2019-05-13, 09:42
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Bidrar gärna till den inflationen, för mig låter det som en hedersbetygelse!
Att försöka stå emot jihad och islamiseringen är varje vettig människas plikt, inser att vi kommer att få dras med ett antal sekulära och avhoppade muslimer men islam har inte i landet att göra.

Det tjatas ju mycket om judar hit och dit och att det är dem som av någon jävla anledning skulle vilja islamisera Sverige men för mig är det då i så fall minst lika troligt att det är dessa jävla efterblivna nassar som ligger bakom massinvandring och islamisering, de verkar då göra sitt bästa genom att agera nyttiga idioter och sabotera varje nyanserad diskussion som skulle kunna göra skillnad.

Som det nu är så kan etablissemanget bara peka på NMR och andra low lifes och deras low lifeaktiviteter för att skrämma skattebetalarna till tystnad och acceptera fortsatt massinvandring!

Vad skulle nassarnas motiv att driva på invandringen vara då? Jo, de behöver ju invandrarna för att rättfärdiga sin existens och fantisera om raskrig. Ett teoribygge så gott som något!

Vi vanliga vettiga svenskar ska i vårt anletes svett arbeta för att med skattepengarna försörja dessa drägg, nazister, vänsterextrememister och islamisters parasiterande livsstilar.

Ut med packet! Skicka såväl islamisthundarna som nassesvinen och vänsterdräggen som gråter om counter-jihad och islamofobi till en obebodd ö där de kan döda varandra eller idka sodomi med varandra eller vad fan nu sådana lata idioter gillar att göra! Jag tar gärna på mig jobbet att sparka dem över kajkanten!

Sen kanske vi andra kan få vårt land tillbaka och fortsätta våra förfäders arbete med att med hårt arbete, skötsamhet och måttfullhet bygga upp ett samhälle att vara stolta över!

Ja, detta är skrivet i affekt, det är svårt att inte bli arg i dessa dagar.
Väl rutet! Några mer nyttiga idioter än NMR är svårt att tänka sig. De spelar MSM och PK-etablissemanget rätt i händerna. Antingen är de idioter eller så försöker de sabotera diskursen med avsikt.

Den som tvivlar kan ju läsa MSM för att se hur det ser ut. Men vissa stoltserar ju med att vägra befatta sig med MSM. Hur fan kan de då veta hur det ser ut? (Retorisk fråga.)

Nazister, judehatare och folk som beter sig som drägg på webben har orsakat enorm skada i mediakriget. Jag vågar nästan påstå att de utgör själva grunden för PK-isternas argumentation. De ger fog för brunsmetningen.
Citera
2019-05-13, 10:01
Medlem
orrtupps avatar
Citat från longbows inlägg.

Citat:
Om nationalisterna vinner kommer, utöver alla andra bedrövelser, tjänstemarknaden att påverkas negativt och därmed också den juridiska tjänstemarknaden.

Där har vi i alla fall Ramberg och advokatsamfundets motiv för massinvandring.
Hon är så desperat att hon försäger sig.
Citera
2019-05-13, 10:11
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Väl rutet! Några mer nyttiga idioter än NMR är svårt att tänka sig. De spelar MSM och PK-etablissemanget rätt i händerna. Antingen är de idioter eller så försöker de sabotera diskursen med avsikt.

Den som tvivlar kan ju läsa MSM för att se hur det ser ut. Men vissa stoltserar ju med att vägra befatta sig med MSM. Hur fan kan de då veta hur det ser ut? (Retorisk fråga.)

Nazister, judehatare och folk som beter sig som drägg på webben har orsakat enorm skada i mediakriget. Jag vågar nästan påstå att de utgör själva grunden för PK-isternas argumentation. De ger fog för brunsmetningen.

Det är du ju förvisso fri att tro, men du hade aldrig lyckats med att bevisa det då det helt enkelt inte stämmer.

