Citat:
Ursprungligen postat av
sherm
Ja, alltså du behövs ju till den grad att du ska jobba och försörja icke-svenskar. Därutöver är du som svensk tämligen ointressant annat än som hatobjekt enligt dessa godhjärtade karaktärer. Visst kommer de fortsätta driva kampanj mot oss. Likväl kommer rädslan öka och paniken bland redaktionerna att spridas i takt med att det vi känner som krympandets radikalisering fortskrider. Ekonomiska resurser och samordning lider de förstås ingen brist på. Därför finner jag det minst sagt intressant att en förhållandevis sätt resurssvag (ja, i ekonomiska termer dvs) rörelse som den Sverigevänliga får sådan genomslagskraft bara genom att genomskåda skenheligheten i det goda.
Ber om ursäkt för ännu ett långt inlägg, men jag hörde för en stund sedan på en av Sveriges Radios utsädningar bland annat vår svenske käre ledare, statminister Löfven. I samma utsändning interjuvade Sveriges Radios rapporter en dansk, som med anledning av de syriska flyktingarnas önskan att komma till Malmoe, sa att danska myndigheter borde tala med svenska myndighter. Nu tycker ju inte ens jag, i gott sällskap med Sveriges käre ledare statminister Löfven, att Malmoe längre är en del av Sverige och därmed inget som svenska staten borde känna sig nödgad att ha kontroll över, men visst borde svenskarna och danskarna talas vid, det tycker jag ändå.
Innan jag stängde av Sveriges Radios utsändning, hörde jag vår käre ledare statsminister Löfven uttala orden ordning och reda, söka asyl i första säkra land, och annat trams. Jag stängde så klart av Sveriges Radios utsändning. För jag vet ju att på Statens Radio skiter man fullkomligt i allt vad regler heter. Liksom vår käre ledare statsminister Löfven. Den floskeparad han i den utsändningen återgav till oss svenskar, var bland det mest patetsika jag hört. Han talade om ordning och reda. Vafalls? Han har ju inte ens kontroll över Sveriges territorium.
En ledare för ett land som ger upp kontrollen av det egna territoriumet, är inte längre ledare av hela det territoriumet. Stefan Löfven betraktar inte längre vissa delar av Sverige som en del av svenska statens territorum. Han ger bort vissa delar av Sverige. Han ondgör sig över ryska överflygningar, samtidigt som den svenska kontrollen över Malmoe inte längre är intressant. Intressant för honom är dock att vi svenskar fortsätter att betala straffskatt för att försörja den del av Sverige som enligt honom inte längre behärskas av svenska staten. Vad kommer han att göra om fler delar av Sverige inte anser sig vara tvungen att lyda svenska statens diktat? Ska han bomba oss? Bekriga oss? Förinta oss? Tvinga Malmoe att försörja oss? Enligt min uppfattning, är den ledare för ett land som ger upp kontrollen av det egna terrotriumet, ger upp kontrollen av dess gränser, en ledare som på goda grunder kan ifrågasättas. Är Stefan medveten om det?
Stefan Löfven har en hel del att stå till svars för. Hans helhjärtade stöd åt Aftonbladets kampanj för fri invandring till Sverige, reser en hel rad av frågor hos oss svenskar. Anser han, vår käre ledare, oss vara ett slags slavar åt mångkulturen? Anser han ens vi svenskar finnas till? Samtidigt som han anser att vi svenskar ska försörja undergången av vårt eget land? Jag tror att han anser det. Men jag kan ju ha fel. Men både min kontakt med svenskt etablissemang och svensk media, säger mig att det är just så vår nuvarande statsminister tycker. Böj dig svensk, och betala, försaka sjukvård, pension och skolgång för dina barn. Av alla svenskar krävs den uppoffringen, för upplösningen av Sverige och skapandet av Det Nya Sverige. Att vissa delar av Sverige förloras och kommer att kontrolleras av utlänningar, bekommer inte vår käre ledare. Skulle vi svenskar ta samma kontroll, så kommer vår käre ledare att bekriga oss. Tro inget annat. Och exakt så starkt är hatet mot oss svenskar, vår historia, vår kultur och vårt ursprung, bland svensk massmedia. Läs bara Aftonbladet. Lyssna bara på vår statsminister Stefan Löfven på Statsradion.
Och jag undrar, tror vår statminnister, likt Aftonbladets och Dagens Nyhters ledarredaktioner, att vi svenskar inte finns? De anser sig uppenbarligen veta att det är så. Men jag undrar, anser vår statminister detsamma? Och vad anser man om oss svenskar på övrig svensk medias redaktioner? Anser man att vi svenskar inte finns? Anser man det även på borgerliga mediaredaktioner?