Citat:
Ursprungligen postat av
KansasCityFagot
Ja, att tiden för politiska lösningar är förbi sedan länge har stått klart för mig länge.
Apropå samtal & debatt... I kommentarerna längre ner berättar folk som försöker dela blogginlägget på Facebook att försöken spärras:
Som sagt, apropå samtal & debatt...
När jag läste ditt första inlägg om Staffan klickade jag på länken och blev väldigt tveksam till verklighetsgraden av Staffans berättelse. Såg ett flertal logiska luckor. Var på gång att skriva ett svar på det temat när jag lyckligtvis scrollar ner och såg det du kommenterar ovan.
Jag kommer osökt att tänka på ett citat från någon framtidsfilm för typ 20 år sedan (Strange Days från 1995 ser jag efter besök hos Mr Google)
"The issue's not whether you're paranoid, Lenny, I mean look at this shit, the issue is
whether you're paranoid enough."
Jag är väldigt paranoid i dagens politiska miljö. Det är väl bara att titta på dagens bisarra händelser för att konstatera att vi lever i något jävla bisarrt låtsasland utan varje form av mål och styrning.
Ivar har inbjudit Staffan till vidare kontakt. Vi får sannerligen hoppas att detta leder någon vart om nu substans finns bakom verklighetsbeskrivningen.
Citat:
Hej Staffan! Mejla mig gärna på*Ivar.arpi@gmail.com