cmRAK
Lt mig gissa, du har tatueringar?

De lgintellektuella gormar som hgst. Var ju inget nytt att stjrtskaven blckfisk knt sig tvungen att frsvara nersmutsad&Co

Nepp, inga tatueringar faktiskt.
Har inte legat i mitt intresse d jag lgger alla mina pengar p mina rally bilar sen jag va 16.
Det och levebrdet 😁

Knner nd att du r ute och cyklar, sen att du tnker som en grottmnniska r lite roande.
Du knns gammal och frldrad, ditt tnk gr vldigt lngt tillbaka och r vldigt avigt.!

Men som sagt vi tycker olika 😁
Citera
2020-08-30, 19:42
Medlem
Nu r trenden ver. Man ser inte lngre ngon som visar upp sin nya tatuering eller som sger att de planerar att tatuera sig. Det blev ett 10-talsfenomen.
Citera
2020-08-30, 19:44
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Nu r trenden ver. Man ser inte lngre ngon som visar upp sin nya tatuering eller som sger att de planerar att tatuera sig. Det blev ett 10-talsfenomen.
Och s fr idioterna leva med beslutet livet ut. Karma.

Varfr har trden bytt titel frresten?
Citera
2020-09-29, 14:45
Medlem
Topgun855s avatar
Vi sg det komma!

Fr bara 4-5 rs sedan s hade man konstant i fldet p sociala medier.

Sett en i r som det s hftigt heter Tattat sig.
Citera
2020-09-29, 15:28
Medlem
Merwinnas avatar
Dagens spaning i mitt lokala centrum (som jag mste flytta ifrn): en ung tjej hade sm, svarta fladdermss tatuerade hela vgen frn halsen, p ena sidan, och uppver ena sidan av kken och ena kinden... Dessutom hade hon flera hl i rat p den sidan, och massor av lngt skrot som hngde och dinglade ver fladdermssen. Hon tyckte antagligen att det var skithftigt!
Citera
2021-03-21, 05:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
En fnig sak med tatueringar r att man sllan ser vad dom frestller, om man inte kommer vldigt nra personen. Men man bryr sig inte heller. Det har blivit s vanligt nu att man inte orkar titta vad de frestller. Oj, ett fickur. Titta, en trning. Jass, du har spader ess och en fisk? S himla unikt.

Man ser ju ofta personer med tatueringar men det enda man ser r att dom har blaktiga armar eller nn blckplump p benet eller var det nu r. Det r som en bl stmpel bara, som skriker frort eller arbetarklass.

Det r inget fel p frort eller arbetarklass. Men fr vrigt hller jag med. Det r bara en djvla stor flck som inte gr att missa. Men man skiter som betraktare i vad det ska frestlla.

De flesta borde vl ngra sig nu fast ha svrt att erknna det.
Citera
2021-03-21, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
"Snyggt, men inte prligt, sa krringen - tatuerade en ddskalle p skinkan."
Bra stlle fr en tatuering. Krringen vet att den finns dr men vldigt f ser den. Unga mnniskor som tatuerar sig p halsen och hnderna och i vrsta fall (gudskelov ovanligt) i ANSIKTET fr mig att vilja grta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in