2009-11-29, 18:57
Medlem
AssCobras avatar
Den senaste drömmen som jag minns är att jag hade den verkligaste drömmen på mycket länge.
Drömde att jag och mitt ex var ihop igen och det hände inga skumma grejer alls.
Sen när jag vaknade var det som om nån körde en kniv i hjärtat på mig när jag fatta att det var en dröm. Ganska ofta jag brukar vakna med den känslan.
När jag var ihop med henne drömde jag ofta att hon var otrogen osv.
Citera
2009-12-01, 20:34
Medlem
FTUs avatar
Drömde inatt om att jag låtsades att jag gick i sömnen och skrämde upp massa folk. Jag var våldsam och obehaglig som fan. Sprang runt med byxorna nere vid fötterna med skit i röven. Min lillebror började gråta och ingen kunde hejda mig.

Drömde en till grej, drömde att någon frågade mig vad jag rökte för cigg. Så svarade jag med en sån där löjlig engelsk dialekt "Silver, John Silver". Röker i vanliga fall Röd Prince.
Citera
2009-12-01, 21:53
Medlem
MaxDLs avatar
Drömde en jävligt bizzarr dröm.

Jag har inga husdjur men drömde att jag hade 2 hundar i lägenheten. En hund var man tvungen att fånga skiten ifrån när den sket inomhus, vilket var väldigt jobbigt att passa på hela dagen.

Den andra hade ett Väldigt avlångt huvud, nästan som en morot. En sån här hund var det http://3.bp.blogspot.com/_73t8OI7zdgo/SqDRwqMmNVI/AAAAAAAAAcs/NDnX7OB3VBI/s400/Greyhound.jpg Fast lite mer valpaktig och som sagt ett otroligt långt huvud. En gång försökte jag hålla undan denna hund för den försökte följa efter mig och den slickade mina armar hela tiden med sin lååånga tunga och jag försökte få tag i det smala morotshuvudet men det gick inte.. Sen behövde jag gå på toa och den följde efter mig.. Jag fick mota ut den utanför toan och lyckades precis stänga dörren. Väl där inne så började hunden rycka i dörren från utsidan och hela dörren böjdes utåt. Den måste ha varit extremt stark. Till och med badrumsväggen vid dörren började böjas och stretchas utåt för den drog i handtaget från utsidan...
Citera
2009-12-02, 19:35
Medlem
EHJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTU
Så svarade jag med en sån där löjlig engelsk dialekt "Silver, John Silver".

Hahaha, hör det i huvudet. Fan vad de måste ha låtit bra alltså! Bara att dra ner solbrillorna lite som fattades.
Citera
2009-12-03, 07:22
Medlem
FTUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EHJ
Hahaha, hör det i huvudet. Fan vad de måste ha låtit bra alltså! Bara att dra ner solbrillorna lite som fattades.

Haha, tror du man får knulla när man slänger fram den repliken?
Citera
2009-12-05, 22:13
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Drömde en jävligt bizzarr dröm.

Jag har inga husdjur men drömde att jag hade 2 hundar i lägenheten. En hund var man tvungen att fånga skiten ifrån när den sket inomhus, vilket var väldigt jobbigt att passa på hela dagen.

Den andra hade ett Väldigt avlångt huvud, nästan som en morot. En sån här hund var det http://3.bp.blogspot.com/_73t8OI7zdgo/SqDRwqMmNVI/AAAAAAAAAcs/NDnX7OB3VBI/s400/Greyhound.jpg Fast lite mer valpaktig och som sagt ett otroligt långt huvud. En gång försökte jag hålla undan denna hund för den försökte följa efter mig och den slickade mina armar hela tiden med sin lååånga tunga och jag försökte få tag i det smala morotshuvudet men det gick inte.. Sen behövde jag gå på toa och den följde efter mig.. Jag fick mota ut den utanför toan och lyckades precis stänga dörren. Väl där inne så började hunden rycka i dörren från utsidan och hela dörren böjdes utåt. Den måste ha varit extremt stark. Till och med badrumsväggen vid dörren började böjas och stretchas utåt för den drog i handtaget från utsidan...
Hahaha fyfan vad härligt! Hunden ville nog bara trakassera dig!
Citera
2009-12-06, 23:27
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Hahaha fyfan vad härligt! Hunden ville nog bara trakassera dig!
Ja förmodligen!
Väldigt konstig hund var det. Ögonen såg rätt roliga ut på det smala huvudet också kommer jag ihåg, väldigt stora och runda.
Citera
2009-12-07, 09:32
Medlem
Fairy-Tails avatar
Drömde att alla jag kände blev dockor...
Ni vet sånna där bug-dockor med munnar som öppnar sig...
Iallafall så blev alla dockor av trä.
De skrämde skiten ur mig, vaknade och vågade inte öppna ögonen för att titta på min flickvän..
Trodde hon var en docka...
Citera
2009-12-07, 14:28
Medlem
NewDeers avatar
Jag drömde att jag öppnade en pizzeria. Första dan så försov jag mig och leverantörerna blev jättearga. Sen skulle jag baka pizza men jag visste inte hur man gjorde. Jag är inte så smart i mina drömmar.
Citera
2009-12-07, 14:34
Medlem
DYFNKJs avatar
Gick omkring i en matvarubutik. Var på dåligt humör och sa "plattnäsade jävla negrer" till en negertrio som kom i min väg, varpå de anmälde mig, blev förhörda av personalen o.s.v. och jag blev sur och hävdade att jag inte alls sagt vad jag sagt och att det här äventyrade min karriär som fotbollsproffs. Jag spelade ändå i FC Barcelona och hur skulle de och resten av toppklubbarna se på mig om jag hamnade i en rasistskandal?

Sen drömde jag en annan dröm. En polare hade massa kräftor. Jag ville ha fem. Jag fick fem.
Citera
2009-12-08, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FTU
Haha, tror du man får knulla när man slänger fram den repliken?

Kanske, eller så får du bara fingerpulla fiskgapet.
Citera
2009-12-08, 16:14
Bannlyst
Jag hade en väldigt konstig dröm inatt , Först så gick jag med min klass i en stad, vi gick runt och yrade, gick på väggar bla. Sen gick vi in till en restaurang, alla beställde pizza, men plötsligt kom en servitris och delade ut någon konstig rätt.

Den såg ut som en friterad tennisboll, sen så frågade jag vad det var, servitrisen sa njurar av djur, och jag frågade vilket djur, och hon sa att det kom från djur, och jag frågade säkert 100ggr men alltid samma svar, det kommer från djur.

Tillslut smakade jag på njuren, och den var inte så god. thats it.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in