Otäck dröm som kom sig av följande verklighetsunderlag: på Facebook har länge nu en och samma man, kommit högt upp bland "folk som du kanske känner". Han är en vän till en vän, men den vännen har runt 200 Facebookvänner, och jag förstår inte varför jag just får upp denne som vänförslag hela tiden. För jag har bara varit inne på hans sida en gång, av nyfikenhet när det här började, så det beror inte på det, och den sidan är väldigt sluten så man får nästan inte reda på någonting - väldigt hemlig! Jag har funderat på om det kan bero på att
han är mycket inne på
min sida och läser? Googlade dock på namnet, och fick upp att han är en säkerhetsexpert!!!
I min dröm i natt så var den här mannen FBI-agent, och han stalkade mig på alla möjliga sätt p.g.a. att jag ansågs vara en säkerhetsrisk då jag är med i Sd (!). (Vilket jag är i verkligheten också. Med i Sd alltså - inte en säkerhetsrisk!

) Han smög efter mig i bil när jag gick på trottoaren, när jag kom in i min lägenhet kände jag att någon var där, något var annorlunda och det var en främmande lukt - men han smet snabbt ut bakvägen. Han hade även satt upp en dold kamera i mitt sovrum! Det blev värre och värre, och jag kände mig mer och mer förföljd och inklämd - inget privatliv alls, denne mannen visste allt om mig! Vaknade alldeles kallsvettig!
Tror att allt tal om ISS-terrorister som är säkerhetsrisker, och nu ska få komma tillbaka till Sverige, inverkade på att jag drömde det här också. Men det var en tid, i början när jag gick med i Sd långt innan det började bli rumsrent, då man nästan kände sig som att man var ute i ogjort ärende när man gick på mötena - och jag tror att det har satt sina spår i själen faktiskt... Det är inte alls omöjligt att det finns en akt om mig på SÄPO.
Måste nästan (i verkligheten) kontakta den här karl'n, och ta reda på vem han är...