2012-06-10, 12:05
Medlem
Farmor92s avatar
Drömde att en person som jag kände skulle komma över till mig med sin nya fru som var asiatisk. Men skenet bedrog verkligen honom, var nån extremt ful dvärg som verkligen inte var asiatisk! Så jag och min fru som jag hade i drömmen blev sjukt chockade och var osäkra om vi skulle berätta för honom att han hade bara blivit ihop med nån dvärg som verkade ha nå sorts handikapp för hon såg helt fugded up i ansiktet och satt o skrek varje halv minut "NATURELL!"
Sen försökte frun som jag hade i drömmen att duscha och så försökte den dryga jäkla dvärgen ta sig in till duschen och började skrika som fasen så jag fick utbrott och försökte tysta ner henne " NU FÅR DU FAN TA OCH HÅLLA KÄFT NÅNGÅNG!" hållde mer dock nästan på att garva för hon såg verkligen helt bisarr ut i ansiktet.
Sen hände det nåt skumt, pojkvännen sköt henne och så vet jag inte varför men så knäckte han ett ägg på bakhuvudet på henne och så blev det som exoriscmen att hennes nacke knäckte så man såg att hon kollade på henne, såg otroligt fult ut bara så var inte exakt nå läskigt att behöva se det men sen så tillslut så vaknade man!
Citera
2012-06-10, 22:12
Medlem
Jag har nyligen skaffat TV och nojjar över att jag inte kan ljuga med pokerface till radiotjänst angående att slippa betala licens skiten.

Så självklart drömde jag att det kom en idiotkontrollant när min balkongdörr stod öppen och han kikade in och såg min plasma-tv
Citera
2012-06-11, 14:49
Medlem
Acid-Brains avatar
Drömde att jag fick reda på att jag tydligen ägde en liten lägenhet i ett höghus på 13 våningar. Lägenheten var högst upp och jag drabbades av höjdskräck då jag tittade ut från fönstret och ner mot gården. Jag gillade inte heller att köket var smalt och avlångt, eftersom jag inte kunde placera mitt köksbord så som jag ville.
Citera
2012-06-11, 16:07
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor92
Drömde att en person som jag kände skulle komma över till mig med sin nya fru som var asiatisk. Men skenet bedrog verkligen honom, var nån extremt ful dvärg som verkligen inte var asiatisk! Så jag och min fru som jag hade i drömmen blev sjukt chockade och var osäkra om vi skulle berätta för honom att han hade bara blivit ihop med nån dvärg som verkade ha nå sorts handikapp för hon såg helt fugded up i ansiktet och satt o skrek varje halv minut "NATURELL!"
Sen försökte frun som jag hade i drömmen att duscha och så försökte den dryga jäkla dvärgen ta sig in till duschen och började skrika som fasen så jag fick utbrott och försökte tysta ner henne " NU FÅR DU FAN TA OCH HÅLLA KÄFT NÅNGÅNG!" hållde mer dock nästan på att garva för hon såg verkligen helt bisarr ut i ansiktet.
Sen hände det nåt skumt, pojkvännen sköt henne och så vet jag inte varför men så knäckte han ett ägg på bakhuvudet på henne och så blev det som exoriscmen att hennes nacke knäckte så man såg att hon kollade på henne, såg otroligt fult ut bara så var inte exakt nå läskigt att behöva se det men sen så tillslut så vaknade man!
HAHAHAHAHAH! Det låter som en fin dröm.

Jag drömde att en person utan ben och avhuggna armar satt/låg på mitt golv halvnaken. Trots att vi inte kände varandra bad han mig runka av honom, vilket jag gjorde. Dock började han pissa ner hela rummet så jag var tvungen att tvätta upp efteråt med hjälp av att dra en tvättsvamp över väggarna. Inte så fräscht.
Dessutom var det flera andra personer i rummet som inte tyckte något av det som skedde var annorlunda eller märkligt.
Citera
2012-06-11, 18:08
Medlem
Snooze91s avatar
Jag drömde om mitt ex nuvarande kille. Jag har verkligen ingen aning vem det är. Men i drömmen hette han Andreas, gillade att mecka med bilar, och han var snäll nog att hjälpa mig att laga min egen bil.

Därefter gick jag över till en något obekvämare dröm. Nämligen att jag såg sex stycken versioner av mig själv på ett kort, varav den ena var min kompis iklädd mina kläder, det spökade tydligen i det huset vi var i - och i drömmen tolkade jag som att det var fem stycken `andar` som vakade över mig på kortet. Lite senare står jag och gör någonting med mitt bakhuvud framför en spegel i badrummet, typ kliar mig i bakhuvudet. Fast spegelbilden av mig själv står med armarna längs sidorna, varvid jag blir rädd att spegelbilden är olik det jag gör i `verkligheten`. I samma ögonblick känner jag hur jag får andnöd, och blir strypt. Känslan var så stark, så det kändes som man blir strypt på riktigt. Jag springer ut ur huset fortfarande med känslan av att bli strypt och snart medvetslös. När jag kommer ut i friska luften får jag tillbaka syretillförseln och jag vaknar upp.

