Citat:
Ursprungligen postat av
sherm
"Ren nazism" är inget annat än en halmgubbe. Memerna funkar bra och resten är önsketänkande från din sida.
"Ren nazism" är banter på dessa "tummelplatser", och ingalunda alltid ärligt menat. Det finns många
färgade och svarta användare som deltar i samtalen där borta, men om du kommer in och är
känslig och skall bli bekräftad osv, så kommer man att uppmana dig att ta livet av dig så snabbt
som möjligt. KYS (Kill your self), Neck your self, gas your self kike osv, i första svarsmeddelandet.
Det kanske är svårt att dra ett "värde" till dessa internetmiljöer, där FB är som Lunarstorm i
jämförelse, men de har haft och kommer at ha ett värde under det att vi går framåt. Jag vet att jag
skakade upp samtalet lite här nu med mina pöbelsinlägg, men det kan behövas ibland, för att ni
var och en skall fatta att det ni gör här, är mer "comfy space" än vad det är till "nytta" vad gäller
framtiden.
Jag tror att MS Paint + Pepe + en skrivare och en lapp nere vid Ica hade gjort mer nytta faktiskt, sammantaget.
Kolla in 4chan. Lär er hantera /pol/. Det är viktigt, för det är det nya. Det gamla dör, det nya föds.