2009-07-14, 14:13
Medlem
TheBoots avatar
Jag drömde att vi var ett gäng som tävlade mot varann i en hinderbana som till störst del bestod av en gigantisk hoppborg Med gigantisk menar jag att den sträckte sig någon kilometer och hade flera våningar och sektioner mm. En del av hinderbanan bestod även av en lång grusad lantväg som var så hal att man agerade sparkcykel, men utan sparkcykeln - dvs. att man sparkade med ena foten och for på den andra. Skitsnabbt gick det Så jävla najs

Givetvis vann jag och blev hyllad som en hjälte. Sista grenen bestod i att åka ner på en stor uppblåsbar ruschibana som var kanske 50-60 meter hög för att sedan landa i en bassäng. Utan att ens titta hur högt uppe jag var kastade jag mig ut för stupet, gjorde en saltomortal i luften, studsade runt mitten av ruschibanan och landade galant dykandes ner i vattnet!
Senast redigerad av TheBoot 2009-07-14 kl. 14:17.
Citera
2009-07-14, 15:29
Medlem
NormaJeans avatar
Kommer ju aldrig ihåg drömmar, men inatt drömde jag i alla fall att jag hade närkontakt med en gammal vän (som jag inte har träffat sen i nian någongång :s) var det mest skönaste av alla sexdrömmar jag har haft, eller en av de skönaste... dock inte hela vägen men det hånglades en hel del i alla fall :P
Någon som kan säga vad det betyder? Det var extremt skönt ja. Ska jag ta kontakt med honom..?
Citera
2009-07-15, 18:50
Medlem
grandpaseths avatar
Jag hade någon sorts lucid dream i natt i och med att jag hela tiden var medveten om att jag drömde. Jag kunde göra lite vad jag ville men det var en sak som gjorde drömmen sjukt jävla irriterande, nämligen det faktum att så fort jag gick fram till en brud för att ha lite skoj så vaknade jag. Sedan somnade jag om och upplevde samma sak igen, vaknade så fort jag kom fram till en snygg brud. Detta hände ett flertal gånger och till slut gav jag upp
Citera
2009-07-15, 22:41
Medlem
Mad monks avatar
Hade en helskum dröm inatt tror jag. Det var mitt i natten och jag befann mig i något sorts industrikomplex. Jag går längs något jag tror är en järnvägsräls. Plötsligt från ingenstasn dyker det upp en bil där det sitter två filurer dom är suddiga i konturerna. Efter detta befinner jag mig i en enorm stad en stad som skulle få New york at framstå som en liten byhåla i jämförelse typ Megacity i judge Dredd serien. Jag går in på något som verkar vara en nattklubb, men även här är allt helt vridet det finns inget ljud därinne, där är en del människor men dom verkar var onåbara dom finns men ändå inte. Jag sätter mig vid ett bord och stirrar in i en öppen brasa.

Återigen hoppar drömmen eller så har jag glömt resten. Men jag åker nu i en vidrig hiss riktig trång och äcklig och det verkar ta en evighet innan jag kommer till "min" lägnhet. Väl framme efter en tidsperiod som känns som en mindre evighet går jag in i min lägenhet. Jag befinner mig en jävla bra bit över marken nu. Och ser ut över massa höghus, dessa är så överdimnsionerade att de endast kan beskrivas som enorma betongklumpar med massa fönster på. Inte nog med det lägenheten verkar befinna sig i tomma intet det finns inget nedanför så att säga.

Sen hoppar drömmen igen. Jag befinner mig i något sorts sällskap. Vi är på väg mot en stor vit byggnad med någon skum symbol på. Vi går nerför en gata väldigt lång gata men det tar inte lång tid att nå fram till den villa dit vi tydligen ska till. Här händer massa skumma saker som jag inte kommer ihåg mer än väldigt vagt. Fullständigt vansinnig och ologisk dröm.
Citera
2009-07-16, 12:43
Bannlyst
Klardrömde för andra ggn i mitt liv inatt
Kommer bara ihåg slutet av drömmen och jag var i ett rött rum.
Skulle hoppa ut genom ett fönster men ångrade mig i sista sekund. Sen så hade jag en falskt uppvaknande.
Citera
2009-07-16, 12:48
Medlem
Kalmantos avatar
I natt drömde jag att sångaren i Iron Maiden kom fram till mig och skakade min hand... Han hade långt hår och pottlugg som förr i tiden. HAN kom fram till MIG! Jag blev mäkta stolt i drömmen men det kändes ändå rätt självklart så jag måste haft nån sorts storhetsvansinne i drömmen. Vet för övrigt inte vad den handlade om...
Citera
2009-07-16, 13:28
Medlem
Mad monks avatar
Kommer inte ihåg vad jag drömde inatt. Men engång drömde jag att det va massa kannibaler som stoppade in sugrör i mig och sög ut innehållet. En annan dröm som jag kommer ihåg rätt bra var när jag står utanför ett staket mitt inatten och stirrar in i någons villa. Till slut är det en ung tjej som blir så lack att hon hotar att döda mig., sen vaknar jag.
Citera
2009-07-16, 23:58
Medlem
Krafses avatar
Jag hade en sån sjuuuuuuuuuuukt nice dröm inatt.

