Jag vaknade nyss upp ifrån en så kallad Lucid Dream eller Klardröm. Har aldrig varit med om någonting fräckare.
Jag blev ialla fall väckt tidigt på morgonen och försökte somna om igen. Jag märkte aldrig när jag somnade utan jag trodde att jag låg kvar i sängen och försökte somna. När jag var där i min säng börjar en jävla massa kompisar till mig dyka upp i rummet. Jag som trodde jag fortfarande var vaken tyckte det var jävligt knepigt men kände mig så sjukt trött så jag bara ville sova.
Efter ett tag såg jag en liten leksakshäst springa i luften precis vid mitt ansikte. Jag blir helt uppspelt och frågar mina kompisar om dom ser den. Det gör dom inte. Vid det här laget så tror jag att jag är så jävla trött att jag börjar hallicunera. Jag reser mig upp och ser att det är sommar ute. Öppnar min dörr för att få in lite värme utifrån ( Har ingen dörr där men det tänkte jag inte på. Jag kände mig ju så sjukt jävla trött.)
Går fram till min spegel och ser att hela ansiktet bubblar och har sig. Tror fortfarande att jag är skit trött och bara inbillar mig (Mina kompisar var nu borta helt plötsligt). Vid det här laget kommer jag på att jag drömmer. Blir jävligt glad och lägger mig i sängen för att dra en liten handtralla. Försöker dra på en film på datorn men datorn vägrar fungera så jag skiter i det. Får istället den smarta idén att gå ut ur mit rum och hämta en brud.
Drar på mig en tröjja och ett par byxor och drar ut i hallen. Ingen brud där inte. Fortsätter vidare ut mot köket och ser att hela min familj sitter där och har fixat iordning en julmiddag. Allt är klart och alla sitter runt bordet. Frågar min mor när maten är klar och hon säger "13:40". Sneglar på klockan och den är ungefär kvart i 9 på morgonen. Fattar inte varför dom ska vänta i flera timmar innan dom ska äta men tänker inte mycket på det. Fortsätter tillbaka till mitt rum.
Nu däremot ser jag två underbara flickor i min ålder sitta på golvet utanför mitt rum. Lyfter ena tjejjen och bär in henne i mitt rum. Stänger dörren efter mig för jag inte vill att mor min ska se. Jag och tjejjen sätter oss ner på golvet och jag knäpper upp hennes tröjja. Hon blir glad och vi börjar kyssas och smekas. Jag tänker att jag kan ju fråga henne om hon kan suga lite (Vilket jag är helt säker på att hon skulle gå med på). Hör fotsteg utanför rummet och vaknar.
Aja det var min dröm inatt. Den bästa jag har haft på ett bra tag. Synd bara att jag vaknade just vid det tillfället.
Det längsta inlägget jag någonsin har skrivit här på FB så lite stavfel bjuder jag på.
Är inte van vid att skriva saker och det här var svårt att beskriva. Därför är kanske inte texten så bra.