Citat:
Ser du vad du själv skriver? Så fort någon benämner oss européer som varande "vita" så ska de ha en fet jävla rasiststämpel i pannan. Förstår ärligt inte hur man kan ära sådana "människor" någon som helst respekt.
Där har du också det problem som jag påpekade med att nationella internaliserar den här illusionen om att vi skulle vara vita. Du kanske rent av ser dig själv som vit?
Det har vi ju en annan expert i tråden vars mission går ut på just detta.
Borgare är fullkomligt värdelösa och bevarar enbart marxismens avancemang. Det behöver knappast exemplifieras.
Vad gäller sådan kultur så ska den mötas med noll tolerans och det är inte fråga om avskriva, det är fråga om att gå till attack varhelst och närhelst det uppenbarar sig.
Där har du också det problem som jag påpekade med att nationella internaliserar den här illusionen om att vi skulle vara vita. Du kanske rent av ser dig själv som vit?
Det har vi ju en annan expert i tråden vars mission går ut på just detta.
Borgare är fullkomligt värdelösa och bevarar enbart marxismens avancemang. Det behöver knappast exemplifieras.
Vad gäller sådan kultur så ska den mötas med noll tolerans och det är inte fråga om avskriva, det är fråga om att gå till attack varhelst och närhelst det uppenbarar sig.
I verkligheten är uttryck så som "vit medelklass" befästa i offentligheten.
Den här tråden levererar verkligen. Tidigare tänkte jag att oytos idéer om "rasism" och resonemang kring det var det värsta ur alla aspekter som kunde kommas på. Att det inte kan bli värre än så men detta klår det oyto lyckats producera med råge.
Att stämpla "rasism" på de som påstår att vita finns - att den vita rasen existerar. Apropå mediadebatt... föreställ er att någon debattör högerut faktiskt skulle "gå till attack" användandes detta i t.ex. SVT:s program Agenda på söndagar. Eller varför inte Arpis substack-blogg. Det är som en helt ny värld öppnar sig att ens börja föreställa sig detta. Så illa är det. Jag saknar ord.