2009-11-21, 10:12
Medlem
euphorias avatar
Inatt drömde jag om när jag bodde med min far som mobbade mig, fast det gjorde han i verkliga livet också. Men nu till det sjuka: Det har alfrig hänt förut men minnena fick mig att gråta helt hysteriskt hårt vad kan det ha berott på?
Citera
2009-11-21, 14:08
Medlem
Knäpp, pedofilaktig dröm.

Hade en konstig dröm inatt. Det hela kommer nog i från att jag igår kollade på klipp med Markus Näslund (hockeyspelaren) och att jag även kollade en artikel om en 11-årig tjej som fått barn med en vuxen man.

Jag kommer inte ihåg drömmen speciellt väl. Men det var iallafall så att jag på något konstigt ställe stötte på Markus Näslunds dotter. Jag såg henne som otroligt söt, och jag tror vi blev vänner. Hon verkade gilla mig iallafall. Sedan frågar jag henne hur gammal hon var, och hon var 13 år gammal. Dock såg hon lite äldre ut, och var väldigt mogen till sättet.

Sedan minns jag att vi dansade också. Mitt i dansen kommer min far in och stoppar oss, och lixom säger något i stil med "såhär får du inte göra, hon är bara 13 år", men då var jag noga med att poängtera att jag inte skulle göra något med henne. Vi bara dansade.

Alltså: I drömmen kände jag en otrolig dragkraft till en söt 13-årig flicka. Fast viktigt också att jag säger att jag inte ville ligga med henne eller inte tänkte kyssa henne i drömmen. Kändes dock konstigt att jag i drömmen blev så attraherad av en 13-årig flicka.
Citera
2009-11-21, 16:38
Medlem
Pontus900s avatar
Dröm nyligen

Var inte inatt jag drömde utan la mig på sängen och somnade till
Drömmen var obehaglig på ett sätt..

Det hela började med att jag var inne i en lägenhet på en fest eller något, var nog berusad och de verkade de flesta vara eftersom de satt på golvet intill en vägg och flummade.

Jag började iallafall prata med nån tjej och då från ingenstans kommer ett gäng djurgårdare( förstod det på deras supportertröjor) in och börjar tjafsa, jag är osäker på om de misshandlade mig ( i drömmen kändes dom allmänt jobbiga ) för det hela slutade med att jag brutalt dödade två av dom i köket med hjälp av någon slags klubba

När detta hände kände jag ett starkt obehag och sedan slutade drömmen..

Kan tilläggas att Jag inte bryr mig ett dyft om svensk fotboll, är inte heller våldsam av mig

Vafan?
Senast redigerad av Pontus900 2009-11-21 kl. 16:57.
Citera
2009-11-21, 17:11
Medlem
HerrSeriöss avatar
Jag drömde det här inatt.

Det var kväll och ganska mörkt. Jag och några kompisar och min flickvän satt högst uppe på ett berg och såg på en film, som visades med projektor på ett annat berg. Alltså det andra berget användes som bioduk. Någon ramlade ner från berget och alla utom jag och flickvännen sprang iväg för att hämta en doktor. Vi var kvar och fortsatte se på filmen, oberörda av att vår kompis ramlat ner från berget och troligen var svårt skadad

Plötsligt blir filmen till en hårdrockskonsert med Metallica. Vi sitter där uppe på berget och lyssnar på musiken, och äter chips. Lika plötsligt kommer min exflickvän som jag inte pratat med på jättelänge, och hon försöker kyssa mig. Jag knuffar bort henne och hon blir jättearg, börjar knuffa tillbaka medans min nuvarande flickvän sitter och ser jätteförvånad ut medans metallica spelar Creeping Death i bakgrunden. Värsta dramat liksom!

Jag säger åt mitt ex att gå iväg, så hon gör det. Samtidigt kommer alla kompisar tillbaka, men de har ingen doktor med sig. De säger att vi måste gå till Stockholm. (som i verkligheten ligger 40 mil från där jag bor) Så vi går till Stockholm, det är alldeles nedanför klippan vi sitter på. Efter någon minut är vi i vid stockholms slott, fast det såg inte ut som det egentligen gör. Vi går in i slottet och då aktiveras en massa fällor. Någon får en stor hammare i huvudet och jag blir nerkuffad i ett hål.

Nere i källaren möter vi två män med pilbågar, som jag absolut vet att de är fransmän. Jag och mina två kompisar som också följde med ner till källaren tar fram våra pilbågar, som vi har i en orange ryggsäck, men vi har inga pilar. Så jag springer fram till en bardisk och hämtar en stor kniv som ligger där. Fransmännen skjuter pilar mot mig men de missar. Jag jagar bort dem med kniven, och sen går vi ut ur slottet.

