Citat:
Citat:
Jag har inte riktigt haft tid att hänga med i debatten annat med ett halvt öga. Men Panshiri har gjort ett konstigt utspel på twitter.
Citat:
Är du en antisemit, muslimhatare och/eller religionshatare? Avfölj gärna mig då. Vi kommer inte att ha något utbyte av varandra. Och det finns gott om andra konton där du kan finna det du söker. God jaktlycka! #ansvarförsinaföljare
https://twitter.com/Panshiri_M/statu...67869865730050
Det är inte en full Özz Nujjen men det är bra nära. Det blir tydligt att mångkultur verkligen innebär väääldigt olika kulturer. Han beter sig jättebarnsligt. Han menar att den som ifrågasätter känner igen sig, och har bevisat sig ungefär.
Svenskarna är lugna sakliga och kallsinniga, det finns inget hat mot nåt där.
Det enda som finns är en kränkt muslim, som inte tål ateister.
Ett svar
Citat:
Haha, nu har du nått total härdsmälta Mustafa. Tänk att något då bisarrt som att "skalpelera" barnpenisar kunde göra dig såhär tyken.
Det här är sjukt:
Citat:
Maria 🐞
Hata var ett starkt ord, men jag gillar inte religion så det är nog bäst jag avföljer. 👋
Mustafa Panshiri @Panshiri_M 3h
Tack!
Niclas R @Nickegbg 1h
O.o
Hata var ett starkt ord, men jag gillar inte religion så det är nog bäst jag avföljer. 👋
Mustafa Panshiri @Panshiri_M 3h
Tack!
Niclas R @Nickegbg 1h
O.o
Folk har sett honom som en trevlig glad prick som gör ett bra jobb.
Men de flesta verkar dra öronen åt sig.
Edit det verkar ha varit en debatt mellan Panshiri Och Omar Makram (ex muslims of Sweden) på TV4 där Panshiris främsta argument verkar vara att de som vill omskära inte kommer följa svensk lag och göra det ändå. Sen tycker han att alla är experter plötsligt.
Omar kontrar med att så sa man i Egypten också men att där har könsstympningen gått ned med 70%
Panshiri använde Rosling som slagträ. Och påstår att ickejudiska barn kommer plötsligt se att de judiska barnen är omskurna. De kommer ange judiska barn eftersom de nu har sett deras snoppar i duschen. Mycket dramatiskt berättar han hur läraren kommer anmäla till socialen och de det som kommer ske är en dörrknackning hemma hos de judiska barnen. (dramaturgi)
Tokdåren använder ord som att ickejudiska pojkar kommer ange judar (muslimerna då?)
När Omar skulle bemöta det och ta ned det på en diskussion som skiljde på sak och person så avbröt Tilde kalaset.
Tv4 varnar för Hitler https://www.tv4play.se/program/efter...tm_source=t.co
Denna Omar Macram beskrev Flam såhär förra året
"the very intelligent, brave, and handsome – Omar Makram!"
Det verkar bli lite splittrat här mellan gullgossarna.
Flam verkar också kränkt. De verkar itutade att det inte för med sig några men med omskärelse.
I en artikel så menar Jens Liljestrand att en tjej sagt att omskurna smakar godare och är bättre i sängen, vilket känns lika krystat som Panshiris "de kommer att ringa på dörren hemma hos judar". Men han avslutar.
Citat:
https://www.expressen.se/kronikorer/...laddigt-ollon/
Återigen, jag är skeptisk till förbud och har svårt att förstå hur det ska funka i praktiken. Jag har ännu svårare att förstå att det i Sverige 2019 är kontroversiellt att hävda mäns rätt att själva fatta beslut om sina underliv.
Nu händer det grejer.
Svenskarna vaknar
Senast redigerad av Gertrud1 2019-10-09 kl. 03:23.
Senast redigerad av Gertrud1 2019-10-09 kl. 03:23.