Jag drömde det här inatt.
Det var kväll och ganska mörkt. Jag och några kompisar och min flickvän satt högst uppe på ett berg och såg på en film, som visades med projektor på ett annat berg. Alltså det andra berget användes som bioduk. Någon ramlade ner från berget och alla utom jag och flickvännen sprang iväg för att hämta en doktor. Vi var kvar och fortsatte se på filmen, oberörda av att vår kompis ramlat ner från berget och troligen var svårt skadad
Plötsligt blir filmen till en hårdrockskonsert med Metallica. Vi sitter där uppe på berget och lyssnar på musiken, och äter chips. Lika plötsligt kommer min exflickvän som jag inte pratat med på jättelänge, och hon försöker kyssa mig. Jag knuffar bort henne och hon blir jättearg, börjar knuffa tillbaka medans min nuvarande flickvän sitter och ser jätteförvånad ut

medans metallica spelar Creeping Death i bakgrunden. Värsta dramat liksom!
Jag säger åt mitt ex att gå iväg, så hon gör det. Samtidigt kommer alla kompisar tillbaka, men de har ingen doktor med sig. De säger att vi måste gå till Stockholm. (som i verkligheten ligger 40 mil från där jag bor) Så vi går till Stockholm, det är alldeles nedanför klippan vi sitter på. Efter någon minut är vi i vid stockholms slott, fast det såg inte ut som det egentligen gör. Vi går in i slottet och då aktiveras en massa fällor. Någon får en stor hammare i huvudet och jag blir nerkuffad i ett hål.
Nere i källaren möter vi två män med pilbågar, som jag absolut vet att de är fransmän. Jag och mina två kompisar som också följde med ner till källaren tar fram våra pilbågar, som vi har i en orange ryggsäck, men vi har inga pilar. Så jag springer fram till en bardisk och hämtar en stor kniv som ligger där. Fransmännen skjuter pilar mot mig men de missar. Jag jagar bort dem med kniven, och sen går vi ut ur slottet.
Då kommer kungen gående, det är Carl den sextonde Gustav, den nuvarande kungen. Men han kallar sig för Karl den Sjuttonde, och har blå-gula kläder på sig. Han tar min kniv, eftersom den är av silver och hör till slottet och säger att det är bra att jag jagat bort fransmännen som stulit hans slott. Kungen och jag har plötsligt varsitt litet glas med whiskey, som vi skålar med.
Sen vaknade jag