En jävligt skum natt!
Det börja med att jag hörde brorsans alarm och då märkte att jag hade mjukisbrallor på mig vilket är jävligt konstigt då jag inte kan minnas att jag somna med dem på? Va ju jävligt trött igår men slog på en film och la mig i sängen så kan inte tänka att jag missa det!
Ligger och vrider o vänder mig en stund, börjar sedan fippla med mobilen och när jag ska gå upp har jag inga brallor på mig och jag kan fan inte minnas att jag tog av mig dem!

Är ju helt 100 på att jag hade brallor på mig haha! Tror ni allt va en dröm eller? Kändes så verkligt
Sorry för luddet skrivet så här på morgonkvisten
// Hueaa