2020-08-02, 13:55
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Tatueringar som "betyder ngot" r det tntigaste som finns och ett vldigt modernt phitt. Kommer frn den dr amerikanska tv-serien om tatueringar. D skulle alla ha tatueringar som representerade deras dda farfars rvhl och liknande. Fr tatuerade sig folk fr att det var snyggt och coolt. S att det skulle vara nytt med tatueringar som inte betyder ngot. Iof med frr kanske du menar runt 2014, beroende p hur ung du r.

Ok, det var "ba'loba" hr i trden som hade tatueringar som betydde nt (fr henne).

Men motivet r allts inte s viktigt, huvudsaken r att man har mnga tatueringar.

Den som har flest tatueringar r tuffast (eller fulast, beroende p hur man ser p saken).
Citera
2020-08-05, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Ok, det var "ba'loba" hr i trden som hade tatueringar som betydde nt (fr henne).

Den som har flest tatueringar r tuffast (eller fulast, beroende p hur man ser p saken).

Varfr tror du att man tvlar i att vara tuffast?
Citera
2020-08-07, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier

Man fr sjlvklart har vilken sikt man vill om tatueringar r snygga eller ej, men detta stmmer verkligen inte. Skerligen har ngra den instllningen, men de som vsnas mest str ndvndigtvis inte fr ngon majoritet i samhllet.

Jag sjlv tatuerar mig och vljer motiv som jag tycker r fina, utan att bry mig om att vara tuff. Trkig frdom som grundar sig i ignorans och okunskap.
Citera
2020-08-07, 18:45
Medlem
Dorniers avatar
Sluta lipa, jag summerar vad som sagts i trden.

Frst var det en tjej som tatuerade sig p 90-talet, hon hade ngra sm tatueringar som betydde nt fr henne.

Jag sjlv skrev att visst kan man ha ett par tatueringar, men det r otroligt fult att kladda ner hela kroppen.

Sen kom en annan jeppe och skrev att det var det tntigaste som fanns att ha tatueringar som betyder nt, det hade man 2014. Nu skulle man ha tatueringar bara fr att det r coolt.

Summan av kardemumman r allts att motivet inte r s viktigt, men det r uppenbarligen viktigt att ha mnga tatueringar idag. Man njer sig inte med en eller tv tatueringar lngre.

Men man blir allts inte tuff med mnga tatueringar, man blir fin?
Citera
2020-08-21, 07:08
Medlem
Trollsajtmedlems avatar
Alla som br tatuering r horor, mnskligt avfall.
Citera
2020-08-21, 08:11
Medlem
TheSamePersons avatar
Vet ej om det r tecken p ngon lngvarig strning men det som r skert r att mnniskan mtt vldigt illa i den stunden man bestmt sig fr att tatuera sig. Inte omjligt att man mtt lika illa under hela sitt liv. Och ingen svr matematik sklart att ju fler och ju strre tatueringar desto smre man har mtt.

The Same Person
Citera
2020-08-21, 10:00
Medlem
Trollsajtmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSamePerson
Vet ej om det r tecken p ngon lngvarig strning men det som r skert r att mnniskan mtt vldigt illa i den stunden man bestmt sig fr att tatuera sig. Inte omjligt att man mtt lika illa under hela sitt liv. Och ingen svr matematik sklart att ju fler och ju strre tatueringar desto smre man har mtt.

The Same Person
Ja de r bevisat trasiga eller rotlsa mnniskor, undantaget primitiva naturfolk som lever i stammar, tragiskt egentligen.
Citera
2020-08-21, 13:45
Medlem
spyder123s avatar
Psykologi: allmnt --> Tatuering
/Moderator
Citera
2020-08-21, 14:35
Moderator
Carlboms avatar
Trdar sammanfogade och rubriken justerad.

/Moderator
Citera
2020-08-21, 18:51
Medlem
Tatuerad? Freslr att frsamlingen Gogglar p namnen Nadine Anderson eller Michela Bottin eller Amber Luke. Dessa tre kvinnor har frt tatueringskonsten till helt nya niver. Snyggt? Tja, kan mjligen diskuteras.
Citera
2020-08-21, 19:32
Medlem
Merwinnas avatar
Usch, jag pratade hromdagen i ett sammanhang med en ung kvinna, som hade en svart LIKKISTA tatuerad p sin underarm. Lngt ner, nra handleden, s den blir svr att dlja om hon inte ska ha lngrmat jmt. Det vrsta var att hon pluggar till grundskollrare fr de yngre rskurserna. Hur opassande och dumt, r det inte d att skaffa sig en sdan symbol? Ungarna kan till och med bli rdda...
Citera
2020-08-22, 13:24
Medlem
Mste erknna att jag aldrig skulle vara ihop med en kvinna som har tatueringar. S jvla fult.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in