2014-12-14, 23:06
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Jag och en kompis stal varsin civil polisbil. Blev gode livat och en rätt rejäl jakt då dom började komma oss på spåren.
Citera
2014-12-15, 12:21
Medlem
Bret-Harts avatar
Drömde om "Coolduder" på Youtube,var med i hans video när vi var på stan i San Diego och vi skulle käka och det var viktigt att räkna kalorier som han gör nu för tiden
Citera
2014-12-15, 17:38
Medlem
HighwayDelights avatar
Jag och min sambo och hans två bröder var i något rum, jag var naken på överdelen, och den ena lillbrorsan slickade på min högra bröstvårta, wtf!
Citera
2014-12-15, 19:32
Medlem
evelinbergvalls avatar
Drömde en så sjukt konstig grej.. att min lillebror kom in med en verktygslåda som var blå på ena sidan och röd på andra och repeterade meningen "du måste va röd, du måste va blå, du måste ta nånting" ett antal gånger:O Sen fick jag typ ett anfall och sprang omkring och sa samma mening till alla jag hittade, sen vaknade jag
Citera
2014-12-16, 18:46
Medlem
Landsknechts avatar
Jag drömde att jag hittade en massa pengar i en låda i vildmarken och började samla på mig allt. I sann pessimistiskt anda tänkte jag "Fan, jag drömmer säkert..." och det stämde förstås .
Citera
2014-12-16, 22:32
Medlem
donaukinds avatar
Jag var en D&D-gubbe i ett slott, men hade helt fel stats och då kom det två andra och retade mig för dom. En av dom stal mitt svärd, och när jag försökte ta tillbaka det så styckade han mig. Så kort och gott, jag drömde att jag dog.

Och jag borde nog sluta spela dator innan jag går och lägger mig.
Citera
2014-12-18, 06:37
Medlem
En jävligt skum natt!

Det börja med att jag hörde brorsans alarm och då märkte att jag hade mjukisbrallor på mig vilket är jävligt konstigt då jag inte kan minnas att jag somna med dem på? Va ju jävligt trött igår men slog på en film och la mig i sängen så kan inte tänka att jag missa det!
Ligger och vrider o vänder mig en stund, börjar sedan fippla med mobilen och när jag ska gå upp har jag inga brallor på mig och jag kan fan inte minnas att jag tog av mig dem!
Är ju helt 100 på att jag hade brallor på mig haha! Tror ni allt va en dröm eller? Kändes så verkligt

Sorry för luddet skrivet så här på morgonkvisten

// Hueaa
Citera
2014-12-18, 10:24
Medlem
Bret-Harts avatar
Drömde att jag skulle gå gymnasiet igen och frågade om det verkligen var nödvändigt?
Citera
2014-12-18, 23:03
Medlem
kakburks avatar
Drömde märkligt inatt och skrev i mitt yrvakna tillstånd ner drömmen direkt på datorn:

Jag bodde yute på en skogsgård och jag bodde å verandan. Hfade en ljusblå traktor som gick fint. Det kom plötsligt ett gäng från byn oc skulle spella fotboll på min gräsmatta. En tjjej var med som jag vat inrnteresserad av men hon hade förut normalla bröst men nu hade hin nästan inga alls som putade ut.

Sen skulle vi byta någit på en bil med ett krokit rör som stacjk in iett annat rör men det blev efter två för lite maeterial att sitta själv, det skulle stickas in genom etthål i taket. Få sa jag att jag kunde fåsta det med min svets och det guck de med på. Det var en volvo duett men när vi var färdiga såg jaf att det vqarr en 152d.

Jag körde sen med 142volvon genom en by och någon osynig börjde gasa så jag skrek"nej dusaja". Dusaga var den osynlige. Jagförsökte slitta loss för Dusaja försökte styra av vägen i hög fart. Jag skrek gela tiden "nej Dusaja" memn den varv galen och lyssnade inte. Då märkte jag att jafg hade kvinnoröst och var en snygging i t30 års åldern med brynt hår och glasögon.
Sen stänfe jag av med nyckeln i full gas och skrrek nej Dusaja högt, dågav dusaja mig en hård örfil och stönade hotfullt "uhhh" som i en skräckfilm och vi krashcade på en åker och jag dog.

Då vaknade jaag och var verjkligen kissnödi so jaf misstänkte att dusaja var en israelisk ande.
Citera
2014-12-19, 15:25
Medlem
Albigbois avatar
3 drömmar om diverse kvinnor i min ålder.

Den sista drömmen dock, blev jag så jävla tokkär och hon var fan helt perfekt. Drömde att jag var en helkväll med henne i en lägenhet i stan hos en polare. Och vi båda märkte att det slog gnistor om oss. Dagen efter hörde hon av sig. När jag vaknar kan jag konstatera att jag aldrig sett kvinnan i mitt liv , men hon var helt perfekt till utseende.

Hatar att vakna kär sådär...
Citera
2014-12-21, 02:17
Medlem
Landsknechts avatar
Jag drömde att jag knullade en fet och inte särskilt fager tjej och sprutade i henne... Riktigt äckligt och jag kände en oerhörd lättnad när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. Förhoppningsvis kommer det aldrig att ske för mig i vaket tillstånd.
Citera
2014-12-21, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evelinbergvall
Drömde en så sjukt konstig grej.. att min lillebror kom in med en verktygslåda som var blå på ena sidan och röd på andra och repeterade meningen "du måste va röd, du måste va blå, du måste ta nånting" ett antal gånger:O Sen fick jag typ ett anfall och sprang omkring och sa samma mening till alla jag hittade, sen vaknade jag

Du tror inte att det kan ha varit the Matrix som kom och ville värva dig? Innehållet i lådan kunde då tänkas vara de två pillren (ett för illusionen, ett för den verkliga verkligheten, minns inte vilket som var blått respektive rött) du fick välja mellan och sedan försöka värva fler med i det här fallet... Inte börja langa Matrixpiller nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in