2014-04-09, 11:30
Medlem
ElzyLays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Hrligt att han delade ut en knga t krringen det sista han gjorde.

Kvartoft kan de slnga t helvete, hoppas gw kommer tillbaka. Skulle vara roligt att se janne josefsson och gw, kunde ha blivit intressant. Eller platt fall. Nt av de tv.

Vad pratar du fr strunt, skulle dom separera detta radarpar? Hon matchar ju GW perfekt med sin godmodiga humor. Fattar du inte att gnabbet r krleksfullt?
Kul om han fortstter.
Citera
2014-04-09, 15:36
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det dr har jag ocks tnkt. De kan brja med Danmark, Finland och Norge. Dr finns rtt mycket intressant som frmodligen har gtt oss svenskar ver huvudet.
GW har gjort tv-serien Engelska mord. Han kan flja upp med Danska mord, Finska mord och Norska mord.
Citera
2014-04-09, 19:50
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
GW har gjort tv-serien Engelska mord. Han kan flja upp med Danska mord, Finska mord och Norska mord.
Jo, men i s fall fr de lgga ner lite mer jobb p det eftersom jag tyckte att Engelska mord kndes lite tunt. Helst ser jag dock en mer internationell inriktning p det vanliga Veckans brott.
Citera
2014-04-09, 19:52
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Jo, men i s fall fr de lgga ner lite mer jobb p det eftersom jag tyckte att Engelska mord kndes lite tunt. Helst ser jag dock en mer internationell inriktning p det vanliga Veckans brott.

Jag gillade varken det eller Sommarmord. Programmen hade behvt lite mer journalistisk uppstyrning och dramaturgisk knsla.
Citera
2014-04-09, 20:09
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Jag gillade varken det eller Sommarmord. Programmen hade behvt lite mer journalistisk uppstyrning och dramaturgisk knsla.
Jag hller med dig, men fr min del gr det inget om programmet r lite torrt slnge jag knner att jag har lrt mig ngot. Men visst kan en lagom dramaturginiv ge en bttre tittupplevelse. Bara det inte gr till verdrift som det gr i en hel del amerikanska true crime-program.
Citera
2014-04-09, 20:36
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:

Precis. Det r just det som r skillnaden mellan Sommarmord kontra VB d vi i VB
har Camilla som str fr den journalistiska uppstyrningen.

Hon ser till att Leif hller sig p rtt spr och att programmet rr sig framt.
Citera
2014-05-07, 10:16
Medlem
Spelarn1s avatar
En gldjens dag!

SVT gr ut med att det r klart att Leif GW ska fortstta med Veckans brott ven till hsten.
Citat:
Det har lnge varit oskert kring Leif GW Perssons fortsatta medverkan i Veckans brott. Men nu r det klart att den omttligt populra kriminologen fortstter med programmet i hst.

http://www.svt.se/veckans-brott/leif...-veckans-brott
Citera
2014-05-20, 07:45
Medlem
Quarrels avatar
Expressen: Leif GW: "Jag fr vl st dr med lngnsa"
Citat:
I samband med att fallet med bondens kor uppmrksammades i SVT:s "Veckans brott" skrev GW ner sin teori p en lapp. Lappen skulle visas nr fallet var lst och enligt honom sjlv bevisa "hur mycket detektiv" han r.
Nu sger han till Expressen.se:
Jag fr vl st dr med lngnsa, det kan jag leva med. Jag ska inte fregripa det fr det r SVT som frfogar ver det dr kuvertet men d fr ju tittarna n en gng uppleva hur jvla fel jag kan ha ibland, sger han och tillgger:
Det ser jag fram emot. Det blir bra tv om inte annat.
Citera
2014-06-09, 14:18
Medlem
Quarrels avatar
Nu r kobonden helt friad: klagaren verklagar inte tingsrttens friande dom mot ko-bonde
Det ska bli intressant att lsa vad som str i kuvertet. Hur mycket fel hade GW?
Citera
2014-09-20, 09:01
Medlem
Ssongstart 14 Oktober

Citera
2014-09-20, 10:28
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nu r kobonden helt friad: klagaren verklagar inte tingsrttens friande dom mot ko-bonde
Det ska bli intressant att lsa vad som str i kuvertet. Hur mycket fel hade GW?

Jag tror att han klippte att det var bonden. Annars skulle han inte ens gra den dr kuvertgrejen.
Klantigt av bonden att dra dit GW i frsta lget. Tog nog inte mnga minuter innan han genomskdade bedragaren.
Citera
2014-09-20, 23:14
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Ssongstart 14 Oktober

Ett gldjande besked. GW r en skn motvikt mot allt hurtfriskt gapflabbande i rutan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in