Citat:
Det var alltså inte det du skrev, och därför inte det jag svarade på.Olika typer av forum lockar naturligtvis olika typer av människor. Det är ju till exempel inte så att de utmärkta skribenter som gjorde Newsmill läsvärt flockats till Flashback nu när sajten lagts på is. Istället har de dragit sig tillbaka till bloggar och Twitter där de bara läses av de närmast sörjande.
Citat:
Nej, detta är, återigen, helt enkelt en (svårförklarlig) missuppfattning av verkligheten. Idiotinläggen (o.s.v.) är många och en fullt tillräcklig orsak till avstående; de gör det omöjligt för Flashback, och denna tråd, att fungera på det sätt de skulle kunna utan dem.
Men om man nu är intresserad av att diskutera politik så fungerar Flashback, och ett eller annat idiotinlägg är ingen ursäkt för att avstå - då är man helt enkelt för lat eller har andra engagemang i tillvaron som får företräde.
Citat:
?
?
Citat:
Liksom Easy-Lee läser du in saker i det jag skriver som inte står där. Jag har inte talat om eller åsyftat detta. Vad jag försöker göra är att bilda opinion bland Flashback-skribenterna för undvikande av kloakmässigheter.
Eftersom Flashback är free for all så kan du inte få människor att sluta skriva här oavsett vad du tycker om deras inlägg.
Citat:
Varför är det frågan? Är det inte tillräckligt genomtänkt att vara intresserad av att få bort kloakinnehållet, så att ert värdefulla sakinnehåll bättre kommer fram?
Om du dessutom inte är intresserad av att tillföra något i sak till diskussionerna som förs så är frågan om du tänkt igenom vad du håller på med.