Kommer inte ihåg drömmen exakt, men har en undermedveten känsla av att det som hände tidigare i den här drömmen än vad jag kommer ihåg var betydligt coolare
Hursomhelst, hade jag och några andra lyckats komma till en annan planet som var väldigt lik våran egen. Just på det stället vi kom till var det en hamn med många båtar, men absolut inga människor. Vi åkte runt och hade lite konversationer med varandra och begav oss sedan, med båtar har jag för mig eller så flög vi, längs en lång kanal där vi passerade ett antal fina båtar och vattenskotrar. Tyckte det var häftigt med stora vattenskotrar som hade 500 hk utombordare
Vi åkte därefter runt på ett hav en bra stund och en av sakerna jag kommer ihåg är att vattnet var sötvatten och jag kommenterade vad mycket vatten det egentligen finns. Vi åkte i alla fall runt mycket och många olika saker hände hela tiden så är omöjligt för mig att försöka få ihop något vettigt av det.
Det här var andra natten i rad som jag haft en lite halvskum dröm. Igår natt var jag och många av mina vänner vid en borg och detta var för flera hundra år sedan. Hann med att döda lite krigare från borgen och även undvika att bli dödad. Hann även med att pilla lite på en brud...
... och ja, jag känner henne på riktigt

hehe