Citat:
Ursprungligen postat av
oyto
Men spontant känns det ju inte som Hübinettes ressentiment kommer ur ett överläge.
?
Den kommer från hans upplevda underläge fram till han fick en plattform och position. Då och där kom hans hat mot svenskarna.
En annan sak och viktigare är att utreda (sånt går inte i Sverige längre) hur akademierna kunnat släppa fram sån undermålig och tendentiös forskning som koreanen producerat.
Att media släpper fram honom? Onödigt att spilla bläck på.
Men när Anne Ramberg blivit högsta höns på Uppsala universitet (djupa staten någon?) är allt möjligt.
Även om Hübinette inte var inskriven där säger det allt om universitets-Sverige.
(Det blir för Ulf Danielsson
denna gång att fly till utrikes universitet)
Ingenstans i västvärlden är manegen så krattad för allt från adopterade till ekonomiska flyktingar (Özz Nujen en bland hundratusental) för att - utan reaktion från svenskar - låte dem pissa på värdfolket, som i Sverige.
Och det är medias makt och judarnas makt och judarnas makt över sina svenska goyims (Niklas Orrenius lr Wimans rosor över Wilks

dagen efter kraschen) som fört Sverige mot denna rand.
(nu kommer experten att pm:a hemligheter om mig till tråddeltagarna)
Der finns ju två stora länder i Väst, USA o GB, där samma trend är urskiljningsbar för att uttrycka det försiktigt.
Ur mitt perspektiv är
det det mest anmärkningsvärda jag varit med om i min långa bana som intresserad och studerad i utrikespolitiska inrikes händelser.
Att germanska hemfolk låter sig pungslås av ökenfolk, förvisso skickliga med fjäderpennan sedan biblisk tid, vilket avslöjar dem som mycket tidiga teoretiker som mycket tidigt visat missnöje till
praktiskt arbete.
Kan det ha att göra med germanens inombordsliga generositet och ärliga natur (glöm skrönorna om Vikingarnas härjningar, det förekom men är anglosaxiskt uppförstorat stoff för filmer o dyl). Vikingarna var som andra sjöfarande folk dessa tider eller senare ute efter nya områden att jordbruka, förädla utsäde, driva upp djurhållning, utveckla smedjor - kort sagt för att utveckla ekonomin för sig själva och för i gememskap och med hjälp av kringboende folk i instabila lr jungfru-länder.
Ja det och verkningar av traumat alla upplever efter Holocaust. Men det ger inte juden rätt att förändra Sverige i grunden.