Citat:
Brittiska journalister räknar förmodligen ALLA kategorier av boenden för migranter - och varför skulle de inte göra det, när de redovisar en totalsiffra.
Svenska s.k. journalister utmärker sig genom återkommande *lura* väljarna - ibland ljuger de också.
Svenska s.k. journalisters ohederliga teknik består av att redovisa endast en (1) speciell kategori - samtidigt som man förespeglar, att det är totalsiffran. Man skriver t.ex. att 40.000 "kom till Sverige" (under någon tidsperiod) - när den korrekta siffran är tre (3) *gånger* så stor. 40.000 syftar på antalet asylsökande - men väljarna tror ju, att antalet, som "kom till Sverige", beskriver den totala invandringen.
I den artikel i Daily Telegraph, som jag länkade till tidigare står:
Det finns alltså sex (6) boenden för migranter enbart i närheten av badhuset i Kalmar. Baserat på svenska s.k. journalisters modus operandi, så är Cuntwells "två flyktingboenden" med stor sannolikhet två boenden av någon viss kategori.
Svenska s.k. journalister utmärker sig genom återkommande *lura* väljarna - ibland ljuger de också.
Svenska s.k. journalisters ohederliga teknik består av att redovisa endast en (1) speciell kategori - samtidigt som man förespeglar, att det är totalsiffran. Man skriver t.ex. att 40.000 "kom till Sverige" (under någon tidsperiod) - när den korrekta siffran är tre (3) *gånger* så stor. 40.000 syftar på antalet asylsökande - men väljarna tror ju, att antalet, som "kom till Sverige", beskriver den totala invandringen.
I den artikel i Daily Telegraph, som jag länkade till tidigare står:
Det finns alltså sex (6) boenden för migranter enbart i närheten av badhuset i Kalmar. Baserat på svenska s.k. journalisters modus operandi, så är Cuntwells "två flyktingboenden" med stor sannolikhet två boenden av någon viss kategori.
Visst är det så, en snabb sökning på Kalmar i två av Flashbacks trådar om asylboenden ger naturligtvis mycket fler träffar än de två Cantwell påstår det ska vara. Detta helt utan att beakta boenden för ensamkommanden som ofta är ganska små.
Dristade mig även att dra ett mail och upplyste Thoralf Alfsson om utländsk medias intresse för asylboenden i Kalmar vs Cantwells försök till maskirovka
Har nu äntligen mediekriget fått utländska aktörer måste naturligtvis mer bensin hällas på brasan!