Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-04, 15:47
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Var inte Hane Kjöller betydligt snyggare och smalare än förut? Hennes bok låter intressant, i vilket fall.

Snygg vet jag inte, inte min cup of tea så att säga men hon är ju inte purung numera, kanske ger svar på din fråga.
Angående hennes bok så kan den vara intressant i så mening att det faktiskt handlar om dokumenterade fall men annars är ju Hanne Kjöller ökänd för att gärna vrida och vända på berättelser så att de passar hennes agenda.
Citera
2016-02-04, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Var inte Hane Kjöller betydligt snyggare och smalare än förut? Hennes bok låter intressant, i vilket fall.

Hanne har faktiskt genomfört en del fysiska aktiviteter av den påfrestande
sorten och det har skrivits en del om det i hennes tidning.

http://www.dn.se/arkiv/lordag-sondag...r-mot-nya-lyft

Hoppas hon fortsätter ge sig på polisen !

F ö tyckte jag Leif mest såg trött/sömnig ut vid bordssittningen, snarare än ointresserad.
Men det såg ut som om han och stolen ändrade läge och ställning när andra långpratade.
Citera
2016-02-04, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Jag har aldrig sett GW spänna ögonen i någon som han gjorde när Dan Eliasson pratade.

Då har du inte sett avsnittet när förre JK Lambertz var i Studion !
Citera
2016-02-04, 23:03
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Tror det var under det sista Dan sa som GW stirrade ner honom fullständigt.

Nej, GW såg ganska ointresserad ut under hela samtalet. Tidvis så var han långt borta i sin egen värld.
På slutet så vänder han sig mot Dan Eliasson för att inte verka provokativt ointresserad.

I senaste programmet såg han dock riktigt pigg ut när han fick vara uppe och studsa lite med Kvartoft. Gick utan käpp vilket flera har påpekat. Klar och redig i talet och verkade mer skärpt än på länge.
Citera
2016-02-05, 19:15
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Nej, GW såg ganska ointresserad ut under hela samtalet. Tidvis så var han långt borta i sin egen värld.
På slutet så vänder han sig mot Dan Eliasson för att inte verka provokativt ointresserad.

I senaste programmet såg han dock riktigt pigg ut när han fick vara uppe och studsa lite med Kvartoft. Gick utan käpp vilket flera har påpekat. Klar och redig i talet och verkade mer skärpt än på länge.

Han såg väldigt pigg ut tycker jag. Han till och med böjde på knäna o tog upp vapnet som låg på golvet vilket är rätt imponerande med tanke hans historik.
Citera
2016-02-05, 19:51
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Han såg väldigt pigg ut tycker jag. Han till och med böjde på knäna o tog upp vapnet som låg på golvet vilket är rätt imponerande med tanke hans historik.

Det är imponerande både med tanke på hans historik och hans mage...

Jag trodde nästan att han skulle ge upp försöket men då hade det förstås klippts bort.
Citera
2016-02-06, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Snygg vet jag inte, inte min cup of tea så att säga men hon är ju inte purung numera, kanske ger svar på din fråga.
Angående hennes bok så kan den vara intressant i så mening att det faktiskt handlar om dokumenterade fall men annars är ju Hanne Kjöller ökänd för att gärna vrida och vända på berättelser så att de passar hennes agenda.

Hon är en notorisk lögnare, som väl är mer aktuell för mörkläggningen av serieövergreppen i Kungsträdgården 2015?

Lyssna på intervjun av DN-chefen i Medierna på P1. Hann borde vara journalistiskt död vid det här laget (liksom Hanne).

https://sverigesradio.se/sida/avsnit...programid=2795
Citera
2016-02-09, 18:22
Medlem
Hoppas GW tar upp mordet i Halmstad 2014 som han snackade om för ett tag sen. De har ju sytt in en kille idag enl Expressen och andra.

http://www.expressen.se/kvallsposten...ra-en-losning/
Citera
2016-02-09, 18:38
Medlem
XeniaOnatopps avatar
SVT:s tablå:
Citat:
Leif GW Persson kommenterar domen i Lisa Holm-fallet och Camilla Kvartoft läser upp ett uttalande från Lisa Holms föräldrar. 16-åriga Malin hittades mördad på en kyrkogård i Göteborg 1994. Mordet är fortfarande ouppklarat och Leif GW Persson har följt fallet genom åren. I kvällens historiska fall tar vi upp ett mord från mitten av 1980-talet där ett relationsdrama slutade med att maken blockerade dörren till bastun där hans fru bastade.
Citera
2016-02-09, 18:49
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunk
Hanne har faktiskt genomfört en del fysiska aktiviteter av den påfrestande
sorten och det har skrivits en del om det i hennes tidning.

http://www.dn.se/arkiv/lordag-sondag...r-mot-nya-lyft

Hoppas hon fortsätter ge sig på polisen !

F ö tyckte jag Leif mest såg trött/sömnig ut vid bordssittningen, snarare än ointresserad.
Men det såg ut som om han och stolen ändrade läge och ställning när andra långpratade.

Sådant där är mera att hänföra till mentala tillkortakommanden och prestationsångest. Människor som på något sätt känner en inre frid sätter inte igång sådana projekt.
Citera
2016-02-09, 19:13
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
SVT:s tablå:

Leif GW Persson kommenterar domen i Lisa Holm-fallet och Camilla Kvartoft läser upp ett uttalande från Lisa Holms föräldrar. 16-åriga Malin hittades mördad på en kyrkogård i Göteborg 1994. Mordet är fortfarande ouppklarat och Leif GW Persson har följt fallet genom åren. I kvällens historiska fall tar vi upp ett mord från mitten av 1980-talet där ett relationsdrama slutade med att maken blockerade dörren till bastun där hans fru bastade.
Plus dockskåpet.

Här förklarar Leif GW Persson hur en brottsplats kan bli förstörd. Samtidigt synar kriminologen missarna i dockskåpet som illustrerar brottsplatsen.

http://www.svt.se/veckans-brott/leif...-brottsplatsen
Citera
2016-02-09, 21:19
Moderator
Dr Kings avatar
Leffa GW P är återigen i sitt esse när han får totalsåga polisen som inte har följt upp hans tips
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in