Citat:
Ursprungligen postat av
rough-justice
Tycker du inte det själv?
Jag tycker att SD ska göra sig av med sionisterna och ta tillbaka Kasselstrand in i värmen. Det lär inte hända tror jag. Jag anser att SD är fega som inte spelar ut repatrieringskortet. Massivt. Det är dock mina personliga åsikter.
Att SD stödde alliansregeringen är en sak. Jag håller Reinfeldt för skyldig till SD-MP överrenskommelsen. Det borde ha bränt SD och bränt barn borde sky elden. Jag har svårt att förstå varför SD nu vill samarbeta med "alliansen" - den finns ju knappt längre. Dock gör jag analysen att NMR inte kan ersätta SD i nästkommande riksdagsval.
Så SD är fortfarande det "bästa fuck you fingret" till S och M. Dom gjorde decemberöverrenskommelsen för att ta bort SD 2014, och det kan dom ju fan knappt 2018. En röst på SD är inte en röst "för" någonting utan en röst "emot" någonting. Det är för att syna dom andra, inte för att jag tror att SD ska styra upp skutan.
Det jag tror kommer hända är att S tvingas styra upp, för låter dom SD försöka kommer dom att tappa makten, så enligt S är det bättre att dom gör det själva. Jag kan tänka mig att S kan koppa att repatriera t.ex.