Här kommer en dröm som jag drömde i sexan

(sisådär 5:an, 6:an kommer inte riktigt ihåg)
Drömmen går ut på jag är Wolverine ("Logan", i hans civila kläder: blåa jeans och skinnjacka alternativt vitt linne) i 1:a person och går/springer runt på en strand. Stranden börjar med grästuvor högst upp, och sedan sluttar själva stranden neråt mot havet. PS. Jag har alltid fått för mig att det var en grekisk strand. (Har det något med att min hittils enda flygresa gick till Kreta?

)
Iallafall... Jag springer runt på stranden men jag kunde inte "skuta ut" knivarna un knogarna. För att kunna göra detta måste jag skriva en kod på ett tagnentbord som plötsligt dyker upp uppe i skyn. När jag skriver koden sitter jag plötsligt framför datorn. Sedan är jag Wolverine igen.
Sedan med knivarna ute (de var redan ute när jag blev Wolverine, fällde inte ut dem själv) springer jag ner mot havet. Men jag springer för snabbt så jag snubblar och ramlar i havet. Jag driver ganska fort utåt och jag försöker simma in. Men då orkar jag knappt lyfta armarna. Men jag lyckas ta mig in till stranden och när jag kommer upp har jag för mig att jag är väldigt utmattad.
Sedan kommer jag inte ihåg mer. drömmen tycker jag har vissa likheter med ett avsnitt ur X-Men Evolution (S01E12 tror jag). X-men evolution började sändas på Cartoon Network ungefär då har jag för mig och jag blev mkt förtjust i den serien

.
Jag är ensam i hela drömmen f.ö.
Det hade varit kul om den betyder något.