2012-11-21, 02:21
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den-som-e-den
N jag tnkte vll mer p att GW har en personlighet att sga precis s som det r i alla situationer.
Det r vll en av orsakerna till att han inte finns kvar i efterlyst idag.
jag trodde att detta program sndes live (har bara sett ett avsnitt och det var en repris).
Tnkte mig att SVT pk-maffian satt med fingret p censur knappen ifall GW skulle f fr sig att sga ngot som SVT ej vill st fr, i detta fall att alla vapen kommer frn baltiska lnder.
Kanske var lite lngskt nu nr jag tnker p det

Var det inte GW som valde att avsluta sin anstllning p "Efterlyst"?

Det som "beepades" verkade rtt random, eftersom han redan hunnit nmna gamla Sovjet osv.
En teknikmiss med strsta sannolikhet.

//Crimson
Citera
2012-11-21, 08:29
Medlem
herrgurkas avatar
Jklar var GW flsade nr han snackade under hela programmet. Tyckte det var vrre n vanligt. Kndes som att han skulle falla ihop nr som helst. Han har inte mnga r kvar den farbrorn.
Citera
2012-11-21, 19:46
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
P Tisdag 21.00 om Mordet p Julia i Hgans 1998, hoppas GW kan kan sga ngra vl valda ord om de tv mrdarna som gick fria.
Finns det ngon trd hr p FB om det? Jag vill veta vilka N och F r. De ska givetvis hngas ut i den mn det r mjligt.
Citera
2012-11-21, 20:18
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Jag har pratat med en person som som blivit intervjuad av henne.

Hon var 20 gnger vrre n i programmet, hon stllde oerhrt tramsiga frgor och larvade sig oerhrt mkt. Det var nra att intervjun blev avbruten.

N affirmative action inget annat.
Citera
2012-11-21, 20:20
Medlem
ulvenas avatar
Jag har hrt henne i radio (P4) hon verkar smart tycker jag.
Citera
2012-11-21, 21:25
Medlem
DyingAtheists avatar
Camilla Kvartoft passar alldeles utmrkt som programledare fr Veckans Brott. Hon r ett utmrk komplement till GW.

Hennes jobb r ju att hlla ngon slags koppel p Leif GW s att han inte totalt snar in sig p ngon trivial detalj, och i det jobbet ingr det sjlvklart att stlla en del "korkade frgor". Jag r vertygad om att Camilla sjlv vet svaren p sina "korkade frgor" 9 av 10 gnger, men det gr knappast alla tittare.
Citera
2012-11-21, 21:44
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyingAtheist
Camilla Kvartoft passar alldeles utmrkt som programledare fr Veckans Brott. Hon r ett utmrk komplement till GW.

Hennes jobb r ju att hlla ngon slags koppel p Leif GW s att han inte totalt snar in sig p ngon trivial detalj, och i det jobbet ingr det sjlvklart att stlla en del "korkade frgor". Jag r vertygad om att Camilla sjlv vet svaren p sina "korkade frgor" 9 av 10 gnger, men det gr knappast alla tittare.
Mycket bra svar!!! Kunde inte skrivit det bttre sjlv. Camillas frmga att ha GW kopplad r ju grunden till underhlsvrdet i programmet. Jmf Hasse Aros frsk dr GW mest var vresig och tyken.
Citera
2012-11-21, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Finns det ngon trd hr p FB om det? Jag vill veta vilka N och F r. De ska givetvis hngas ut i den mn det r mjligt.

Hr finns en trd om mordet p Julia, https://www.flashback.org/t865553
Citera
2012-11-22, 02:10
Medlem
Citat:
Sg reprisen av Veckans brott frra veckan sent om natten,
vet inte om samma sak hnde under live sndningen, men iallafall,
i slutet av programmet nr Leffe ska svara p tittar frgor s fick han en frga om vart kriminella fr tag i alla vapen, varp han brjar yra ivg i tankarna i san GW anda och babblar p och drar tillslut sin slutsat att mnga vapen smugglas till Sverige ifrn de baltiska lnderna.
men precis nr han ska sga att de kommer ifrn de Baltiska lnderna s r allt man fr hra "Bal....." fljt av kanske 5-7 sec tystnad.
Var detta ett sndnings fel eller kan det ha varit censurering?
Ngon mer som sg?

Jag tror det sades Balkan i sndningen.
Citera
2012-11-22, 09:20
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Sg reprisen av Veckans brott frra veckan sent om natten,
vet inte om samma sak hnde under live sndningen, men iallafall,
i slutet av programmet nr Leffe ska svara p tittar frgor s fick han en frga om vart kriminella fr tag i alla vapen, varp han brjar yra ivg i tankarna i san GW anda och babblar p och drar tillslut sin slutsat att mnga vapen smugglas till Sverige ifrn de baltiska lnderna.
men precis nr han ska sga att de kommer ifrn de Baltiska lnderna s r allt man fr hra "Bal....." fljt av kanske 5-7 sec tystnad.
Var detta ett sndnings fel eller kan det ha varit censurering?
Ngon mer som sg?

Fast.... Veckans Brott r ju inte live. Varfr tror du de? Det r ju frinspelat, finns ingenting i programmet som tyder p att det skulle sndas direkt. Skulle man vilja censurera ngot s borde man ju ha klippt bort det direkt.
Citera
2012-11-25, 07:59
Medlem
P tisdag om mordet p Kennedy.GW ska frska skjuta som Lee Oswald.
Senast redigerad av ascheberg 2012-11-25 kl. 08:13.
Citera
2012-11-27, 21:42
Medlem
Herr Bkbergs avatar
GW leker med Monopol pluppar fr att illustrera mord, och knuffar ner ddsoffren med sitt "skjutglada gamla finger!"

Det hr kan man gra en roligARE sketch av, d det finns tskilliga barnspels spelplaner som kan illustrera det ytliga Stureplan...
http://cdn.publishme.se/cdn/1/100095...r_35650476.jpg
som man kan tramsa loss med andra former av ironiska brkstake gngpluppar!.

Kom grna med fler frslag!
Senast redigerad av Herr Bkberg 2012-11-27 kl. 22:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in