Drömde att jag åkte i en bil packad med människor. Dvs. många fler än vad bilen fick ta. Vi fick jagen av polisen och till slut stoppade. Poliser stormar åt alla håll, men det är bara mig dom sliter ut. Dom trycker upp mig mot väggen och stoppar upp en finger i röven på mig, och behåller det där! Det kändes verkligen som att någon gjorde det på riktigt.
Jag vänder mig mot poliserna och skriker "Det här har med M***** F****** att göra, eller hur?!" (En polis som försökte, falskeligen, sätta dit mig för våld mot tjänsteman.) Poliserna svarar leendes att så var fallet.
Jag "vaknar" bredvid en tjej jag känner allt för väl i verkligheten. Hon skakar på rumpan som att retas sexuellt med mig. Jag tänker "Äh, vad fan en gång..." och vänder mig om för att knulla. Då vaknar jag på jag och inser att jag bara har hunden bredvid mig. Tack och lov.
Somnar om och drömmer att jag står framför en flygplansmotor när planet precis ska lyfta, för att se om jag klarar av att hålla emot suget som blir av motorerna. Jag klarar det och ser planet lyfta. Sen är jag med min far i stan, han pekat mot luften och säger "Där i sitter D**** på väg till Thailand." Jag svarar att det inte kan stämma. För det första så flög planet norrut, för det andra var det för litet. "Vänta lite.." sa pappa. Då vänder planet om och fyger förbi oss, söderut på extremt lågt avstånd. Jag var orolig att dom skulle stöta i taken i stan.
Nästa ögonblick är jag på planet, vilket visar sig ha minst två våningar, då det är en trappa som minst är femton meder bred som leder ned till nedervåningen. Undrar om det brukar så ut så här på långa flyg, D**** blir förbannad och säger att det alltid är så. Jag blir förbannad och står plötsligt och sparkar på en annan kille, tillsammans med hans egna barn.
Sen kommer mamma in i rummet med en joint, för att jag ska kunna somna. Jag ska precis tända jointen när jag vaknar. Den här gången besviken att jag inte hade någon joint.