Citat:
Ursprungligen postat av 02-02-2012
Home Land Security.
Så de opererar utanför USA's gränser mot vanliga folk? Kina äger en större del av Amerikanska statsobligationer då äger faktiskt Kina stora delar av USA.
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Att Bitcoin inte har någon kontroll stämmer för det första inte,sen är jag inte så emot Bitcoins som jag är mer emot de som hypar upp den och lurar i folk att BTC är superbra och superanonymt och inte har några nackdelar alls. När i själva verket BTC har massvis av nackdelar.
Varför ser jag inte det i dina argumentationer?
Jag hypar inte BTC andra gör det antagligen för att tjäna en hacka.
Det är superanonymt om man vill det tar bara längre tid.
Vilka nackdelar har BTC?
Citat:
Nej jag vill inte att Dollarn ska kollapsa, var har du fått det ifrån? Bara för att jag länkade till den informativa och intressanta videon betyder inte att jag håller med personen bakom den i allt han säger och gör.
Det har faktiskt låtit som du står bakom No truth och det de står för.
Citat:
Jag r inte avundsjuk och varför skulle hjag vara det? BTC har inte blivit så populärt som det hypats, transaktionsvolymerna är ju verkligen småpotatis jämfört med de flesta andra valutor.
För du har hypat guld/silver/andra valutor.
Om man jämför denna tråden NU jämfört med fyra månader sen så har BTC blivit mycket populärt det kan du inte säga emot för då hade du inte varit här inne och debatterat.
Jag kan inget om valutaspekulation eller hantering av värdepapper så jag kan inte säga hur volymerna är.
Påtal om valutaspekulation så sänktes SEK och pund nästan totalt av valutaspekulation