2011-11-30, 01:43
Medlem
wizzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illbeback
Borde man maila dom? Det r samma visa varje vecka. Kommer hem sent frn arbete, tnder gsen och ser fram emot veckans brott med lite mat. Och aldrig lgger dom upp det snabbt som i princip alla andra program.

Avg.

Det r veckans brott och debatt dom alltid r sena med man undrar varfr...kan inte vara en tillfllighet ju?
Citera
2011-11-30, 01:58
Medlem
illbebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Det r veckans brott och debatt dom alltid r sena med man undrar varfr...kan inte vara en tillfllighet ju?

Precis. Ngon teknisk idiot lgger in just dessa program, vad vet jag.

Skn avatar frresten, fr mig att tnka p Rayman.
Citera
2011-11-30, 01:59
Medlem
Skriv hur besvikna ni r hr http://kontakt.svtplay.se/org/svt-play/ mnga har skrivit angende Veckans brott problemet men jag skickade en till fr att bevisa dem hur besviken jag r.
Citera
2011-11-30, 02:03
Medlem
illbebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kazim
Skriv hur besvikna ni r hr http://kontakt.svtplay.se/org/svt-play/ mnga har skrivit angende Veckans brott problemet men jag skickade en till fr att bevisa dem hur besviken jag r.

Skickat, tack fr lnken. Bttre kan dom helt klart.
Citera
2011-11-30, 02:18
Medlem
illbebacks avatar
Nu r det uppe http://svtplay.se/v/2622769/veckans_brott/del_5_av_8

Lt GW:s gurglande brja!
Citera
2011-11-30, 03:05
Medlem
h Jag var bara mest intresserad av hur Polis bilarna byggdes :d
Resten av klippet kollar jag senare.

Kan sga att jag blev jvligt glad nr mannen tog ver ratten och brjade kra ! .. Gillar verkligen polisens bilar. Skulle grna vilja se mer utav snt,

Godnatt p er alla !
Citera
2011-11-30, 06:31
Medlem
"En underlig jvel."

"Det hr r en sn dr "get rid of him"-dumpning."

GW briljerar som vanligt.
Citera
2011-11-30, 06:42
Medlem
Mohaves avatar
Synd att de inte gick djupare i det von Sydowska fallet. Det r intressant. Jag rekommenderar Helena Henschen bok om den.
Citera
2011-11-30, 11:46
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Synd att de inte gick djupare i det von Sydowska fallet. Det r intressant. Jag rekommenderar Helena Henschen bok om den.

Planeras det inte en film eller TV-serie om fallet?
Citera
2011-11-30, 11:59
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illbeback
Precis. Ngon teknisk idiot lgger in just dessa program, vad vet jag.

Skn avatar frresten, fr mig att tnka p Rayman.

Alla program som direktsnds drjer innan de kommer upp p webben. Mailade SVT och frgade om varfr Debatt alltid drjde fr ngra r sedan och fick d ngot svar om att de behvde koda om programmen innan de kunde lgga upp dem p ntet. Frdiginspelade program r allts frdiga att slnga upp direkt medan Veckans brott, Agenda, Debatt osv. alltid drjer.
Citera
2011-11-30, 12:09
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Alla program som direktsnds drjer innan de kommer upp p webben. Mailade SVT och frgade om varfr Debatt alltid drjde fr ngra r sedan och fick d ngot svar om att de behvde koda om programmen innan de kunde lgga upp dem p ntet. Frdiginspelade program r allts frdiga att slnga upp direkt medan Veckans brott, Agenda, Debatt osv. alltid drjer.

Veckans Brott r inte direktsnt. Det spelas in tidigare p dagen.
Citera
2011-11-30, 12:27
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão

Jag har lst Twitterfldet inne p deras hemsida och det verkar som att programmet spelas in p sndningsdagen. Hr r tv kommentarer som skrevs igr.

Citat:
Ursprungligen postat av veckansbrott
Inspelningen av kvllens #veckansbrott r i full gng! I kvll: en riktigt fin bil i studion bland mord och kriminaltekniska experiment.
Citat:
Ursprungligen postat av kfagerlund
Leif r p strlande humr infr inspelningen av kvllens Veckans brott. Och i studion str en Porsche. ow.ly/i/mjQa

De skriver ocks:
Citat:
Ursprungligen postat av veckansbrott
I bland drjer det lite p grund av kodning och andra tekniska skl, men det kommer alltid s fort som mjligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in