2018-10-27, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
jamen klart dina pundarpolare gillar den ngot annat vore helt otnkbart..

Jag har inga pundarpolare. Jag r 35 r med tv smbarn, bra jobb, stabil ekonomi, hus med trdgrd och allt annat man vill ha Du r otroligt borta.
Citera
2018-12-21, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Haha tack, "slipsfitta".. Jag r hgutbildad men bor och jobbar i ett land dr det r 25+C 10 mnader om ret, s t-shirt r det. En av mina tatueringar tcker hela underarmen och r synlig hela tiden. S nej, jag dljer den absolut inte.

https://imgur.com/a/xNk47DJ

Ser ut som en brnnskada eller som att du meckat med epa-traktorn hela dagen....grattis till en svinful tatuering!!
Citera
2018-12-26, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Ser ut som en brnnskada eller som att du meckat med epa-traktorn hela dagen....grattis till en svinful tatuering!!

Oj nu blev jag ju jtteledsen att en random flashbackare kallade min tattuering skitful
Citera
2019-01-06, 03:10
Bannlyst
Citat:
Haha tack, "slipsfitta".. Jag r hgutbildad men bor och jobbar i ett land dr det r 25+C 10 mnader om ret, s t-shirt r det. En av mina tatueringar tcker hela underarmen och r synlig hela tiden. S nej, jag dljer den absolut inte.

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
grsligt ful tatuering! grattis till att se ut som en mupp d...

Citat:
Haha tack! Tur att bde jag och min omgivning gillar den. Nu blev jag vldigt ledsen d en random person frn FB inte gillade den

Citat:

Citat:
Oj nu blev jag ju jtteledsen att en random flashbackare kallade min tattuering skitful

Nja, vi var ju tv iaf p ganska kort tid. Du verkar inte kunna rkna heller frutom dina ls och skrivsvrigheter. Det enda du verkar kunna(frutom att tatuera dig fult) r att upprepa ditt mantra om att "du har familj och tjnar mer n average" som en dement papegoja.

Du r verkligen ingen bra posterboy i kampanjen "Man r inte dum i huvudet fr att man tatuerar sig"
Citera
2019-01-06, 03:24
Medlem
Lobstrs avatar
Citat:

Jag tycker din tattuering var skitsnygg betydligt mer orginell n en fjril i svanken eller ngot som fr dig att se ut som en maori-krigare...

Knner folk 40+ som tror att vrlden ska g under nr unga tattuerar sig OCH folk 40+ som har massor med gaddar. En har halva kroppen full av star wars gaddar. Han jobbar p bibliotek, rtt otippat kan jag tycka.
Citera
2019-01-06, 03:29
Medlem
Lobstrs avatar
Citat:
Nja, vi var ju tv iaf p ganska kort tid. Du verkar inte kunna rkna heller frutom dina ls och skrivsvrigheter. Det enda du verkar kunna(frutom att tatuera dig fult) r att upprepa ditt mantra om att "du har familj och tjnar mer n average" som en dement papegoja.

Du r verkligen ingen bra posterboy i kampanjen "Man r inte dum i huvudet fr att man tatuerar sig"
Har du ngot att tillgga till debatten eller r du hr fr att kasta bajs p folk?

Vad r det som fr er att hata tattueringar s innerligt? Dom bits inte och frgar inte av sig om du kommer emot.

Rent spontant kan jag nog knna att jag skulle vlja en otattuerad kirurg framfr en tattuerad om jag inte hade annat att g p gllande en hjrtoperation men frmodligen r det fel stt att tnka. Dm inte hunden efter hret.
Citera
2019-01-06, 05:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lobstr
Har du ngot att tillgga till debatten eller r du hr fr att kasta bajs p folk?

S bara fr att vi str p motsatt sida i debatten s bidrar jag inte till den? Vad fan bidrog du sjlv med hr?
Du tycker hans tatuering(observera stavningen) r fin, jag tycker inte det. Du tycker tatuerade(sg du?) personer r ok, jag tycker att dom ska sitta i lger.

P vilket stt bidrar du men inte jag?
Citera
2019-01-06, 05:11
Medlem
Lobstrs avatar
Citat:
S bara fr att vi str p motsatt sida i debatten s bidrar jag inte till den? Vad fan bidrog du sjlv med hr?
Du tycker hans tatuering(observera stavningen) r fin, jag tycker inte det. Du tycker tatuerade(sg du?) personer r ok, jag tycker att dom ska sitta i lger.

Du klippte ut en liten bit av mitt inlgg och frgade vad jag bidrog med?

Ls hela innan du blir arg!
Citera
2019-01-07, 09:54
Medlem
Citat:

Att inte tycka om tatueringar r en sak, att fullstndigt hata folk fr att dom tatuerar sig r bara barnsligt. Pallar som sagt inte skriva ngot mer om detta, du fr tro vad du sjlv vill. Du gr inte mitt liv bttre eller smre Peace.
Citera
2019-01-07, 16:57
Bannlyst
Citat:
Pallar som sagt inte skriva ngot mer om detta

Och nd fortstter du gng p gng? Du R verkligen dum i hela huvudet.
Citera
2019-01-07, 16:59
Medlem
Citat:
Och nd fortstter du gng p gng? Du R verkligen dum i hela huvudet.

Det r din sikt, likt min sikt som r att du r efterbliven som vill skicka tatuerade till lger. Du mste ha ett vldigt trkigt liv med s mycket hat
Citera
2019-01-07, 18:15
Medlem
De efterblivna svenska grisarna tatuerar sig fr de saknar innehll och mening i sitt liv.

Den svenska snan tnker: 'Om jag tatuerar en krumelur p min arm eller rv s kommer folk att se mig och jag kommer vara "unik" '.

Utlnningar frn andra vrldsdelar r fr det mesta inte lika korkade och degenererade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in