Citat:
Ursprungligen postat av
berranisse
Det här inlägget skrev jag 2005:
”Jag fattar inte varför man piercar eller tatuerar man sig.
Man ser en snygg ung, sexig tjej och så upptäcker man att hon är tatuerad eller piercad. Snacka om att bli avtänd!
Varför är det så häftigt att förstöra sin kropp?”
Jag fattar fortfarande inte varför man förstör sin kropp med så mycket skit!
40-60 åriga kvinnor med tatueringar ser ju bara patetiska och löjliga ut. Att det i dag finns vetenskapliga bevis på att tatuering innebär en ökad cancerrisk, gör ju inte saken bättre.
Tyvärr blir cancerisken större om man tar bort tatueringar, vilket gör att vi får stå ut med skrynkliga tatuerade gamla kärringar.
Tredje ämnet du startar för att diskutera detta.
Ser även att du ifrågasatt piercingar och en av världens snabbast växande sport MMA.
Vi(homo sapiens sapiens) är alla samma bara lite annorlunda varandra och det har inte förändrats så länge vi vandrat på denna jord och så kommer det förbli oavsett du vill eller inte.
Oavsett din åsikt bör därför acceptans vara slutmålet för tro det eller ej men sanningen är vad som finns kvar när du slutat tro på något.
Enligt vetenskapsteorin realismen är verkligheten så nära du kan komma sanningen så se dig om, den finns där ute.
Ber om ursäkt ifall jag river delar av ditt ego men vad du behöver förstå är att din åsikt är ingenting annat än medianen av kunskap och ignorans.
Avsikten med detta meddelande är inte att vara elak på något vis utan ett försök att hjälpa dig till en hälsosam anpassning i modern tid.
I all välmening
Önskar dig en trevlig midsommar