Jag minns inte riktigt, men jag kan berätta en annan sjuk dröm jag hade för inte så längesedan.
Jag var med en polare och så hade han tydligen köpt massa amfetamin. Så tog vi en spårvagn som ledde in till en skog, vi var ensamma på spårvagnen och ingen körde den, men den körde automatiskt och det var inga såna spår den åkte på, utan den åkte bara rätt ut i skogen utan problem.
Vi klev av den efter ett tag och gick in i en grotta där det fanns bord, TV och allt möjligt, så hade han allt amfetamin i en stor jävla burk, tänk er typ en tom relativt stor konservburk, t.ex en sån burk man får när man köper ärtor eller majs fast större och bredare.
Han öppnade den och den var proppfylld med vitt pulver, och där satt vi och sniffade hela jävla natten.
Helt plötsligt var vi inne i en lägenhet och höll på och sniffa som fan och kollade på TV, sedan gick vi ut på balkongen och skulle röka en fet, vilket vi gjorde.
Men då stack en granne ut huvudet och började skälla, då gick vi båda in snabbt och båda faceplantade i golvet. Vi däckade typ, fast ändå inte, för jag minns att jag bara låg där, men inte medvetslös i drömmen liksom. Däremot vaknade jag efter det, tror jag, eller minns inte mer av det.
Ganska skum dröm.
600 inlägg, wooo.