Jag har precis börjat utforska astralprojicering etc. Innan jag la mig för natten hade jag försökt meditera mig in i ett oerhört lugnt tillstånd, men fått känslan av att min styvmor som är död sen 2 år tillbaka tog mig i vänsterhanden på ett lugnande sätt. Därefter drömmer jag detta om spöket.

Jag letade efter vad denna dröm kan betyda. Att drömma om spöken kan tydligen betyda flera saker, att det finns något i sitt förflutna man inte kan glömma (mitt ex som jag verkligen saknar) eller att någon försöker kontakta mig (min döda styvmor). Vet inte riktigt hur jag ska tolka detta.
Citera
2012-06-11, 18:53
Medlem
Frabbes avatar
Jag drömde att alla människor hade en klocka på armen, som i "In Time". Jag hade tretton minuter kvar, och min mor gav sig hennes sista timmar och dog för mig.
Citera
2012-06-13, 20:26
Medlem
Jag drömde om min fd(?) pojkvän och våran färska separation. Min dotter hade drömt ungefär samma sak inatt. Jag undrar om han också drömde samma sak.
Senast redigerad av Akvamarin 2012-06-13 kl. 20:40.
Citera
2012-06-13, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snooze91
Jag drömde om mitt ex nuvarande kille. Jag har verkligen ingen aning vem det är. Men i drömmen hette han Andreas, gillade att mecka med bilar, och han var snäll nog att hjälpa mig att laga min egen bil.

Därefter gick jag över till en något obekvämare dröm. Nämligen att jag såg sex stycken versioner av mig själv på ett kort, varav den ena var min kompis iklädd mina kläder, det spökade tydligen i det huset vi var i - och i drömmen tolkade jag som att det var fem stycken `andar` som vakade över mig på kortet. Lite senare står jag och gör någonting med mitt bakhuvud framför en spegel i badrummet, typ kliar mig i bakhuvudet. Fast spegelbilden av mig själv står med armarna längs sidorna, varvid jag blir rädd att spegelbilden är olik det jag gör i `verkligheten`. I samma ögonblick känner jag hur jag får andnöd, och blir strypt. Känslan var så stark, så det kändes som man blir strypt på riktigt. Jag springer ut ur huset fortfarande med känslan av att bli strypt och snart medvetslös. När jag kommer ut i friska luften får jag tillbaka syretillförseln och jag vaknar upp.

Jag har precis börjat utforska astralprojicering etc. Innan jag la mig för natten hade jag försökt meditera mig in i ett oerhört lugnt tillstånd, men fått känslan av att min styvmor som är död sen 2 år tillbaka tog mig i vänsterhanden på ett lugnande sätt. Därefter drömmer jag detta om spöket.

Jag letade efter vad denna dröm kan betyda. Att drömma om spöken kan tydligen betyda flera saker, att det finns något i sitt förflutna man inte kan glömma (mitt ex som jag verkligen saknar) eller att någon försöker kontakta mig (min döda styvmor). Vet inte riktigt hur jag ska tolka detta.

Det därlåter inte bra. Inte bra alls. Mitt råd som mycket erfaren drömmare är att du antingen slutar omgående med astralprojiceringen eller i allra minsta fall skaffar dig kunskap om, och skydd mot det ockulta. Annars kan det gå helt överstyr.
Citera
2012-06-16, 12:12
Medlem
Roxanas avatar
Hade 3 drömmar inatt.

En handlade om att jag hade hyrt en häst och skulle rida ute. Nån kille som inte var svensk skulle följa med en bit till fots. Minns att jag var osäker på var det fanns ridvägar och exakt åt vilket håll jag skulle rida.

I andra drömmen är jag på ett sjukhus där gigantiska kattdjur går i korridorerna. Troligen en rest från mitt Star Wars - maraton under dagen. I drömmen får jag en stark känsla av att ha drömt om detta ställe förut. Jag säger det tom till en person som är med mig.Men jag känner inte igen miljön från tidigare drömmar, som jag annars brukar kunna göra.

Tredje drömmen handlar om droger. Två killar sitter med nåt som ser ut som en tjackbrud med utsmetad make up. Hon fyller på en massa små vita muggar framför dem med pulver från kapslar.
Citera
2012-06-17, 10:59
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Jag drömde att jag var ute i trädgården till mitt förra hus. Det var mörkt ute, och jag hörde någonting flaxa förbi mina öron. Jag tittade uppåt, och såg säkert ett hundratal fladdermöss som flög omkring och skrek. Jag tittade mot en lönn som stod på gården, och såg en ilsken kråka som kraxade och brottades med en fladdermus.
Citera
2012-06-17, 11:14
Medlem
gammatrons avatar
Bakis som jag var så handlade drömmarna mycket om att på något sätt få i mig alkohol.
Citera
2012-06-18, 02:41
Medlem
mr.moons avatar
Att några vänner och jag skulle äta mat på världens godaste indiska restaurang men aldrig kom fram :(
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in