"Hade vi bara haft ett rent språk och uppförande hade vi kunnat övertyga etablissemanget med logiska argument och fakta".

Citera
2019-05-13, 10:35
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Det är du ju förvisso fri att tro, men du hade aldrig lyckats med att bevisa det då det helt enkelt inte stämmer.

"Hade vi bara haft ett rent språk och uppförande hade vi kunnat övertyga etablissemanget med logiska argument och fakta".

Ha ha, bevisa då hur några efterblivna, arbetsskygga, islamistkramande, grönslipsade tomtar har lyckats övertyga etablissemang och allmänhet med sina sinnesslöa aktioner!
Citera
2019-05-13, 10:37
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ha ha, bevisa då hur några efterblivna arbessskygga ismamistkramande grönslipsade tomtar har lyckats övertyga etablissemang och allmänhet med sina sinnesslöa aktioner!

Det har det inte, etablissemanget är inte intresserad av debatt, fakta eller upplysningar. De kommer inte ändra sig utan kommer att köra detta hela vägen in i kaklet tills det kraschar och verkligheten sätter stopp.
Citera
2019-05-13, 10:41
Medlem
Citat:
Citat från longbows inlägg.

Där har vi i alla fall Ramberg och advokatsamfundets motiv för massinvandring.
Hon är så desperat att hon försäger sig.

Det har varit uppenbart sedan massinvandringen påbörjades tidigt 90-tal men extravagant och skamlöst avslöjat av såna som Ramberg sista 5-10 åren.
Hela advokatyren drivs av enda sak: Penningen! Det är det enda som brinner i ögonen på dess ynkliga förespråkare. Mindre "dynamik" i samhället innebär mindre lyxvåningar för advokatyren. Bodström är det mest nakna exemplet, slår faktiskt Ramberg, när han i oskyddad ilska i SvT förbannade regering Löfvens fortsatta gränskontroller i fjol. Hans gulgrå och smått härjade ansikte riste i spelad humanistisk indignation när i själva verket förtvivlade över att flödet till hans bankkonton tunnades ut.
Mer "dynamik" i samhället innebar bl a fortsatt samhälleligt ohanterlig flyktingpolitik (fler klienter till advokatbyråerna i asylfrågor) och därmed mer oro och otrygghet i samhället (fler klienter för advokater i domstolar).
En sak bland många andra är klar för framtiden: skattemedel till juristerna kommer inte av resursskäl ligga kvar på samma höga nivå som idag. I takt därmed tappar advokaterna intresset för att hylla mångkultur, öppna gränser och "humanitet".
Inom 10 år - nej snarare 5 - när flyktingarna förlorat sin kassako-status hos advokatyren talar en sån som Anne Ramberg tyst om fördelen med mångfald och öppna gränser för då lägger hon hela sitt (tysta) intresse på home-safe för sig och sina anhöriga.
Senast redigerad av Lantarbetaren 2019-05-13 kl. 10:46.
Citera
2019-05-13, 10:45
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Det har det inte, etablissemanget är inte intresserad av debatt, fakta eller upplysningar. De kommer inte ändra sig utan kommer att köra detta hela vägen in i kaklet tills det kraschar och verkligheten sätter stopp.
Så är det! Där har du helt rätt, kriget handlar inte om att övertyga etablissemanget, de skiter i folket, sådana som jag är myror som ska arbeta och arbeta för att finansiera deras sjuka visioner och utopiska fantasier.

Mediekriget handlar inte om att omvända dessa förtappade elitister, det handlar om att väcka folket och folket är mottagliga för verklighetsbaserade argument, det är därför eliten är så rädd för sanningen och hellre skjuter sina vänner NMR framför sig för att mörklägga och skrämma folket som de vet inte vill ha med högerextremister att göra.