Drömde att jag var på nån jäla gräskulle också var det soligt och ja, ganska alldagligt.
Det var dock relativt mycket folk där och de spelade fotboll och en massa andra aktiviteter. En ful tjej sprang som fan och råkade ramla rätt ner i en skithög med huvudet före så alla skrattade. Det var tydligen så roligt att alla sekunden senare började spela musik som något slags jubel, samtidigt!

Man var liksom med och skapade musiken tillsammansmed alla andra, som ett kollektivt medvetande, och till och med HIMLEN började spela basljud!
Allt och alla var liksom en och samma musiker.
Det varade inte länge även om det var coolt. Musikstycket lät ungefär som i denna låten. (0:19 till 0:28)

http://www.youtube.com/watch?v=mzv7O9siFXY
Citera
2009-07-17, 12:00
Medlem
Zarkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Jag drömde att vi var ett gäng som tävlade mot varann i en hinderbana som till störst del bestod av en gigantisk hoppborg Med gigantisk menar jag att den sträckte sig någon kilometer och hade flera våningar och sektioner mm. En del av hinderbanan bestod även av en lång grusad lantväg som var så hal att man agerade sparkcykel, men utan sparkcykeln - dvs. att man sparkade med ena foten och for på den andra. Skitsnabbt gick det Så jävla najs
Det där låter riktigt jävla mysigt... Älskar sådana drömmar.

Citat:
Ursprungligen postat av NormaJean
Någon som kan säga vad det betyder? Det var extremt skönt ja. Ska jag ta kontakt med honom..?
Ja, varför inte?
Citera
2009-07-23, 20:30
Medlem
Drömde att jag blev lovad att få en halv miljon kronor av släkten om jag klättrade upp för Eifelltornet och sedan ner igen.

Konstigt nog tog klättringen upp typ 3 veckor, och vandringen ned tog några timmar.. På nedvägen så hade någon idiot monterat magneter som sög undan benen från fotfästet, trodde flera gånger att jag skulle ramla ner och dö men jag klarade mig helskinnad ned.

När jag sen skulle få pengarna så sa far helt plötsligt "Fan vi delar på pengarna istället, vi är ju för helvete släkt"

Och där stod man med 30k var istället för den halva miljonen man var lovad.

Sjukt vad man kan snurra till det i drömmarnas rike.
Citera
2009-07-24, 15:28
Medlem
Gralos avatar
Drömde att jag åkte bil med rutan nervevad. Plötsligt kom en konstig häxa och rev sönder mitt ansikte. Hon fick bort stora feta slamsor, precis som om hon skar upp min hud med en osthyvel. Till sluta var hela ansiktet hudlöst förutom pannan, då tänkte jag att nu får det fan vara nog! Cyklade till sjukhuset av någon jävla anledning, kunde ju tagit bilen. Mamma körde bakom mig och skrek vägbeskrivningar.
När jag kom fram stod jag och småpratade med doktorn och hans unge. Sen kollade jag mig i spegeln och ansiktet var helt läkt, bara lite blod på kinderna.

Det konstiga var att det inte alls var en mardröm, i drömmen tog jag det lugnt som fan och känslan var typ; "Suck, måste till sjukhuset. Dumma häxa, haha!"
Citera
2009-07-28, 15:45
Medlem
euphorias avatar
jag körde av vägen med min bil på vintern, flög ut genom vänstra rutan. Polisen kom och hämtade mig. Konstaplarna körde mig till sjukhuset men skojade om mitt "nya utseende" på vägen till sjukhuset. När jag kom till sjukhuset skulle jag opereras vaken. Fast läkaren satt bara och lekte med sin hamster och började inte med mig förens senare. Jag hade på något konstigt sätt fått en plasflaska i örat som de fick dra ut eftersom jag hörde så dåligt på det örat. Sen hade en bit av skallbenet lossnat och ett öga stack ut litegrand.

Drömde den nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in