Citat:
Den färdiga produkten är väl vad man kallar en NPC, en slags automaton som tillverkas genom bildningsväsendets indoktrineringsenheter. Jag är idag benägen att betrakta denna indoktrinering likt en förlängning av den sk "denazifiering" som initierades i Tyskland vid krigsslutet.
Det är således fråga om en kontinuerlig indoktrineringsprocess avsedd för att bryta ner vårt folk. Den pågår och tar inte slut fören det inte längre finns något kvar att bryta ner, alternativt tills dess att vi avbryter och inte längre tillåter processen att fortgå.
Just den här entusiasmen som nämns i ovan citat exemplifieras väl utav svenska politiker och mediepersonligheter i vår tid.
When this is reached, when the Germans begin to pollute their own nest, and this not reluctantly but with hasty willingness to obey the winners, only then the Allies’ victory is complete. It will never be definite. The re-education demands thorough, steadfast nurture like an English lawn. Only one moment of inattention, and the weed will break through, this ineradicable weed of historic truth.Min fetning: ur Menuhin (2015).
Det är således fråga om en kontinuerlig indoktrineringsprocess avsedd för att bryta ner vårt folk. Den pågår och tar inte slut fören det inte längre finns något kvar att bryta ner, alternativt tills dess att vi avbryter och inte längre tillåter processen att fortgå.
Just den här entusiasmen som nämns i ovan citat exemplifieras väl utav svenska politiker och mediepersonligheter i vår tid.
Ja och jag menar att detta understöds eller rent av finansieras helt av makteliten. Typ Bilderberggruppen, Trialaterala kommissionen, World Future Society med enorma kapital och inflytelserika globala nätverk och man har egna underrättelsetjänster vars agenda är att skapa gemensam politik och värdegrund hos medborgare oavsett land. Denna maktelit skapar genom sina industrier miljöproblem men äger och styr miljörörelsen. Man skapar social oro genom parallella samhällen för att öka produktionen åt sig själv men äger och styr vänstern som grindvakt mot medborgare som klagar på utvecklingen. Istället för rasbiologi har man utvecklat åsiktsbiologi för påpeka sjuka tillstånd mot de som har fel åsikter.