Edit: Etablissemanget är inte ett dugg rädda för vare sig NMR eller nazister, de skrattar åt dem och tackar de utvecklingsstördas gud för deras patetiska existens.
Vad etablissemanget är rädda för och drömmer mardrömmar om är vanligt hederligt folk som föraktar alla ideologier och storslagna utopier.

Edit igen: Tar avstånd ifrån mitt nedsättande språk om utvecklingsstörda, skriver i affekt och ber om ursäkt. Utvecklingsstörning har givetvis inte med idioter att göra, hoppas ni förstår vart jag vill komma.
Senast redigerad av orrtupp 2019-05-13 kl. 11:12.
Citera
2019-05-13, 10:54
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Om man kan dra några paralleller med hur det visade sig vara i Kanada så består typ hälften av ledningen inom NMR av infiltratörer från olika grenar av statsmakten.
Citera
2019-05-13, 10:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Förträffligt inlägg. Inte minst det feta.

Judisk makt är ett problem. Muslimsk massinvandring ett annat. Tar man itu med den lilla judiska grupp som ägnar sig åt multikultilobbyism, oavsett motiv, så står man alltjämt där med en jättegrupp muslimska bidragstagare, våldsmän och kryptoterrorister. Var man väljer att lägga krutet är en fråga om mer eller mindre akuta prioriteringar. Därmed inte sagt att maktjudarna och deras förehavanden inte bör nagelfaras. Det är bara naivt att tro att det räcker med att kapa rötterna för att ta död på utväxterna. Om de invandringsvurmande judarna i media tystnar finns dessutom fortfarande miljoner svenskar som anser samma saker.
Vissa tycks ha åsikten att: "Vi skall bara först övertyga majoriteten av befolkningen att allt är judarnas fel, därefter kan vi ta itu med övriga problem".

Detta är en strategi för evig handlingsförlamning, som någon annan än svenskarna tjänar på. Vilket delvis kan få en att misstänka att dessa idéer förs fram av de som inte har svenskarnas bästa för ögonen.
Citera
2019-05-13, 11:05
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Instämmer med orrtupp ovan. Problemet är att 80 % av väljarna röstade för den omöjliga politiken. VARFÖR, tror du? Medierna ger en bild av ”rasism” och ”nazism” som underblåses av NMR och deras gelikar som utgör nyttiga idioter.

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Om man kan dra några paralleller med hur det visade sig vara i Kanada så består typ hälften av ledningen inom NMR av infiltratörer från olika grenar av statsmakten.
Å fan, det kände jag inte till. Skulle dock inte förvåna mig ett dugg eftersom NMR är till stor nytta för statsmakten.
Citera
2019-05-13, 11:18
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Instämmer med orrtupp ovan. Problemet är att 80 % av väljarna röstade för den omöjliga politiken. VARFÖR, tror du? Medierna ger en bild av ”rasism” och ”nazism” som underblåses av NMR och deras gelikar som utgör nyttiga idioter.

Å fan, det kände jag inte till. Skulle dock inte förvåna mig ett dugg eftersom NMR är till stor nytta för statsmakten.

Nej det har inte så mycket med rasism och nazism att göra... Svaret är att de inte blivit personligt drabbade.

Det är svaret du får om du någonsin försökt med logiska argument övertyga normal- till över normalintelligenta.

Finns ingen som gillar somalier, verkligen ingen. Men "det drabbar inte oss".

Det är 2019, de som fortfarande röstar för mångkultur är religiöst immuna mot argument. Enbart när de drabbas av våld eller ett kollapsade system bryr de sig.

Lönen kommer in och tacofredagen fortsätter som vanligt. Tills dess kommer de fortsätta att ge blanka fan. Sen kan du argumentera tills du blir blå i ansiktet.

Verkligheten blir det som tillslut kommer bryta dödläget.
Citera
2019-05-13, 11:23
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Jag har skrivit lite om det här: (FB) Varför är alla rädda för nazister istället för tusentals återvändande IS soldater
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in