2020-08-23, 12:10
Medlem
Slottsherres avatar
"Snyggt, men inte pråligt, sa kärringen - tatuerade en dödskalle på skinkan."
Citera
2020-08-23, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGårman
Måste erkänna att jag aldrig skulle vara ihop med en kvinna som har tatueringar. Så jävla fult.

Men fan va skönt att du slipper det då 😂 tänk att vi alla har ju rätten att välja själva.
Tack för ditt erkännande, en Sten måste ha lämnat ditt hjärta.

Sitt kvar i pojkrummet nu och lek med datorn så slipper dom här ”tatuerade” kvinnorna se dig med.
Haha vilket jävla stolpskott..
Citera
2020-08-23, 12:26
Medlem
Paddington75s avatar
Mina tatueringar har varit ett utmärkt sätt att få ytliga människor att bekänna färg så att de kan undvikas - och de som vill undvika mig pga dito har samma möjlighet. Win-win, sparar massa tid.
Citera
2020-08-23, 13:59
Medlem
S.O.Stolps avatar
En fånig sak med tatueringar är att man sällan ser vad dom föreställer, om man inte kommer väldigt nära personen. Men man bryr sig inte heller. Det har blivit så vanligt nu att man inte orkar titta vad de föreställer. Oj, ett fickur. Titta, en tärning. Jasså, du har spader ess och en fisk? Så himla unikt.

Man ser ju ofta personer med tatueringar men det enda man ser är att dom har blåaktiga armar eller nån bläckplump på benet eller var det nu är. Det är som en blå stämpel bara, som skriker förort eller arbetarklass.
Citera
2020-08-29, 23:41
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Men fan va skönt att du slipper det då 😂 tänk att vi alla har ju rätten att välja själva.
Tack för ditt erkännande, en Sten måste ha lämnat ditt hjärta.

Sitt kvar i pojkrummet nu och lek med datorn så slipper dom här ”tatuerade” kvinnorna se dig med.
Haha vilket jävla stolpskott..

Låt mig gissa, du har tatueringar?

De lågintellektuella gormar som högst. Var ju inget nytt att stjärtskaven bläckfisk känt sig tvungen att försvara nersmutsad&Co
Citera
2020-08-30, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15cmSLAK30cmRAK
Låt mig gissa, du har tatueringar?

De lågintellektuella gormar som högst. Var ju inget nytt att stjärtskaven bläckfisk känt sig tvungen att försvara nersmutsad&Co

Nepp, inga tatueringar faktiskt.
Har inte legat i mitt intresse då jag lägger alla mina pengar på mina rally bilar sen jag va 16.
Det och levebrödet 😁

Känner ändå att du är ute och cyklar, sen att du tänker som en grottmänniska är lite roande.
Du känns gammal och föråldrad, ditt tänk går väldigt långt tillbaka och är väldigt avigt.!

Men som sagt vi tycker olika 😁
Citera
2020-08-30, 19:42
Medlem
Nu är trenden över. Man ser inte längre någon som visar upp sin nya tatuering eller som säger att de planerar att tatuera sig. Det blev ett 10-talsfenomen.
Citera
2020-08-30, 19:44
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Nu är trenden över. Man ser inte längre någon som visar upp sin nya tatuering eller som säger att de planerar att tatuera sig. Det blev ett 10-talsfenomen.
Och så får idioterna leva med beslutet livet ut. Karma.

Varför har tråden bytt titel förresten?
Citera
2020-09-29, 14:45
Medlem
Topgun855s avatar
Vi såg det komma!

För bara 4-5 års sedan så hade man konstant i flödet på sociala medier.

Sett en i år som det så häftigt heter Tattat sig.
Citera
2020-09-29, 15:28
Medlem
Merwinnas avatar
Dagens spaning i mitt lokala centrum (som jag måste flytta ifrån): en ung tjej hade små, svarta fladdermöss tatuerade hela vägen från halsen, på ena sidan, och uppöver ena sidan av käken och ena kinden... Dessutom hade hon flera hål i örat på den sidan, och massor av långt skrot som hängde och dinglade över fladdermössen. Hon tyckte antagligen att det var skithäftigt!
Citera
2021-03-21, 05:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
En fånig sak med tatueringar är att man sällan ser vad dom föreställer, om man inte kommer väldigt nära personen. Men man bryr sig inte heller. Det har blivit så vanligt nu att man inte orkar titta vad de föreställer. Oj, ett fickur. Titta, en tärning. Jasså, du har spader ess och en fisk? Så himla unikt.

Man ser ju ofta personer med tatueringar men det enda man ser är att dom har blåaktiga armar eller nån bläckplump på benet eller var det nu är. Det är som en blå stämpel bara, som skriker förort eller arbetarklass.

Det är inget fel på förort eller arbetarklass. Men för övrigt håller jag med. Det är bara en djävla stor fläck som inte går att missa. Men man skiter som betraktare i vad det ska föreställa.

De flesta borde väl ångra sig nu fast ha svårt att erkänna det.
Citera
2021-03-21, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
"Snyggt, men inte pråligt, sa kärringen - tatuerade en dödskalle på skinkan."
Bra ställe för en tatuering. Kärringen vet att den finns där men väldigt få ser den. Unga människor som tatuerar sig på halsen och händerna och i värsta fall (gudskelov ovanligt) i ANSIKTET får mig att vilja gråta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in