2014-03-13, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocket-Queen
G.W., vilken lirare. Praktiserade p fretaget som har hand om ljudproduktionen fr Veckans brott frut och fan vad han svamlade. Inspelningen fick alltid kortas ner med cirka 40 minuter fr att han bara babblade p.

Intressant. Synd att man inte kan ta del av det. Jag hr till dem som sitter med spetsade ron och lyssnar nr han pratar, och tycker nstan varenda ord han sger r informativt och verkar vl valt.
Citera
2014-03-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Nej, det var absolut inte ett riktigt tillslag. Media fr inte flja med polisen vid spaning och gripande. Du har nog tittat lite fr mycket p COPS.
Du har ingen koll. Har du kollat p 112 - P liv och dd? Dr fr man flja svenska poliser nr dom jobbar.
Citera
2014-03-17, 01:36
Medlem
Om Leif G.W slutar medverka i veckans brott, vilket jag vill minnas att han sagt fr ett tag sen att han mnar gra nu efter denna "omgngen", s kommer programmet att tappa mycket expertis och med det mnga tittare. Jag tycker Camilla r rtt trevlig att se p, men det r ju dock inte hon som str fr de djupa analyserna. Detta r givetvis SVT medvetna om, och jag r rtt sker p att veckans brott r en av deras strsta dragplster. r ven rtt vertygad om att det inte blir flera ssonger med Leif G.W, s d fr de vl ta in hans kollega Jerzy Sarnecki, n skojar bara...Ser dock fram emot att se jaktprogram med Leif G.W och sexiga Lotta Lundgren, ngon som vet nr det brjar?
Citera
2014-03-17, 10:37
Medlem
keyzexs avatar
Fr min del kan dom lgga ner oavsett om GW r med eller inte.

Den sista ssongen har ju till stor del bara handlat om hur polisen arbetar inom olika sektioner, jag tycker det har blivit skit trkigt.
Citera
2014-03-17, 12:03
Medlem
rlige Harrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Bra avsnitt med aktuella och intressanta inslag. Lite snplig avslutning bara, med oppnat kuvert och Leffes oklara framtid i programmet.
Var det bara jag som tyckte att GW verkade rtt hrt p ssen i programmet? Frgan r om Veckans brott har ngon framtid utan honom, det r vldigt mycket GW-TV ver det.
Citera
2014-03-17, 14:04
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyzex

Den sista ssongen har ju till stor del bara handlat om hur polisen arbetar inom olika
sektioner, jag tycker det har blivit skit trkigt.

Ja jag hller med om det men det kan ju ha sin frklaring i Leifs hlsa att de
drfr har ftt skra ner p inslagen med Leif fr att han inte klarade av att
spela in mer n vad de gjort.
Citera
2014-03-17, 19:55
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
Ja jag hller med om det men det kan ju ha sin frklaring i Leifs hlsa att de
drfr har ftt skra ner p inslagen med Leif fr att han inte klarade av att
spela in mer n vad de gjort.

Det kan mycket vl vara s att GWs vacklande hlsa har pverkat omfattningen p allt extern material.

Frgan r om vi ser honom i den hr rollen fler gnger?
Citera
2014-03-18, 03:59
Medlem
sneakydudes avatar
Hrligt att han delade ut en knga t krringen det sista han gjorde.

Kvartoft kan de slnga t helvete, hoppas gw kommer tillbaka. Skulle vara roligt att se janne josefsson och gw, kunde ha blivit intressant. Eller platt fall. Nt av de tv.
Citera
2014-03-18, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Hrligt att han delade ut en knga t krringen det sista han gjorde.

Kvartoft kan de slnga t helvete, hoppas gw kommer tillbaka. Skulle vara roligt att se janne josefsson och gw, kunde ha blivit intressant. Eller platt fall. Nt av de tv.

Personligen tror jag att det skulle vara oerhrt trkigt att titta p. Josefsson skulle svnga med sina fina ord och "fakta" som han hittat p ngons vind, och GW skulle g emot honom om enbart bli irriterad.

Sen finns det inte p kartan att den konstellationen skulle bli verklighet, d PK SVT gr allt fr att knsneutralisera nu, efter alla klagoml om t.ex P spret och dylikt dr det r tv manliga programledare.
Citera
2014-04-09, 06:47
Moderator
v50s avatar
Nu sger GW att han frmodligen kommer fortstta som programledare i veckans brott frutsatt att han terhmtar sig efter operation av hften.

Citat:
Han sa tack och hej, men nu gr Leif GW Persson en kovndning och ppnar fr att terg som programledare i Veckans brott.

[--------]

Jag kommer tillbaka om jag tillfrisknar p rtt vis, sger han.

[--------]

Enligt vad de sger kommer jag vara helt terstlld till sommaren. D finns det ingen anledning att sluta jobba.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18689171.ab
Citera
2014-04-09, 11:14
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Nu sger GW att han frmodligen kommer fortstta som programledare i veckans brott frutsatt att han terhmtar sig efter operation av hften.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18689171.ab
Trevligt. Misstnkte nstan att han inte skulle kunna hlla sig borta.

I kommande ssong(er) skulle jag grna se att de tog upp lite fler utlnska fall. Sverige knns rtt uttmt vid det hr laget, och vrlden r ju som ett enda stort smrgsbord nr det gller intressanta kriminalfall.
Citera
2014-04-09, 11:25
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Trevligt. Misstnkte nstan att han inte skulle kunna hlla sig borta.

I kommande ssong(er) skulle jag grna se att de tog upp lite fler utlnska fall. Sverige knns rtt uttmt vid det hr laget, och vrlden r ju som ett enda stort smrgsbord nr det gller intressanta kriminalfall.

Det dr har jag ocks tnkt. De kan brja med Danmark, Finland och Norge. Dr finns rtt mycket intressant som frmodligen har gtt oss svenskar ver huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in