Då kommer kungen gående, det är Carl den sextonde Gustav, den nuvarande kungen. Men han kallar sig för Karl den Sjuttonde, och har blå-gula kläder på sig. Han tar min kniv, eftersom den är av silver och hör till slottet och säger att det är bra att jag jagat bort fransmännen som stulit hans slott. Kungen och jag har plötsligt varsitt litet glas med whiskey, som vi skålar med.

Sen vaknade jag
Citera
2009-11-22, 14:35
Medlem
euphorias avatar
Alla jag känner, myndigheter och hela köret har fått reda på när jag tjackrunkat. Polisen har haft koll på mig på nätet och avlyssnat mig. Jag blir tillfrågad under ett möte med skolan ang. det här men blånekar. Tydligen ses det hela som ett sexuellt ofredande och jag uppfylls av skam.

Jag var ute och körde på min gamla moped, det var vinter och solnedgång. så hela vinterlandskapet var orangefärgat av ljuset. Varje gång jag ska bromsa så flyger jag över styret och slår hakan i asfalten. Åker vidare. Sedan kör jag in på en liten skogsväg där det springer älgar och rådjur med lurvigare pälsar än vanliga rådjur framför mopeden hela tiden. Sedan stannar jag upp när jag ser en björn som nosar mig i örat (Björnen har dessutom en piercing i nosen!).
Citera
2009-11-22, 15:07
Medlem
EHJs avatar
I natt drömde jag att de hade läckt en film med bröderna Ill bill & Necro där dom gjorde olika akrobatiska konster medans dom knullade varandra. Blev ett jäkla liv om filmen på internet och snart kände alla till den. En annan sekvens ur den drömmen är att min mor hade kommit hem och börjat tapetsera om i mitt rum, tapeterna föreställde massvis med olika utklipp från just den här filmen.
Citera
2009-11-22, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EHJ
I natt drömde jag att de hade läckt en film med bröderna Ill bill & Necro där dom gjorde olika akrobatiska konster medans dom knullade varandra. Blev ett jäkla liv om filmen på internet och snart kände alla till den. En annan sekvens ur den drömmen är att min mor hade kommit hem och börjat tapetsera om i mitt rum, tapeterna föreställde massvis med olika utklipp från just den här filmen.

Hahaha, jävlar vad fult.
Citera
2009-11-22, 22:15
Medlem
UpMagiCs avatar
mmmm... fan att man glömmer senare, jag hade ju fullkoll på min dröm när jag vaknade i morse

Känslan som jag upplevde under drömmen kommer jag i håg, men inte vad som hände.
Senast redigerad av UpMagiC 2009-11-22 kl. 22:19.
Citera
2009-11-22, 22:20
Medlem
GuzziLagos avatar
mamma

drömmde om min mamma, drömmer väldig ofta om min mamma och jag tycker om att göra de för hon gick bort för 2 år sen .
Citera
2009-11-23, 00:38
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuzziLago
drömmde om min mamma, drömmer väldig ofta om min mamma och jag tycker om att göra de för hon gick bort för 2 år sen .
Du är inte ensam om det, min mamma dog för snart åtta år sedan och jag har drömt att hennes död inte inträffade på riktigt några gånger. Vad exakt drömde du?

Fan det har redan gått åtta år, det känns udda för jag kunde nog aldrig föreställa mig ett liv utan min mamma. Jag känner iof ingen sorg över just det. Är mer bedrövad över att min pappa fick ensam vårdnad fyfan ...
Citera
2009-11-23, 07:22
Medlem
euphorias avatar
Sverige hade en egen rymdstation som konung kung Carl XVI Gustaf och Lars Ohly invigde på plats tillsammans med liveband i direktsändning. Jag var givetvis också där, men var själv en objuden gäst som huserade i maskinrummet och Ohlys underhuggare var givetvis ute efter oss
Citera
2009-11-23, 16:56
Medlem
fladdermuuuss avatar
Efter att ha varit uppe hela natten och lyssnat på elektronisk musik drömde jag att jag var på något slags jättestort ravepartaj. Tyvärr hade en DJ insjuknat, så jag plöjer mig fram genom massorna för att ta över showen. Efter några sekunder går det dock upp för alla (inkl. mig själv) att jag inte alls vet hur man gör. Blev ordentligt hatad, men av någon anledning vägrade jag ge upp och fortsatte pilla på reglagen i hopp om att jag skulle lära mig tillslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in